Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Razvan, rezistivitate mai mica la miez= bloc ABS ars de la parazitajul EM. Au patit cativa cu 16V asta.
    Multielectrod de masa am Beru ultra X, in vreo 30 000 km a folosit un singur electrod de masa, pana la 60 000 mai are al doilea. A fost 100 de lei setul.
    Last edited by einstein1984; 5 February 2014, 12:44.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • De exemplu, la NGK ai sa gasesti 2 coduri pentru V-line: BKR6EZ si BKE6EZ. R = rezistor. Cele fara sunt pentru masinile mai vechi, care nu au electronica pe ele.

      Lui JREwing i-a adus iridium asa, scria pe ele BK6EIX, am observat dupa montare si le-am dat jos rapid !
      sigpic

      Comment


      • Cu iridium pentru gpl se gasesc pt 1.2? Stie cineva codul?

        Comment




        • Comparatie intre bujii.

          Comment


          • Am vazut ca au si Brisk iridiu, stie cineva unde se gasesc sau vreun pret? Modelul P6, cod 1664 parca. Google nu da nimic la noi in Romania.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Interesante ar fi si aceste bujii Pulstar, care din cate am citit, fata de o bujie clasica au incorporat un condensator care stocheaza si mareste puterea curentului electric, astfel obtinandu-se o descarcare electrica mai buna, o scanteie mai mare. Din cate am observat, atat in clipurile lor oficiale cat si in cele postate de utilizatori chiar dau o descarcare vizibil mai buna vs bujii iridium. Chestia e ca la noi in Ro n-am auzit pe nimeni sa le foloseasca/importe.


              Our first video of a side-by-side demonstration of Pulstar Pulse Plugs vs NKG Iridium has been on Youtube since October of 2008 and has had over 12000 views ...

              Comment


              • Originally posted by Kojak View Post
                Pot fi influentate si detonatile (apar, dispar sau se diminueaza) de reglajul GAP-ului, sau n-au nicio legatura?
                As zice ca acest aspect tine mai degraba de benzina, dar si de conditiile de functionare ale motorului; presiune, temperatura. Amestecul nu trebuie sa se aprinda in mod spontan necontrolat, in urma compresiei in camera de ardere.
                In timpul functionarii sistemul electronic al masinii, gestioneaza si acest efect neplacut, adica detonatia, prin reglajul avansului aprinderii si al alimentarii.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • In afara de disconfortul acustic, efectele sunt distructive ptr. motor pe termen mediu / lung in cazul detonatiilor ocazionale?

                  Comment


                  • Ti-am raspuns aici.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Kojak, la cum conduci tu cu copil si nevasta in masina nu cred ca ai detonatii, doar daca pui pacura in benzina. Detinatii ai la sarcina si regim motor mare, nu la 3000 de ture prin oras.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Subscriu
                        sigpic

                        Comment


                        • Da, am raspuns si eu pe tocipcul celalalt.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Originally posted by alessandro View Post
                            Aaaa...toate scanteiesc...? Sau ce trebe sa vad ?

                            Originally posted by Kojak View Post
                            In afara de disconfortul acustic, efectele sunt distructive ptr. motor pe termen mediu / lung in cazul detonatiilor ocazionale?
                            Eu am ~1,1 mm la bujiile de acum (NKG iridiu forjate peste 60000km) merg ok si n-am intreruperi la turatii mari (dar culmea, s-ai "inmuiat" pe turatii mici), cu bujiile de fabrica m-am jucat cu distanta la electrozi, la 1 mm trage fain in ture mici, dar intrerupe la turatii mari (in 5500 rpm se balbaie) .
                            Cu gap de 0,7 mm e foarte elastica sa zic asa, nu mai trage fain din ture mici, dar nu tremura, se misca "lin" ...si nu trage )
                            La cele de fabrica cel mai ok e la 0,9 mm.
                            De preferat sa se verifice distanta dupa vreo 20000 km (daca nu se schimba) sigurat nu mai ai 0,9 mm.

                            PS: la 1-1,1 mm nu sunt detonatii, sau sunt asa de mici ca nu prea le simti, decat daca e liniste afara si esti atent la treaba asta, mai aud la a mea asa in decelerare cate un ''buf'' cand scade in turatii, si oricum e amplificat de toba sport, cu toba stock slabe sanse sa auzi.
                            Last edited by Octavian; 8 February 2014, 16:58. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Varful foarte subtire ajuta mult la formarea arcului electric intre cei 2 electrozi, chiar daca distanta creste in timp cu uzura normala.
                              sigpic

                              Comment


                              • Daca tot s-a facut liniste vin cu o intrebare....... Ce parere aveti de astea? http://m.youtube.com/watch?v=8o00v_Rggt8

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google