Baterie Telecomanda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si eu am bateria originala, din 2008; dupa ce am inlocuit carcasa la cheie(am prins-o sub capota), inclusiv lamelele de contact din interior, merge mult mai bine de la distanta.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      am rezolvat problema... solutia? o noua baterie sub capota... )
      sigpic
      Show your car off in public, ride her hard in private...
      http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

      Comment


      • #18
        eu o am din 2008 sh inca merge bine...dar pe distanta mai scurta...

        Comment


        • #19
          si eu o am din 2008 si inca merge dar vorba ta pe o distanat mai scurta.

          Comment


          • #20
            Eu am masina din 2005 si bateria este inca buna, dar la mine s-a stricat butonul de inchidere de pe telecomanda si nu stiu cum sa rezolv problema. Exista si solutii fara a cumpara o carcasa noua?

            Comment


            • #21
              trebuie sa iei carcasa

              Comment


              • #22
                Originally posted by 11mircea View Post
                Eu am masina din 2005 si bateria este inca buna, dar la mine s-a stricat butonul de inchidere de pe telecomanda si nu stiu cum sa rezolv problema. Exista si solutii fara a cumpara o carcasa noua?
                Si eu am inlocuit carcasa. Nu prea ai solutii; pe partea interioara, butoanele au imprimat un +, care apasa pe lamela de contact. Orice ce ai face , e tiganie.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #23
                  Deci bateria e CR2016, cred ca o schimb si eu. Nu mai bate la distanta mai mare de 4-5 metri. Mai ales daca sunt asa in spatele ei lateral dreapta trebe sa fiu destul de aproape sa actioneze.

                  Comment


                  • #24
                    Nu stiu eu cat e de la carcasa si sa nu fie de la placa (circuit)...
                    Daca e bun circuitul si carcasa cheiei nu e rupta pe la butoane, e posibil sa fie contactorul click (butonul) ce se poate rezolva destul de usor... dute la ub service GSM/laptop si vezi k te rezolva ei... ;)
                    Am avut un amic care a avut aceeiasi problema cu un buton pe cheia de VW... La un service de telefoane a dat 15 lei pe buton cu tot cu manopera...
                    sigpic
                    Show your car off in public, ride her hard in private...
                    http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

                    Comment


                    • #25
                      Am schimbat bateria, avea 3 volti dupa 5 ani )
                      De noua vad ca are ~3,3 V, dar bate mai bine acum.

                      Comment


                      • #26
                        Sper sa fi postat bine.Ieri nu am mai reusit nici sa inchid nici sa deschid masina din telecomanda.Am inchis-o cu cheia si dupa ceva vreme si-a revenit.Ce credeti ca ar putea fi? Multumesc.

                        Comment


                        • #27
                          Pai ce poa' sa fie...? Schimba bateria si vezi daca mai ai problema )

                          Comment


                          • #28
                            Bateria are 7 ani jumatate si inca poate.
                            De la cat am inchis si deschis masina in anii astia, sunt la a 3-a carcasa de cheie. Butoanele carcasei se duc, bateria ramane.

                            Comment


                            • #29
                              Am uitat sa specific.Nu am reusit sa deschid/inchid nici cu butonul din interior.Bateria e din 2006.

                              Comment


                              • #30
                                Dupa 6 ani si 2 luni bateria mea "a sucombat".

                                Cunosteam slabiciunea sa, deschizand o idee mai greoi (dar a functionat permanent), insa cand am pus cheia in contact, martorul antidemaraj nu s-a stins, ci se aprindea intermitent, mult mai rapid. Curios fiind, am incercat "doua chei", dar evident, nu a pornit, am luat cheia de rezerva si...la drum.

                                Verificata bateria noua, o Varta-3.3V, cea veche...2.8V
                                Ce mi s-a parut interesant: de la fix aceeasi distanta, la nivel de 1 m, de sol, nu actiona, insa cand ridicam mana, la maxim raspundea!

                                Curios!
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google