Bucsi Bara Stabilizatoare/antiruliu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bucsi Bara Stabilizatoare/antiruliu

    De curand au inceput niste trancaneli sub masina. Am tot verificat tot felul de capete de bara si planetare si alte piese de legatura. Am ajuns la concluzia ca trancanelile vin de la bara antirului, mai precis de la bucsi. Am citit si prin alte parti (forumuri) si se discuta ca aceste bucsi de la bara antirului ar trebui schimbate mai des (cam la 20k km). eh, eu am 65 si nu le-am schimbat niciodata. . am sunat la unul dintre distribuitorii de piese si mi-au oferit doua bucsi si capetele de la baza antirului. are bara antirului asa ceva? as ruga pe cei care cunosc, sau au facut aceasta operatiune sa ma ajute prin a-mi comunica ce anume sa cer acelor persoane de la "tejgheaua" din magazinele de piese auto.

  • #2
    Te referi la bara de torsiune? Daca da, atunci bara se prinde cu doua bucse pe lonjeroane si mai ai doua bucse in capete. Teoretic ai ce-ti trebuie. Mai ai nevoie de groapa sau elevator, un pic de timp si o ranga zdravana, fiindca bara e a dracului de puternica. Eu as lucra pe groapa, sa ma pot folosi si de ranga si de un cris hidraulic. Personal nu cred ca trebuie schimbate bucsele astea decat daca fac joc (si fac joc destul de greu). Opiniile sunt impartite si se leaga de faptul ca bucsele de cauciuc se coc in timp si se rigidizeaza. Daca circuli pe drumuri relativ bune te tin cel putin 2-3 ani.
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #3
      da, intr-adevar, la groapa ma gandeam si eu. am citi pe un alt forum ca daca folosesti groapa nu mai ai nevoie de acea ranga. in fine, am sa va la momentul respectiv.
      deci, concluzia e ca am nevoie de bucse, in numar de 4, si nu 2 bucse si 2 bielete antirului cum imi spunea o doamna de la "tejghea". sau poate ca acele bucse de pe capat, asa se numesc "bielete antirului". ma mai documentez putin.
      zic asta ca e o diferenta mare la pret intre ele de vreo 50 lei, ceea ce nu e chiar putin.
      pana acum multumesc de informatii.

      Comment


      • #4
        Bieletele antiruliu sunt altceva (nu stiu cum sunt exact la Logan, eu m-am uitat doar la bara de torsiune) si sfatul meu ar fi le schimbi si pe alea (daca exista), ca sa nu muncesti de doua ori. Pe groapa in principiu nu-ti trebuie ranga, fiindca te poti folosi de un cric hidraulic, dar e bine sa o ai la indemana. Nu te uita la pret fiindca e viata ta in joc si ia piese de origine, chiar daca le schimbi tu. Si du-te la piese auto cu barbati la tejghea fiindca am vazut multe dude care nu stiau diferenta intre placute de frana si saboti de frana...
        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

        Comment


        • #5
          Originally posted by JREwing View Post
          Bieletele antiruliu sunt altceva
          nu,bucsele de pe bascula de la bara antiruliu< nu bara de torsiune - aia era la oltcit si acvea rolul de arc> se numesc bielete, deoarece au si un surub care trece prin ele si fixeaza ansamblul de bascula.
          cele 2 bucse care fixeaza bara de sasiu sunt 2 caucioace ordinare... care de obicei pica ultimele.
          Fuarte Nervos !!!

          Comment


          • #6
            O sa ajungem ca pana in 50.000 km sa schimbam jumate de masina. Cum Doamne iarta-ma sa schimbi bucshile alea la 20.000 km? Am un prieten care face 20.000 in 3 luni si are Logan, ala ar insemna sa intre in faliment daca ar proceda cum spuneti voi. Eu cred ca la majoritatea dintre noi bucsile ( nu numai alea de la bara stabilizatoare) se strica de batranete si nu de kilometri. Aia saracii care fac Europa cu Loganul ar insemna sa stea numai prin service-uri pentru schimbat bucse, saboti, ulei din cutie si ce mai schimbati voi de plictiseala!

            Comment


            • #7
              aham, deci pana la urma a avut dreptate tanti de la "tejghea". afacerea asta ma cam costa undeva pe la 80 RON. stiti voi un pret mai bun undeva? (pentru 2 bielete antirului si 2 bucse)

              Comment


              • #8
                Originally posted by vasile78 View Post
                O sa ajungem ca pana in 50.000 km sa schimbam jumate de masina. Cum Doamne iarta-ma sa schimbi bucshile alea la 20.000 km? Am un prieten care face 20.000 in 3 luni si are Logan, ala ar insemna sa intre in faliment daca ar proceda cum spuneti voi. Eu cred ca la majoritatea dintre noi bucsile ( nu numai alea de la bara stabilizatoare) se strica de batranete si nu de kilometri. Aia saracii care fac Europa cu Loganul ar insemna sa stea numai prin service-uri pentru schimbat bucse, saboti, ulei din cutie si ce mai schimbati voi de plictiseala!
                eu am 130.000 de km cu loganu si nu le-am schimbat pana acum...
                Fuarte Nervos !!!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vasile78 View Post
                  O sa ajungem ca pana in 50.000 km sa schimbam jumate de masina. Cum Doamne iarta-ma sa schimbi bucshile alea la 20.000 km? Am un prieten care face 20.000 in 3 luni si are Logan, ala ar insemna sa intre in faliment daca ar proceda cum spuneti voi. Eu cred ca la majoritatea dintre noi bucsile ( nu numai alea de la bara stabilizatoare) se strica de batranete si nu de kilometri. Aia saracii care fac Europa cu Loganul ar insemna sa stea numai prin service-uri pentru schimbat bucse, saboti, ulei din cutie si ce mai schimbati voi de plictiseala!
                  vasile, parerea mea, bucsile se strica din cauza socurilor primite, si intr-adevar a imbatranirii materialului. cei care umbla pe drumuri bune nu trebuie sa le schimbe des, insa eu care umblu pe un Drum National care arata ca ultima ulita din Romania (care are in componenta bolovani cat pumnul) cred ca trebuie sa le schimb mai des. si unde mai pui ca cei care umbla pe drumuri bune nu vor simti acele batai in volan, sau in podea si nici nu le vor auzi. pai capetele de bara le-am schimbat pana la 55k km de 3 ori. ce zici de asta? si stai ca cine stie ce mai urmeaza... si nu e vorba ca e masina prost conceputa (exact la fel era si Golf 1 productie 1982, am avut si dintr-ala) ci drumul nu e la standardele pentru care a fost conceputa masina (oricare ar fi ea, nu neaparat Logan). Celelalte marci au aceeasi problema, insa nu se aud ca la Logan, pentru ca sunt mai antifonate.
                  Acum, scuzati paranteza cu drumurile, dar e realitatea. hai ca am fost destul off topic, ca ma dau moderatorii afara de pe forum.
                  pana la urma trebuie sa le schimb ca m-am saturat de bocaneli.
                  hai ca raman online si mai vad ce scrieti.

                  Comment


                  • #10
                    poti incerca sa rulezi ep astfel de drumuri cu o viteza mai mica. si sa ai timp sa eviti ce e de evitat.
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • #11
                      am si eu aceeasi problema...dupa un eveniment soldat cu taierea anvelopei si strambarea jabtei de aliaj...am dat jos janta si am obs ca era mau uzata bucsa ce lega bara stabilizatoare de bascula..sau asa mi s-a parut mie,,,arata ca siu cum ar fi frecat excesiv...sau poate nu era stransa. urmeaza sa demontez sa vad despre ce e vb. oricum nu e de la cauciucele alea dp caroserie
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by adisss View Post
                        vasile, parerea mea, bucsile se strica din cauza socurilor primite, si intr-adevar a imbatranirii materialului. cei care umbla pe drumuri bune nu trebuie sa le schimbe des, insa eu care umblu pe un Drum National care arata ca ultima ulita din Romania (care are in componenta bolovani cat pumnul) cred ca trebuie sa le schimb mai des. si unde mai pui ca cei care umbla pe drumuri bune nu vor simti acele batai in volan, sau in podea si nici nu le vor auzi. pai capetele de bara le-am schimbat pana la 55k km de 3 ori. ce zici de asta? si stai ca cine stie ce mai urmeaza... si nu e vorba ca e masina prost conceputa (exact la fel era si Golf 1 productie 1982, am avut si dintr-ala) ci drumul nu e la standardele pentru care a fost conceputa masina (oricare ar fi ea, nu neaparat Logan). Celelalte marci au aceeasi problema, insa nu se aud ca la Logan, pentru ca sunt mai antifonate.
                        Acum, scuzati paranteza cu drumurile, dar e realitatea. hai ca am fost destul off topic, ca ma dau moderatorii afara de pe forum.
                        pana la urma trebuie sa le schimb ca m-am saturat de bocaneli.
                        hai ca raman online si mai vad ce scrieti.
                        si masina mea are 72000 mii km si pana acum i-am schimbat:

                        1;bieletele antiruliu(de 2 ori)
                        2:capete de bara (de 2 ori)
                        3:bucsile la bara stabilizatoare( o data)
                        4:placute frana (o data)
                        5:cablu de la acceleratie ( la doar 35 de mii de km)

                        Comment


                        • #13
                          pe mine bucsele la bara si bieletele antiruliu m-au dus 85 000km,tot atunci i-am schimbat si capetele de bara si un pivot,la ce drumuri sunt in tara noastra ma mir cum duc saracele masini atat...!?

                          Comment


                          • #14
                            pe mine m-au lasat bucsile de la bara la 120 d mii

                            Comment


                            • #15
                              Depinde si cum mergi cu masina... ca drumurile proaste sunt peste tot si nu prea poti sa le eviti. Si eu am tot 65.000 km si n-am schimbat nimic de la trenul de rulare si nu bate nimic sub masina. Si mai depinde foarte mult si ce piese pui pe masina... cat dai atat face.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google