Bujii NGK , DENSO- IRIDIUM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    La bujiile cu iridiu trebuie modificat ''gap-ul'',de aia nu mergeau bine la mine,si inca un amanunt pentru cei cu remapare,cu bujii normale, chiar si noi, tacanea avansul la benzina de 95, la cele cu iridiu disparea tacanitul de avans,deci presupun ca dau o scanteie mai buna si astfel si o ardere mai buna.
    LOGAN--> <--TOYOTA

    Comment


    • #32
      Asta daca e adevarat (nu ca n-as crede) e o treaba interesanta.

      Comment


      • #33
        Salut.

        Bujiile de care tot vorbiti (iridium) au electrodul ascutit, iar partea metalica in care se descarca scanteia este crestata de un sant pe mijloc, lucru care produce o scanteie dubla.Studiati indeaproape o astfel de bujie!Sunt bune, dar nu se merita la Logan, deoarece sunt folosite la masini de raliu, masini cu compresor, cu NOS, turbo etc , nu la aspiratele noastre.Noi avem nevoie de bujii normale cu max 2 elementi.......si iese din calcul bujia cu 4 elementi de la BOSCH care este de 2 lei.

        Sincere salutari,

        apropo.....acestea se vand in funtie de cati KW are motorul.
        Last edited by cosmindan; 25 June 2009, 20:51. Reason: Automerged Doublepost
        real power..... diesel power by

        Comment


        • #34
          ngk bkr5eix nu merg pe 1,4 8V ?
          I My Honda !

          Comment


          • #35
            am 51000 km bujiile originale

            merge excelent masina
            Last edited by daniel30; 31 July 2009, 16:01. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              Eu nu inteleg ce e cu atata ura si dusmanie pe saracutele bujii nkg iridium ?
              E cineva care le-a dat jos nemultumit de ele si le-a pus la loc pe alea stock ? Si daca da, cam la ce se astepta mai exact de la niste bujii ?
              Ngk iridium sunt niste bujii excelente, atat pt masini stock cat mai ales pt cele la care proprietarii au facut un "cip-cirip" tuning.
              Sunt niste bujii mai reci cum se spune, dar nu vezi astea cu ochiu' liber...ce se poate vedea, dar la o masuratoare, nu cu ochiu liber e ca au din fabrica gap-ul de 0.7mm, fata de 0.95 cat ar fi normal, dar nu-i bai ca se regleaza, sau se lasa asa, ca oricum e mai puternica scanteia decat la unele stock si se mentine puternica pe toata plaja de turatii, ceea ce la unele stock nu vezi...
              Eu chiar am asemenea bujii, nu vorbesc din auzite si nu m-as intoarce la alea stock pt nimic in lume...mai mult decat atat, indraznesc sa spun ca personal mi s-au parut mult mai eficiente bujiile astea decat o remapare, cu precizarea ca din fericire efectul este cumulativ, adica pe langa remapare sa mai pui si bujiile astea si nu dai banii degeaba...
              Daca ar fi sa le schimb cu ceva (mai bun), le-as schimba cu bujii de laguna turbo, dar alea sunt mai scumpe decat ngk iridium si nu tin 90k...
              Keyboard error or no keyboard present.
              Press F1 to continue or DEL to enter setup...

              Comment


              • #37
                Nu are nimeni ura pe bujiile cu iridiu,poate doar dusmanie pe pret !
                LOGAN--> <--TOYOTA

                Comment


                • #38
                  totusi eu nu prea inteleg cum se regleaza sau cine le stie regla ? ca vreau sa imi iau dar na ... fara un reglaj cum trebuie nu as da banii pe ele
                  Its just a car ...

                  Comment


                  • #39
                    Bujiile iridium sunt foarte des intalnite si preferate de motociclisti, mai ales de cei cu sportive. Nu din cauza ca reduc consumul, nu din cauza ca fac motoretele mai nervoase ci din cauza ca la 15-16 mii de rpm ele pot da o scanteie foarte buna. pretul este pe masura desigur. La motocicleta mea care intra pe redline la 10.500 rpm nu folosesc astfel de bujii deoarece se comporta perfect si cele "normale".

                    @cezar: da exista bujii fierbinti sau reci. Nu stiu sa iti zic la ce se folosesc unele si la ce se folosesc altele, nu stiu daca nu cumva e doar marketing dar ele exista.
                    Don't touch! Never ever steal
                    Unless you're in for the kill

                    Comment


                    • #40
                      alea reci se folosesc la turbaciuni in general
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #41
                        Si eu am achizitionat recent un set de bujii BKR6EIX si sunt foarte multumit de ele. Desi ele au un gap de 0,7mm iar la Logan e bine sa ai 0,95mm +/- 0,05mm, acestea isi fac treaba din plin si se simte atat un suflu mai puternic la accelerari cat si la consum. Sfatuiesc pe cei care urmeaza sau au deja remapare la masina sa lase bujiile la 0,7mm si sa nu le aduca la 0,9mm.



                        Cei care nu au remapare, daca vreti, puteti sa le aduceti la 0,9mm dar eu zic sa le lasati asa ca oricum scanteia e mult mai puternica. Cei care vor cu adevarat bujii, uitat-va la bujiile PulseStar Pulse Plugs. Sunt cam 640RON setul, dar energia debitata de scanteie este de 20.000 de ori mai mare decat cea cu Iridium.

                        http://www.pulstarpulseplugs.net This video shows a Pulstar Pulse Plug and a conventional spark plug side by side, connected to exactly the same current. Th...

                        Pulstar Pulse Plugs represent a major technological breakthrough in spark plug design. PROVEN to improve fuel economy, torque, and horsepower. For more det...
                        Dacia Logan AMBITION 1.6MPI, Gri Perla

                        Comment


                        • #42
                          6EIX e cod de 16v ... 5EIX e de 8v
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #43
                            a incercat cineva tipul acesta de bujii?as vrea sa stiu daca merita si unde se gasesc

                            Comment


                            • #44
                              eu vreau sa imi comand ,dar pe langa ele si alte fise.Daca vrei , te pot ajuta cu o comanda.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #45
                                am si eu un 1.6 8v cu remapare facuta. se merita astfel de bujii? daca da cine ma poate ajuta cu o comanda si cu modul de reglare al lor inainte de montaj?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google