Bujii NGK , DENSO- IRIDIUM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu am bosch super 4....distanta intre electrozi cat o fi....aveti idee ? ca sa nu mai scot bujia . poate o fi by default mai mica de 0.9? ca am remapare.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #47
      costa 12.9 euro bucata , orice e mai bun...merita
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #48
        Am ales bujiile BKR6EIX pentru ca au un indice de temperatura mai bun (bujia e mai rece). Este buna pentru aplicatii in care te joci cu motorul des la turatii mari.
        Eu le-am luat de pe okazii.ro.
        170RON setul dar cred ca puteti licita si mai putin
        Uitati aici si link-ul:

        Aceste bujii sunt f. bune pentru cei cu remaparea facuta pentru ca scanteia este mult mai buna si reduce mult probabilitatea aparitiei de detonatii.
        Dacia Logan AMBITION 1.6MPI, Gri Perla

        Comment


        • #49
          da de ce aveti voi impresia ca este nevoie de bujii reci ? )
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #50
            Avem nevoie de bujii mai reci mai ales atunci cand motorului ii sunt aduse modificari gen (chip, turbo, NOS, etc..)
            Fac trimitere la posturile nr 142 si 151 din thredul "Bujii Logan" si citez:

            "Termenul de bujie rece / calda se referă la viteza cu care se poate transfera caldura de la varful bujiei catre camera de ardere a motorului. S-a constatat ca temperatura optima in camera de combustie pentru motoarele pe benzină este între 500°C si 850°C.

            In cazul în care o bujie se regaseste în acest interval, ea este suficient de rece pentru a evita pre-aprindere şi supraincalzirea (care pot provoca daune motorului) si in acelasi timp suficient de calda pentru a arde toate depozitele ce ar putea duce la ancrasare.

            Un motor stock (OEM) va rula în intervalul optim de operare direct de la producator, dar daca ii veti aduce modificari (turbo, supercharger, cresteri de compresie, modificari avans (timpi), utilizarea alternativa a combustibililor de curse sau utilizarea NOS, acestea pot modifica temperatura la varful bujiei, de aceea va deveni necesara adoptarea unei bujii mai reci.

            Cand va hotarati catre tipul de bujie, este indicat sa indreptati alegerea inspre gama rece, decat spre cea calda (fara exagerari, una doua clase de caldura, in functie si de modificari).

            Cel mai rau lucru care se poate intampla de la o bujie prea rece este ancrasarea, in timp ce o bujie prea calda poate provoca daune serioase pentru motor.

            Sursa: SparkPlugs.Com
            Traducere: CMPDCS

            bujiile mai reci se recomanda in special cand ai umblat la harta de injectie si ai un avans mai mare
            "

            Pentru intregul thred accesati linkul de mai jos:
            Totul despre intretinerea Daciei Loganr. Uleiuri logan, filtre logan, placute de frana logan,consumabile logan etc.


            Deci conform celor mai de sus recomand celor cu remapare sa adopte niste bujii un pic mai reci.
            Dacia Logan AMBITION 1.6MPI, Gri Perla

            Comment


            • #51
              Originally posted by claudiu_200w View Post
              Avem nevoie de bujii mai reci mai ales atunci cand motorului ii sunt aduse modificari gen (chip, turbo, NOS, etc..)
              buna asta...chip... turbo ... NOS
              fac parte din aceeasi categorie
              in afara de o pornire mai buna,si daca pastrezi fisele si bobina de inductie de fabrica nu obtii absolut nimic .
              Atata timp multi dintre noi baga dupa remapare in continuare combustibil de 95 in loc de 98 ...no comment
              si bineinteles iar o sa apara posturi de genul ,am schimbat bujiile ...consuma mai putin,am mai multi cp ,am mai mult cuplu...ca si in filmuletele alea de mai sus .
              Last edited by Cristi_Xp; 21 November 2009, 22:16.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #52
                Eu am pus aceste posturi pentru ca, in cazul meu aceste bujii NGK BKR6EIX merg foarte bine si sunt multumit de ele. Probabil ca pentru altii, aceste bujii nu sunt bune. Eu mi-am exprimat opinia pe care mi-am format-o in urma montarii acestor bujii si m-am gandit sa o impartasesc si aici pe forum. Probabil ca alta data nu am s-o mai fac. E mai bine sa taci si sa faci, decat sa-ti dai cu parerea (oare e bine, oare e ok, oare sunt bune?).
                Faceti cum vreti.
                Eu am scris bolduit "modificare avans (timpi de injectie)".
                Fiecare citeste ce il intereseaza (NOS, Turbo, etc..).
                Daca nu ati remarcat postul respectivului pe care l-am citat este o chestie preluata si tradusa de pe site-ul NGK. Adica nu ne-am trezit noi unii de pe aici sa scriem articole. Le preluam si noi de la unii care cel putin teoretic sunt mai in tema decat noi.
                Eu mi-am spus parerea.
                Daca vreti o luati in seama, daca nu nu.
                Fiecare are dreptul sa spuna ce crede ca e mai bine. De asta exista si aceste forumuri.
                Dacia Logan AMBITION 1.6MPI, Gri Perla

                Comment


                • #53
                  intervin si eu cu un sfat...am gasit la Norauto bujii NGK BKR 6 E la 78 ron setul...sunt super bune, am facut 10.000 km cu ele si nu am avut pb...zic eu ca e mai bine decat 200 ron setul...

                  Comment


                  • #54
                    Tocmai mi-am schimbat Champioanele stock cu niste NGK-uri Iridium. 16v-ul meu s-a schimbat complet. Are alta vlaga la acceleratii, porneste la sfert si motorul se aude mult mai rotund si mai putin zgomotos chiar si la turatii mari. Iar daca ma tin macar 60.000 de km, ma declar complet multumit.

                    Comment


                    • #55
                      Pai ce afacere ai facut? 60k tin alea stoc. De cand nu le mai schimbasei de simti o schimbare asa radicala?
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Am avut 41.000 cu cele stock, dar de pe la 30.000 se simtea ca nu mai fac fata ca la inceput. Merg 100% in oras, si chiar am simtit o diferenta enorma in comportamentul motorului. Stiu ca in mod normal astea ar trebui sa tina mult mai mult de 60k dar si cu atat, daca ii fac in bune conditiuni, merita investitia.

                        Comment


                        • #57
                          ce parere aveti de bujiile ngk bur 6et cu 3 poli ?
                          foloseste cineva ?

                          Comment


                          • #58
                            fiatul coupe 2.0 turbo vine cu asa ceva de fabrica ... nimic extraordinar
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #59
                              Pe un Logan 1.4 stock se merita montate bujii NGK ?

                              Comment


                              • #60
                                de ce sa nu se merite ? avantajul e ca te tin mai mult decat cele obisnuite .
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google