Bujii NGK , DENSO- IRIDIUM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NGK BKR6EIX vin cu distanţa, intre electrozi, reglată la 0.8mm. La bujiile din fabrică reglajul este la 0.9mm; caţi dintre cei care si-au pus bujii cu iridium au reglat la 0.9mm?
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • La mpi cel mai bine e pe la 0,9 mm , m-am jucat cu bujiile vechi, la 0,7-0,8 (aici intra greu lera) merge frumos motoru, pleaca minunat din turatii mici, dar nu are asa putere cand dai talpa, la ~1,1 trage bine dar se balbaie in turatii mari (dupa 5000 rpm face hac-hac), la 0,9 merge cum trebe pe toate turatiile.

      Comment


      • Originally posted by Octavian View Post
        La mpi cel mai bine e pe la 0,9 mm , m-am jucat cu bujiile vechi, la 0,7-0,8 (aici intra greu lera) merge frumos motoru, pleaca minunat din turatii mici, dar nu are asa putere cand dai talpa, la ~1,1 trage bine dar se balbaie in turatii mari (dupa 5000 rpm face hac-hac), la 0,9 merge cum trebe pe toate turatiile.
        Octavian ai BKR6EIX?

        Comment


        • Nu, am de uzina. Am uitat ca astea NGK sunt ceva very very special fata de alte bujii si trebuie setata alta distanta la electrozi

          Comment


          • Bujiile se lasa asa cum sunt ''reglate'' din fabrica si merg minunat in toata plaja de turatii, vreme de vre-o 90.000 km
            sigpic

            Comment


            • Daca imi amintesc bine, chiar inainte de a cumpara aceste bujii, am vazut pe site-ul NGk, ca acestea trebuie ajustate, functie de motorul pe care sunt puse (am salvat si pagina, dar acum sunt la tara si e mai greu s-o gasesc); chiar explica si inconvenientul cu distanta mica dintre electrozi.
              Eu le-am facut la 0,9.
              Am senzatia ca 0,7 erau, nu 0,8; sper sa nu ma fi inselat.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Eu nu retin sa fi vazut asemenea instructiuni. Motorul functioneaza '''sans faute'' de la 0 la 90.000 km cu ele asa cum vin reglate. Uiti ca electrodul central este cat gamalia unui ac.

                Late edit: am frunzarit site-ul, iridium vin cu gap 0.8 mm, recte asa trebuie sa fie corect pentru acest tip de bujie. Curios, mie mi-au functionat corect asa vre-o 150.000 in Logan si vre-o 100.000 km in SupeRNova, lasate ''factory spec''.
                Last edited by dr_mke; 7 April 2013, 00:13. Reason: Automerged Doublepost
                sigpic

                Comment


                • Mă rog, fiecare cu părerea lui, dar eu spun că reglajul oricarei tip de bujii, fie ea şi iridium, trebuie să respecte specificatiile motorului respectiv; 0.9 pentru 16v.
                  De altfel în link-ul de mai jos se spune clar.
                  While it is a popular misconception that plugs are pre-gapped from the factory, the fact remains that the gap must be adjusted for the vehicle that the spark plug is intended for
                  Din ce văd, la începutul acestui topic, userul @dan.gutu, a avut ceva surprize, montand bujiile cu reglajul din fabrica.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • In fisa tehnica pentru fiecare tip de bujie oferit de NGK pentru motorul 1.6 16v, este specificata distanta care trebuie sa fie intre electrozi: pentru iridium 0,8 mm. The end.

                    Pana acum eu nu am cumparat bujie NKG care sa nu aiba distanta reglata absolut precis, fie 0.9 fie 0.8, dupa caz. De la Sinterom incoace, singurele la care era musai de reglat, nici macar ISKRA nu erau reglate prost din fabrica
                    sigpic

                    Comment


                    • Link-ul ala chiar nu-ti spune nimic? Poti sa nu-l ei in seama, dar voiam o parere; se spun niste lucruri interesante acolo, chiar si faptul ca reglajul standard trebuie adaptat, n'est pas?
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Nu trebuie adaptat, pentru ca nu cumperi o bujie care ti se potriveste doar ca tipodimensiune de filet. Ai un cod individualizat pentru respectivul motor. Daca o scapi pe jos si cade fix pe electrodul de masa, trebuie ajustat din nou la 0.8 mm pentru iridium. Restul sunt interpretari gresite, luate de pe site-ul americano-global.
                        sigpic

                        Comment


                        • Atunci o intrebare; de ce alt mare producator de bujii spune ca pentru motorul k4m, bujile sale cu iridium, IK20 au gap-ul 0.9?.Tot pe acel site, aceiasi bujie, respectiv Ik 20 are gap-ul diferit in functie de motor, adica 0.8 , 0.9, si 1? Foarte ciudat...
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Denso este Denso, la 0.9mm iti vine reglat iridiumul, NGK iti spune 0.8 mm pentru iridium.

                            Le fin.
                            sigpic

                            Comment


                            • 1.6 16v merge perfect cu gap de 0.8 la NGK Iridium. Atat dpdvd al performantelor cat si al consumului. Chestia e ca reglajul la bujiile iridium se face altfel decat la cele normale, electrodul fiind sensibil se poate deteriora usor si ti-ai bagat piciorul in ele de bujii, dupa aia mai si postezi ca sunt proaste si ai dat banii degeaba pe ele. Bottom line - daca motorul functioneaza bine, lasa-le asa, nu te scarpina daca nu te mananca.
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • Păi, funcţioneaza bine. Aşa le las; la 0.9, că aşa le-am facut de ~15.000Km. de când le-am montat.
                                Dacă o sa aveţi curiozitatea să vedeţi, pe un forum rudă cu loganul, sunt mai multe pareri pro ajustare, link-uri si chiar mai mult; in fine, asta e.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google