B-51-cug

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B-51-cug

    In data de 3 Decembrie 2013 am cumparat un Logan din 12/2007, cu suma de 3400 de Euro. Este modelul Ambition, asa scrie pe usa, dar am inteles ca s-ar putea sa fie in fapt Laureate Plus (cred). Ca dotari pot sa enumar urmatoarele: motor de 1.4, servo directie si frana, airbag sofer si pasager, ABS, radio-cd, aer conditionat, geamuri electrice fata/spate, oglinzi electice, proiectoare de ceata si vopsea metalizata (oare nu toate Loganurile au vopstea metalizata? )
    Taxa de mediu era platita si nerecuperata. Vanzatorul mi-a aratat o dovada emisa de ANAF S6, dar nu l-am crezut pe cuvant, asa ca am mers la ANAF S6 si am verificat hartia. Totul a fost ok, dupa care am facut actele necesare. Cand am inmatriculat-o eu, ANAF S4 mi-a zis ca la ei nu figureaza pe seria masinii respective sa existe vreo chitanta care sa ateste plata taxei respective. Dupa vreo saptamana de asteptat, m-am saturat si m-am dus inapoi la ANAF S6, am luat copii cu stampilele lor dupa chitanta si actele in baza carora ei au emis hartia ca taxa a fost platita si nerecuperata, m-am intors la ANAF S4 si-n 15 minute am avut hartia in mana. Ulterior, la autentificarea RAR si la inmatricularea de la Militie nu au fost probleme.
    Masina am cumparat-o cand avea 49420 Km si erau reali, pentru ca i-am verificat la un service auto unde-si repara masinile Politia Rutiera (un prieten de familie, militian din '87, m-a ajutat sa aleg aceasta masina). Vanzatorul a fost foarte amabil, ne-a lasat sa verificam ce vrem, cum vrem si cat vrem fara sa arate nerabdare sau vreo retinere. Distributia a fost schimbata acum un an si jumatate, iar uleiurile si filtrele in Mai 2013. De Paste 2014 am sa le schimb si eu.
    Masina functioneaza perfect, nu are pic de rugina, nu a fost lovita (exceptand mici zgarieturi pe barile de plastic, facut de sotia respectivului prin parcare). Imbunatatiri pe care as vrea sa i le aduc ar fi niste chedere pentru capota, un tratament cu ceva solutii impotriva ruginei, schimbat stergatoarele cu unele care sa nu scartaie si o antifonare superioara celei de uzina. In rest sunt foarte multumit de ea. De Paste, asa cum am pomenit, am sa ii schimb distributia, uleiurile, filtrele, lichidul de frana si eventual placutele de frana, desi un mecanic mi-a zis ca-s inca ok. Pana atunci am schimbat antena stock cu una scurta. Se aude bine, cel putin in oras.
    De asemenea, ma bate gandul sa ii schimb bara fata si spate. Nu e zgariata rau (zgarieturile sunt mici ca intindere si adancime), dar sunt la toate colturile
    Pentru moment nu am decat aceasta poza, dar am sa revin.
    Attached Files
    Last edited by MARIVS; 21 January 2014, 10:59.
    MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

  • #2
    Salutare si bun venit. Este foarte ok masina, nu-mi pot da seama exact din poza cat de bine arata la vopsea dar pare a fi ok.
    Zici ca masina n-are pic de rugina, iti dau dreptate, dar, stiu loganuri din 2007, care au rugina sub chederele de la geamuri si jos la orificiile de scurgere a apei din usa (masticul umflat), si eu am, dar asta e, o sa schimb odata si odata usa.
    Sa ai grija de ea, si sa pui consumabile de calitate, inclusiv ulei (Mobil1, Elf, recomand) Castrol (Castron cum ii zic eu, nu as recomanda pentru ca sunt facute in Turcia). Poti achizitiona consumabile de pe DaciaShop.ro (recomand) sau mergi pe filtre MANN, si kit de distributie poti achizitiona dintr-un service Dacia, iti ofera si garantie la piesa (pe o perioada mica, dar macar o ai, cu conditia ca aceasta sa fie montata in service agreat), si din ce tin minte, cand mi-am facut distributia la a mea, pentru MPI, kitu de distributie nu depasea 300lei. In cazul meu, avand Dci, a sarit de 700lei (incluzand si lichidul de racire care isi depasise termenu de utilizare- si aici iti recomand sa iei lichid de racire de la dacia,Glaceol RX TYPE D, destul de scump un bidon, aprox 25lei).
    ....Si cam atat, spor la modificari.
    My turbo lag, give your MPI, a chance

    Comment


    • #3
      Sa o stapanesti sanatos si sa faci muuuuuuuuuuulti km pe drumurile patriei si nu numai.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Frumoasa culoarea.
        Nu toate ligheanele sunt metalizate (galben,rosu,bleumarin,alb).

        Sent from my MB525 using Forum Runner
        My Ride ! B - 29 - TmT

        Comment


        • #5
          Sa o stapanesti sanatos si multi kilometrii la bord
          http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

          Comment


          • #6
            Cum ziceam, am revenit cu poze.
            In data de 22.03.2014 am lovit in spate un Mondeo de prin anii 1980. Nu conteaza ca a franat brusc, l-am lovit din spate, e vina mea. Am facut constatare amiabila, el a semnat, in 2-3 zile s-a dus la asiguratorul meu care m-a sunat pe mine sa-i confirm si caruia i-am trimis pe e-mail poze de la locul accidentului si o declaratie cum si ce s-a intamplat. De aici inainte eu nu mai am treaba cu aceasta "isprava" decat cum sa-mi repar si eu masina, ca aluia i se repara pe asigurarea mea.
            Pe scurt, repet, reparatia a costat putin si s-a facut treaba buna.
            Pe scurt:
            - s-a taiat si inlocuit capul de lonjeron,
            - s-a inlocuit si vopsit capota,
            - s-au inlocuit radiatoarele,
            - s-au inlocuit si vopsit tragerul si armatura fata,
            - s-a inlocuit bara fata de plastic cu una la culoare de pe un Prestige,
            - s-a vopsit bara spate (daca tot o aveam de acum pe cea de pe fata complet argintie, nu puteam sa o las pe cea de pe spate cu dunga neagra),
            - s-au inlocuit proiectoarele, carenajul rotii dreapta fata si cateva plastice minore pe la bot.
            Piesele m-au costat aproape 1200 de Lei (capota 280, radiator 175, radiator aer conditionat 240, faruri 180 perechea etc) si reparatia a costat 830 de Lei cu tot cu reumplere de freon.
            Masina ruleaza perfect, vopseaua arata bine, e ca noua.

            Poze inainte de accident:

            Poze dupa accident:

            Poze dupa ce am indreptat ce s-a putut indrepta cat de cat si am inlocuit radiatorul de apa ca sa pot ajunge cu ea in Bucuresti:

            Poze actuale:
            Attached Files
            Last edited by 77sky; 13 September 2014, 10:13.
            MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

            Comment


            • #7
              Au reparat-o foarte bine!
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #8
                sa o conduci cu placere in continuare si fara alte evenimente.
                arata bine masina, unde ai facut partea de vopsitorie?

                Comment


                • #9
                  La acelasi service, zona Bvd. Energieticienilor. Daca ai nevoie, da-mi PM si iti dau numarul de telefon, ca nu stiu daca am voie sa fac reclama aici.
                  MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                  Comment


                  • #10
                    Multi km in continuare fara evenimente....Bine ca nu a fost mai rau.
                    Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

                    Comment


                    • #11
                      Salut masina mi se pare foarte cunoscuta de curiozitate ai cumparato din dr.taberei?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by MARIVS View Post
                        Pe scurt, repet, reparatia a costat putin si s-a facut treaba buna.
                        Pe scurt:
                        - s-a taiat si inlocuit capul de lonjeron,
                        Hmm, asta nu sună deloc bine...
                        Multă baftă în continuare!

                        Comment


                        • #13
                          Era prea strambat pentru a fi Indreptat. S-a taiat cu simt de răspundere si s-a petrecut apoi noul lonjeron si s-a sudat cu ceva special, nu cu electrod. De atunci am facut 5500 Km (munte, gropi, autostrada) si totul pare foarte ok.
                          MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                          Comment


                          • #14
                            Revin si eu cu unele noutati, dupa muuullttta vreme.
                            In momentul de fata masina are 71.000 KM, fara incidente majore, dar totusi detaliez mai jos cele intamplate:
                            - Cumparata in 3 Decembrie 2013, in stare exceptionala, cu taxa platita si nerecuperata, avand 49.000 Km reali (test efectuat la un service de incredere). Am schimbata antena lunga de neam prost cu una scurta. Receptia radio este la fel.
                            - Martie 2014, lovita in bot atunci cand un Ford Mondeo a franat brusc in fata mea (s-a reparat excelent, toate piesele avariate fiind inlocuite, inclusiv capul de lonjeron; de atunci am facut 20.000 km prin gropi, serpentine, mocirle etc fara nici-o problema). Pe langa asta am sudat suportul tevii de esapament, care se rupsese si teava se balanganea pe dedesubt.
                            - August 2014, am schimbat capul de bara fata-dreapta, care avea un joc minor
                            - Decembrie 2014, la 55.000 am facut distributia (curea si intinzator doar, pompa de apa fiind in stare excelenta) si am schimbat filtrele de aer si ulei + uleiul - am pus Dacia oil 10w40
                            - Decembrie 2014, am fost lovit in portiera fata-stanga de catre un "bulgar". Reparatia s-a facut pe banii lui, deoarece m-am incapatanat sa nu fac amiabila, ci am cerut echipaj de Politie, astfel incat sa nu mai pierd timpul dovedindu-mi nevinovatia. Portiera a fost inlocuita cu una originala si s-a facut vopsitoria cu imbatranire, asa ca nu se cunoaste nici macar 1% ca a fost schimbata.
                            - Ianuarie 2015, am cumparat anvelope de iarna Tigar Winter (vreo 180 de Lei bucata), care merg foarte bine. Am schimbat stergatoarele cu unele Bosch, dar tot in forma clasica si am schimbat becurile cu unele ceva Philips cu lumina rece, care bat ceva mai departe si lumina este o idee mai concentrata. Tot acum am schimbat parbrizul. Cel vechi nu era crapat, dar niste aurolaci mi-au furat stergatoarele, nu am observat si cand am pornit de dimineata, m-am ales cu niste zgarieturi de toata frumusetea... S-a schimbat la AGER, pe Serban Voda, a costat 200 de Lei cu tot cu manopera si de atunci am prins o gramada de ploi. Nu am probleme, nu s-a zgariat pana acum si a rezistat fara urme si catorva pietre primite de pe la camioane.
                            - Vara lui 2015, am facut un concediu de aproximativ 2000 KM prin Romania, iar masina s-a comportat excelent, mai putin niste greieri ce au aparut pe sub bord si ma terminau psihic. Rezolvarea lor a fost desfacerea bordului, strangerea cu "soricei" a tuturor cablurilor, izolarea cu burete autoadeziv a "catarilor" care ghideaza bordul, izolarea cu burete a plasticelor de sub bord care intra in contact, izolarea cablului de antena atat in bord, cat si-n montantul lateral-fata. De asemenea, am desfacut fetele de usi si am pus burete la tijele chestiilor alea de le apesi sa se blocheze/deblocheze usa. Un alt factor de zgomot a fost mufa ODB din portbagaj. Ea sta intr-un fel de rama care vibreaza pe plasticul de langa ea. Acum este liniste si ma bucur ca am rezolvat. Am dat bordul jos chiar in concediu, ca efectiv ma terminau psihic acele zgomote. Nu erau de intensitate mare, dar ma disperau. Poate-s eu mai ticnit, asa cum zice si sotia...
                            - Septembrie 2015, am montat mocheta pe interiorul usei portbagaj si pe spatarul banchetei
                            - Decembrie 2015, am schimbat filtrele de aer si ulei + uleiul (am pus Elf 10w40). Cu acest ulei in schimbul celui folosit inainte, Dacia Oil 10w40, masina este ceva mai silentioasa. Nu cu mult, dar se simte. Nu este efect Placebo, deoarece a remarcat si sotia, care nu se pricepe deloc la masini. De asemenea, am sudat iarasi teava tobei de esapament. Daca atunci se rupsese suportul, de data asta s-a desprins teava fix de la jumatate, de sub masina, unde de fapt sunt doua tevi imbinate una in prelungirea celeilalte. S-a rezolvat cu 50 de Lei si o sudura cu argon, care spre sa tina macar 2-3 ani. Alt lucru pe care l-am facut acum a fost o geometrie a rotilor. A costat 100 de Lei si s-a facut la un service din Sinaia, ca tragea usor stanga.
                            Cu exceptia celor de mai sus, ma declar multumit de masina, care functioneaza perfect (in limitele ei, bineinteles).
                            Ce ar urma sa-i fac in primavara ar fi schimbarea bujiilor, care nu au fost schimbate niciodata. Masina merge perfect, consumul este cel normal, dar cred ca dupa 8 ani si 71.000 km ar trebui schimbate preventiv. De asemenea, o sa-mi cumpar alte anvelope de vara.
                            Attached Files
                            MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google