Benzina Pentru 1.2 16v - CO 95 Vs CO 98

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Octavian___31 View Post
    daca am vazut cum 1.4 bate 1.6 (cel mai mult aici pe forum desigur..) sa vezi ce batalie este/va fi la 1.2 vs 1.4.

    Seba, n-am benzina (las ca este vreme).
    astea unde s-au intamplat ?
    sau inca ne bazam pe ideea 75 cp cu redbull fac mai mult decat 90 cp vii ?
    benzina de 98+ iti trebe la raport de 12:1 compresie...pana atunci poti sa meri cu orice vrei tu .Mare diferenta nu se simte,la masinile turbo se simte cel mai tare.
    Daca fabrica spune ca poti sa meri cu benzina de 95...inseamna ca poti sa mergi cu benzina de 95,in fond si la urma urmei prea putine de motoare de reno benzina isi dau duhul la sub 200mii
    Last edited by Cristi_Xp; 6 January 2010, 22:20.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Chip View Post
      ....Eu pana acum am pus doar Efix 95 de la Rompetrol....
      Renunta. Roseata aia de-o pun aia in Efix nu face deloc bine. Strict din punct de vedere al fiabilitatii in timp al pompelor de benzina si injectie mai degraba bagi benzina de 95 de la Petrom decat Efix 95. Nu e vorba de cifra octanica ci de aditivii din benzina. .

      Originally posted by Cristi_Xp View Post
      astea unde s-au intamplat ?
      sau inca ne bazam pe ideea 75 cp cu redbull fac mai mult decat 90 cp vii ?
      .............................
      O luam de la capat cu puterile si greutatile si etc etc.
      PS: vezi ca din aia 90 cp vii, vreo 3 sunt morti din start

      nu mai posta consecutiv
      Last edited by Cristi_Xp; 7 January 2010, 11:05.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #33
        Am citit si eu ce se spune aici. Ce cred eu ca e mai relevant e sa mergeti in concediu, in alta tara in afara de Romania si sa bagati Shell VPower Racing ca la noi nu mai exista de mult.
        Personal am verificat asta incepind in Bulgaria si pina in Grecia. Oricum era mai ieftina ca la noi la vremea respectiva si am bagat numai V Power. Evident acceleratiile erau mai evidente iar la viteza cu care am mers -140-150-maxim 160km/h doar pe scurte portiuni- consumul era destul de mare. Ce e de mentionat aici e ca am fost cu 2 tipuri de masini (Dacia Solenza si Fiat Panda) in 2 ani diferiti in Grecia.
        Oricum, la noi nu cred ca merita mai mult de 95. Daca as fi avut un Subaru de 275cp, unde diferenta de la benzina de 99+ fata de 95 ar fi insemnat pierderea a aproape 50 cp probabil ca bagam 99+.
        Dupa umila mea parere nu se merita atita timp cit merg in Bucuresti din stop in stop. Cind pleci in concediu o mai calci putin pe coada si poate merita.

        Comment


        • #34
          Originally posted by Cristi_LCD View Post
          Renunta. Roseata aia de-o pun aia in Efix nu face deloc bine. Strict din punct de vedere al fiabilitatii in timp al pompelor de benzina si injectie mai degraba bagi benzina de 95 de la Petrom decat Efix 95. Nu e vorba de cifra octanica ci de aditivii din benzina.
          Renunta mai bine tu la benzina de 95 de propulsat melcii de la Petrom

          Am pus asa ceva (fara sa vreau, era inchis Rompetrolul) si masina nu mai tragea, n-am stiut cum s-o cosum mai repede si sa ma intorc la Efix 95.

          In afara faptului ca unii nu-l inghit pe Patriciu exista si vreo dovada concreta cum ca Efix 95 (aditivat cu Lubrizol) ar dauna pompelor de benzina? Eu n-am gasit asa ceva. Pentru ca masinile (cel putin ale mele) trag excelent cu Efix 95si am depasit 100 de mii de km cu benzina asta; by the way cat trebuie sa mai astept pana apar problemele descrise, un milion de km?

          Comment


          • #35
            Masina este un Clio III, 1,2L 16v 75cp din 2008
            Primul meu test a fost asa: toate datele sunt conform CB (computr de bord)

            Benzina: Petrom 95 vs. Bemzina: Petrom 99
            - kilometri parcursi:..........2917.1 - kilometri parcursi:.......1908.4
            - viteza medie:...................44.6 - viteza medie:................46.1
            - consum mediu:...................6.0 - consum mediu:...............5.9
            - consum de carburant.......177.6 - consum carburant:.......113.6
            pret carburant 3.70 - 3.90 lei/litru pret carburant 4.20 - 4.40 lei/litru
            cost: aprox 675 lei cost: aproximativ 488.48 lei
            pret/km - 0.231 lei/km pret/km - 0.256 lei/km
            singurele diferente intre cele doua benzine au fost cam asa:
            benzina 95 - pret bun fata de 98
            benzina 98 - motor un pic mai silentios
            - trage ceva mai bine fata de 95
            - consum in extern mai mic fata de 95
            - consum in intern mai mare fata de 95

            acum am trecut la benzina Lukoil de 95

            testul sa petrecut in perioada 3.08.2009 - 27.08.2009. Cu benzina de 99. pot sa va spun ca au fost doua drumuri de Baia Mare - Budapesta - la dus 2 persoane la intoarcere 4 persoane + 1 bagaj de 30kg la fiecare drum, am mers pe autostrada cu viteze intre 90 si 150km/h la 90km/h aveam cosum de 5,1-5,8 , la 150km/h era 8,5-9,0 si cu cresteri de pana in 15.0 la accelerari, am mai pierdut vre-o 2 ore prin centru budapestei, restul de km au fost facuti in oras.
            testul cu benzina de 95 a fost facut in perioada 28.06.2009 - 03.08.2009, aici au fost mai multe drumuri de baia mare - cluj si baia mare - ungaria (aquapark) restul la fel in oras
            am mai avut un test da nu mai stiu detalile in amanunt pot zice dor atat:
            alimentat Lukoil de 95 din baia mare - mers la portile de fier consum mediu 5,1l/100km

            momentan am doar 140km cu benzina de luk si am media de 6,7l/100km toti in oras

            Am mai facut un test sa vad consumul pe autostrada. benzina Petrom de 95
            mergand la aeroport in Buda Pesta am resetat CB-ul sa vad consumul si arta asa:
            - la mers catre aeroport 2 persoane: viteza medie de deplasare 129.7km/h consum mediu 7.9l/100km - am incercat sa merg cat mai constant in jurul vitezei de 130km/h
            - la intoarcecere am resetat din nou: 3 persoane + un bagaj mic: viteza medie 106.7km/h consum mediu 6.1l/100km
            de aici se vede ca motorul este gandit in special pt oras sau deplasari intre orase mai putin autostrada
            - cand am fost in grecia pe autostrada la 167km/h indicati de gps aveam consum instant 15l/100km
            Last edited by baban sergiu; 8 January 2010, 00:56.

            Comment


            • #36
              Salut

              Am si eu o intrebare fireasca: cum statea pe drum la aproape 170km/h Loganul tau?

              Eu am avut o Solenza si la 100-110 km/h incepea sa o "bata vintul" din spate pe drum. Era total nesigura la viteza aia.
              Last edited by Seba; 8 January 2010, 19:56.

              Comment


              • #37
                dupa cum am spus la inceput este vorba de un CLIO 3 si nu de Logan

                Comment


                • #38
                  @catalin 27182: eu am renuntat la rompetrol de cand am alimentat de 3 ori de la ai, din 3 statii diferite, cu benzina diferita si de fiecare data mi-a stat ralanti-ul ca la tractor. cat despre aditivul "qprotekt" sau cum dracu ii zice, uita-te sa evzi de ce e sub semnul intrebarii in restul europei, apoi intreaba-te de ce oare la noi e foarte bun?
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Seba View Post
                    @catalin 27182: eu am renuntat la rompetrol de cand am alimentat de 3 ori de la ai, din 3 statii diferite, cu benzina diferita si de fiecare data mi-a stat ralanti-ul ca la tractor. cat despre aditivul "qprotekt" sau cum dracu ii zice, uita-te sa evzi de ce e sub semnul intrebarii in restul europei, apoi intreaba-te de ce oare la noi e foarte bun?
                    eu alimetez numai de la petrom si acelasi tip de combustibil si n-am avut niciodata probleme

                    Comment


                    • #40
                      idem si eu totdeauna petrom,de obicei de la aceiasi statie - numai cand plec la drum lung sunt nevoit sa alimentez din alte locuri si tot dupa petrom ma uit!!!! am alimentat atat benzina cat si motorina si niciodata nu am avut nici un fel de problema!!!! majoritatea 95 mai rar la 4-5 plinuri mai bag si de 98!!!!!

                      Comment


                      • #41
                        De rompetrol ce parere aveti?Mai precis efix 95.Multi o lauda.Zic ca au consum si pornire(relanti) bune.A facut cineva o comparatie exacta intre petrom (petrom 95) si rompetrol (efix 95) la consum si la pornire(relanti)?Poate chiar si cu Mol,Omv,Lukoil,Agip,etc.?
                        Sa fie toate la fel (Mol,Omv,Agip,Lukoil,etc.) insa difera aditivull?Ar fi bine o comparatie intre toate.

                        Comment


                        • #42
                          Eu am alimentat pana pe la 7500 km numai cu petrom 95 si vreo 3 plinuri de 99.
                          Cateodata masina ramanea turata la 1500 dupa ce scoteam pe neutru si luam piciorul de pe acceleratie si am citit pe aici ca ar fi de la benzina proasta.

                          De atunci am facut ~ 2 plinuri de rompetrol efix 95 si a disparut aceasta turare din senin ... motorul parca e o idee mai silentios, cu pornirea nu aveam probleme nici cu petrom si nu am nici cu rompetrol, iar legat de consum, a crescut putin, dar mi-am schimbat si eu stilul de mers, deci nu cred ca e de la benzina ...

                          in oras am cam 6,5 - 6,9 iar extern 4,7-5,1.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by rhadoo_ds View Post
                            Eu am alimentat pana pe la 7500 km numai cu petrom 95 si vreo 3 plinuri de 99.
                            Cateodata masina ramanea turata la 1500 dupa ce scoteam pe neutru si luam piciorul de pe acceleratie si am citit pe aici ca ar fi de la benzina proasta.

                            De atunci am facut ~ 2 plinuri de rompetrol efix 95 si a disparut aceasta turare din senin ... motorul parca e o idee mai silentios, cu pornirea nu aveam probleme nici cu petrom si nu am nici cu rompetrol, iar legat de consum, a crescut putin, dar mi-am schimbat si eu stilul de mers, deci nu cred ca e de la benzina ...

                            in oras am cam 6,5 - 6,9 iar extern 4,7-5,1.
                            oricum tot petrom e mai sigur

                            Comment


                            • #44
                              Toate sunt la fel ... Eu bag de la LukOil ca sunt cei mai ieftini ;)

                              Comment


                              • #45
                                Se va vedea pe viitor daca sunt sau nu la fel.
                                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google