Bujii Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Are cineva idee ce heat range, valoare termica,(clasa de temperatura) au bujiile recomandate de Dacia :RC87YCL si RFN58LZ .
    Care credeti ca este mai rece ?

    Comment


    • #32
      Eu am pus pe supernova bujii cu 3 electrozi pe care scrie renault si par a fi originale, le-am luat din autovit cu 15 ron bucata si zicea nea caisa cum ca sunt pentru loganurile cu gpl, daca mi-am luat teapa sau nu o sa vad peste niste zeci de mii de km, oricum trebuiau schimbate cele vechi, motorul merge exact la fel ca inainte, am vreo 2 mii cu ele
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #33
        tocmai am urcat niste bujii iridium bkr6eix pe masina. raspunsul la pedala pare ceva mai bun, porbabil peste 90% placebo. avantajul va fi dat de schimbarea lor la peste 120.000km (urmatoarea distributie), si lipsa grijilor datorate unei bujii slabe. le-am primit gratuit (reclama la un anume service ;) ) si sunt deocamdata foarte multumit de ele. verificat si compresia cu aceasta ocazie, cica 9,5-10 la toate pistoanele (deci ok).

        Comment


        • #34
          Originally posted by ot11exc View Post
          sfat pt cei care urmeaza sa puna instalatie gpl,sau sa schimbe bujiile! sa fie la fel ca cele din fabrica,adica cu un electrod, marca nu conteaza, pt ca la un prestige 16v dupa montare instalatie gpl si montare ''bujii gpl'' cu 3,4,5 picioruse (ca exemplu) sa ars unitatea abs! asta sa descoperit dupa ce aceasta unitate sa ars de 2 ori pana sa stabilit cauza exacta!
          sal am un logan 1,4 si are bujii cu 2 electrozi din fabrica am montat si un gpl si am schimbat bujiile la 35000 la fel ca cele de fabrica luate de la magazin 55 lei si merge struna

          Comment


          • #35
            dupa vreo 5000km cu bujiile bkr6eix inca se mentine raspunsul bun in pedala, raspuns care nu exista cu bujii "pentru 1.4" adica mai calde. singura recomandare pentru gpl ramane "nujii cu o clasa mai reci" iar daca vreti sa uitati de ele in motor, varianta cu iridiu de la orice producator, daca se poate speciale gpl (iridiu-platina, peste 150.000km un schimb de bujii)

            Comment


            • #36
              Domnilor... după părerea mea trebuie să fii nebun la cap să dai 280 de lei pe UN set de bujii??? Păi atunci unde te ajunge economia de la instalaţia GPL? Eu personal am acum pe maşină un set de bujii cumpărate de la Cora cu 30 de lei (şi am fost fraier că nu am mers la Dedeman unde era 19 lei acelaş set) Înainte de aceste bujii am avut bujii Beru dedicate (sanchi) pentru gaz care m-au costat 25 de lei una bucată. Vă mărturisesc că între acele bujii (BERU) şi aceste bujii (ISKRA), NU ESTE ABSOLUT nicio diferenţă la mersul maşinii. Loganul rămâne tot Logan orice i-ai face.
              Părerea mea este că pe acest forum, (ca şi pe altele) e unul care aruncă aşa câte o petardă, mai are doi-trei lătrăi care-l susţin, (unii dintre aceşti doi-trei lătrăi sunt tot el petardistul sub alt pseudonim) şi uite aşa pun unii botul şi scot banii din buzunar. Vedeţi-vă de treabă şi nu mai scoateţi banii aşa din buzunar că se câştigă greu.

              Comment


              • #37
                va rugam fara jigniri la dresa userilor acestui forum. cat despre performanta "simtita", tine doar de sofer cat isi cunoaste masina. matematic vorbind, un set de bujii "din cora"tine cam 20k km fara probleme. un set de bujii dedicate cam 100-150.000km., deci cam de 6-7 ori mai mult. 6*30=180 de lei pentru aceiasi kilometri, dar cu o bujie mult mai slaba, asta fara a calcula timpul pierdut pe la service, banii de manopera sau timpul pierdut in fata blocului, cat si performanta per totatl mai scazuta a motorului dvs.

                Comment


                • #38
                  100-150 000 km? Cam darnic mai Amzo.

                  Comment


                  • #39
                    100.000 mile ce inseamna cu indulgenta la dumneata? sa nu mai vorbesc de o astra 1.6 care la 200.000 inca mergea bine cu bujiile originale ngk iridiu?

                    Comment


                    • #40
                      De acord, dar una e să dai 280 de lei odată şi alta e să dai 20 de lei. Poate că nici nu mai ţii maşina atâtea sute de mii de km cât zici tu că te ţin acele bujii şi nimeni până acum n-a ţinut atât o bujie pe Logan. Cât despre performanţă... scuză-mă la Logan... cam slabă. Mai ales la 1.4 şi mai ales la gaz. Dacă cu bujiile alea de 280 de lei merge de 10, crede-mă că cu bujiile celelalte mere de 9,7 pe o scală de 1 la 10. Aşa că... las-o moartă.
                      Trecând la un caz concret: am un coleg care are maşina din 2004 şi eu personal i-am schimbat bujiile joi după 70-80000 nu ştiu exact. Erau cele originale, şi nu era absolut nicio diferenţă în mersul maşinii de la cele vechi la cele noi. Probată personal chestia. Aveau o culoare cărămizie închis pe o parte şi neagră pe cealaltă. Aşa că... cred că chestia asta cu schimbatul bujiilor la 30000 e doar ca fabrica să-şi vândă marfa.
                      Last edited by bleumineral; 25 September 2011, 17:02.

                      Comment


                      • #41
                        te invit oricand la o liniuta. am sa dau corpul marit jos sa nu zici ca ma ajuta prea mult. un logan 1.4, fie el si pe gaz, se misca cel putin decent. cat despre atitudinea despre logan in general, ma intreb ca cauti pe un club dedicat pasionatilor acestei marci?

                        Comment


                        • #42
                          Eu, prietene mi-am luat maşina să merg cu ea la serviciu nu la liniuţă... La liniuţă merg infantilii. Atitudinea pe care o am faţă de Logan este direct proporţională cu performanţele maşinii. Loganul 1.4 cu gaz (şi fără ) este o maşină cu care să te târăşti spre unde ai treabă. Dacă vreai fugă trebuia să-ţi iei altceva.

                          Şi mă întreb şi altceva... Fabrica oare de ce nu i-a pus bujii de 280 de lei setul? Şi corp clapetă mărit şi pinion de dci la benzinar şi toate chestiile pe care le văd că şi le-au făcut unii pe aici. Ieşea cumva vreun avion oare şi zburau cu ele pe sus? Eu cred că nenii ăia de acolo au făcut şi ei încercări pe toate planurile şi au decis că cea mai bună soluţie e asta şi au lăsat-o aşa. De aceea cred că să pui bujii de 280 de lei pe Logan e o aberaţie. Cel mai bine şi mai corect ar fi să pui ce a zis fabrica şi gata. Că eu unul am pus de 20 de lei setul... asta a fost alegerea mea şi sunt gata să suport consecinţele. Până acum am 60000 de km făcuţi cu astfel de bujii, motorul nu consumă gram de ulei, are aceleaşi performanţe şi gata.
                          Last edited by bleumineral; 25 September 2011, 17:18. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by bleumineral View Post
                            Domnilor... după părerea mea trebuie să fii nebun la cap să dai 280 de lei pe UN set de bujii??? Păi atunci unde te ajunge economia de la instalaţia GPL? Eu personal am acum pe maşină un set de bujii cumpărate de la Cora cu 30 de lei (şi am fost fraier că nu am mers la Dedeman unde era 19 lei acelaş set) Înainte de aceste bujii am avut bujii Beru dedicate (sanchi) pentru gaz care m-au costat 25 de lei una bucată. Vă mărturisesc că între acele bujii (BERU) şi aceste bujii (ISKRA), NU ESTE ABSOLUT nicio diferenţă la mersul maşinii. Loganul rămâne tot Logan orice i-ai face.
                            Părerea mea este că pe acest forum, (ca şi pe altele) e unul care aruncă aşa câte o petardă, mai are doi-trei lătrăi care-l susţin, (unii dintre aceşti doi-trei lătrăi sunt tot el petardistul sub alt pseudonim) şi uite aşa pun unii botul şi scot banii din buzunar. Vedeţi-vă de treabă şi nu mai scoateţi banii aşa din buzunar că se câştigă greu.
                            sunt de acord daca am crede tot cespun producatorii de piese am ajunge la un consum de 1l la 100 si o racheta nu un logan(bujii scumpe ce reduc consumul,ulei scump ce reduce consumul,anvelope inteligente ce reduc consumul,filtru de aer scump ce ajuta la reducerea consumului etc)

                            Comment


                            • #44
                              Revenind Ontopic : pe dumbravei la magazinul galben am gasit bujii originale Dacia Renault (fabricate de equiem) cu specificatie GPL 17 ron / bucata . Aveau 2 electrozi (fara alte nebunii si arata identic cu cele pe care le am in masina) . Cred ca atunci cand voi avea nevoie asa ceva o sa cumpar . Mi se pare aberant sa bag in masina mea bujii de 20 - 30 RON , dar la fel de aberant mi se pare sa bag de 280 Ron sau mai mult (acum si cu anvelope Continental de iarna ii dublez valoarea )
                              1.6 MPi Icy White

                              Comment


                              • #45
                                salut!! o problema am si eu : logan ! am pus gpl pe el la 16000km am ajuns la 40000km cu destule peripeti la instalatia gpl (in final sa dovedit a fi calculatorul de la gpl) de aproximativ 5000 km ma cam chinui cu ea nu mai trage motorul cum trebuie si parca mai si intrerupe dar nu face tot timpul cei de la sv gpl zic ca nu are nimic motorulsa schimb bujiile si sa reg, tacheti . Asa am facut ;scot bujiile si cea de la pistonul 4 afumata "tuci" restu ca noi demontez mai departe demontez bobina si o gasesc crapata la toate cele 4 gauri de fixare crapaturi de aprox. 1,5 cm ; mai departe desfac capac tacheti si incep reglajul supapele de ad la 2si 3 strinse si supapa de ev de la 4 tot strinsa restul aveau un joc de 0.10aprox (maxim) am reglat tacheti 0.15 ad. si 0.25 ev.am schimbat si bujiile tot cu dinalea de fabrica; a fost o idee mai bine pina sa incalzit mot.dupa tot asa face .Am desfacut buliile si iar bujia de la nr.4 e afumata. specific ca am probat bobina cu alta de pe o solenta (tot crapata dar functionala perfect)intrebare? sunt scaunele de la supape ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google