Bare Transversale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bare Transversale

    Imi cer scuze daca mai exista un topic asemenator insa eu nu am gasit.Vreau sa intreb pe forumistii care au asa ceva pe masina care sunt pericolele pentru masina la montarea lor.
    1.Ce greutate suporta cele care se dau la reprezentanta cu tampoane fara ca plafonul sa se indoaie catusi de putin?
    2. Sub tampoane,de-a lungul timpului se aduna mizerie sau se decoloreaza vopseaua?
    3.Partea metalica care sta lipita pe marginea plafonului adica cea cu gaurile pentru suruburi dauneaza vopselei cand se pune greutate pe bare?
    4.Se ingreuneaza scurgerea apei in zona chederului unde se monteaza cu suruburi?
    Mentionez ca nu voi cara decat o bicicleta.
    http://www.bestautovest.ro/set-bari-...ale-logan.html Pe acestea vreau sa le iau.Sunt identice cu cele din reprezentanta?
    Last edited by karlos12; 24 September 2012, 14:53.

  • #2
    Eu am avut,o bicicleta duce fara probleme,si da se aduna ceva mizerie acolo in zona tamponului si ramane pata care se duce cam greu.Cu ingreunarea scurgerii apei nu am avut probleme.
    "light up the darkness" Bob Marley

    Comment


    • #3
      Eu am de 3 ani la masina si chiar acum am fost sa torn apa sa vad daca ingreuneaza scurgerea si nu este nici-o problema. Cat despre vopsea, suporturile vin cu un cauciuc care sta pe plafon si nu zgarie sau indoaie.

      Comment


      • #4
        greutatea maxima 80 kg. pe acele bare.
        ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

        Comment


        • #5
          florine, greutatea maxima recomandata e de 80 kg/bara. Eu am carat aproximativ 350 kg pe ele, depasea cu mult inclusiv limita pentru cutia thule, care era de 50. In plus, daca barele patesc ceva, le poti schimba cu altele mai rezistente.

          Comment


          • #6
            Am de 3 ani aceste bare si nu exista nici un fel de problema cu ele.
            Am carat tot felul de materiale si le-am dat jos si pus la loc de multe ori.
            Vopseaua nu a suferit deloc sub tampoane.
            Bicicleta nu o poti cara doar cu aceste bare, iti mai trebuie un suport special de bicicleta peste ele.

            Comment


            • #7
              2. Am vazut live la un prieten dupa ce a dat barile transversale jos prima oara dupa un an nu mai era vopsea in locu ala unde face contact cauciucul cu caroseria era la grund si era si indoit.

              Eu cand am ceva de carat pun barile pe masina si le dau jos dupa ce termin nu le tin mai mult. Chiar daca nu am carat greutate mare mie tot au reusit sa imi indoaie usor plafonul .

              3. Partea metalica se sprijina pe niste saibe care sunt bagate in plafon, nu e contact direct cu vopseaua.

              Bicicleta am carat si eu dar nu cred ca de la aia s-a indoit plafonu.
              Last edited by RobertDH; 26 September 2012, 15:35.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Şi eu am bare de origine pe berlină, am cărat şi eu peste 300 de kg şi nu s-a întâmplat nimic dar au lăsat o pată pe plafon, maşina e şi albă, nu ştiu în ce stare mai e acum, o să mă uit mai pe seară. Eu am mai tăiat din acel metal din suport, o să pun poze mai pe seară, am tăiat că se lăsa pe plafon.
                La mine la 1.6 16v consumă cu 100-200 de ml în plus cu ele puse, fără încărcătură pe ele, în funcţie de viteza cu care merg. 200 ml dacă trag tare pe autostradă totuşi dar 100 ml în plus consumă lejer la 90 la oră.
                http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                Comment


                • #9
                  liviule, si eu cand le dau jos dupa 2-3 luni se vede o pata micuta, dar duc masina la spalatorie si cu potin mai multa spuma si insistat putin cu o carpa se duce

                  Comment


                  • #10
                    Bare de la ei.

                    Acum 2 luni am luat si eu bare fix de la reprezentanta, cam scumpe dar am inteles ca sunt facute exact pentru masina. De prin diverse surse am inteles ca alea de pe la turci sau China creaza probleme, mai ales indoirea plafonului.
                    Asa ca am preferat varianta "de la mama lor".
                    Se potrivesc perfect, nu se-ndoaie, nu se-nmoaie...ce este putin deosebit la ele: nu sunt perfect drepte, sunt curbate putin in sus catre mijloc. Cica pentru a nu retine apa. Foarte important la ele este metoda de fixare...foarte simpla dar cu dichis:
                    -se slabesc suruburile de pe bare pentru ca bara sa culiseze liber pe suport,
                    - se prind barele pe plafon cu suruburile lor, se strang bine...
                    - se strang suruburile de pe partea inferioara a barelor
                    Daca nu se respecta aceasta ordine (eu am facut pe desteptu' si am incercat sa nu respect instructiunile) te chinui ca prostu' (mine) si nici nu se aseaza, nu se trage, nu se prinde...chin.
                    Dupa ce m-am chinuit un pic am recitit instructiunile si le-am respectat intocmai: minune! Totul a fost simplu si usor!
                    Ce trebuie sa recunosc: sotia a fost cea care mi-a dat cu instuctiunile in cap dupa ce a vazut ca talentele mele mecanice nu functioneaza. Mi-a zis frumos sa incerc sa fac cum scrie pe hartiile alea si...a functionat!

                    Comment


                    • #11
                      Multumim mult CeDeBe-L pentru explicatii, eu am luat golanul second, cu barele gata montate, fara instructiuni. Dupa ce le-am dat jos si am avut nevoie din nou de ele, surpriza: ma apasam ca prostul pe capete, dar nu se potriveau gaurile barelor la gaurile caroseriei, am ovalizat cu o pila mica gaurile barelor, dar tot am chin cand tre sa le montez. Acum s-a facut lumina, data viitoare incerc metoda descrisa de tine.

                      Comment


                      • #12
                        Daca le folosesti mai des lasa-le acolo nu le mai demonta, sigur nu sunt de origine si din aceasta cauza ai patit-o !
                        Last edited by 77sky; 25 November 2012, 09:50.

                        Comment


                        • #13
                          Barele se pot monta/demonta de cate ori vrei, singura problema fiind disconfortul de a pune/ da jos si a invarti la suruburi. Si cele originale au acel dichis la montare, daca esti rabdator si faci ce trebuie, treaba e buna si nu ai probleme.
                          Turcismele si chinezisele nu se aseaza cum trebuie si iti indoaie plafonul.
                          Daca barele sunt folosite frecvent si drumurile sunt mai mult urbane...lasati-le pe masina.
                          Daca le folositi mai rar si mergeti si mult extraurban....veti vedea ca le carati degeaba pe plafon si se simte la zgomot (de la 90 incolo) si la consum (la viteze peste 70-80...incolo se simte rezistenta la inaintare si crestere de consum).
                          Ca extrema, daca fara bare puteti atinge 180-190 pe ceas....puneti barele si veti vedea ca 170 e limita. Aceleasi conditii de drum , vant....etc.
                          Detalii...la specialisti.

                          Comment


                          • #14
                            oke, deci pana la urma care sunt bune? Alea din link http://www.bestautovest.ro/set-bari-...ale-logan.html sunt bune de ceva?
                            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                            Comment


                            • #15
                              da eu le-am luat din vitan 75 ron setul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google