Burduf Planetara Stanga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Burduf Planetara Stanga

    Salutare!Am si eu o problema cu burduful de la planetara stanga cel de la cutie in sensul ca este putin umed pe marginea burdufului unde este rumlentul,am tot sters acolo zona si tot se umezeste.Burduful dupa pererea mea nu cred ca este spart sau chestii de genul asta,ma gandesc sa nu mai stranga acel colier cum trebuie,am vazut ca este cam ciudat acel colier de acolo si nu stiu daca se mai poate strange sau daca nu sa-l pot da jos ca sa-l inlocuiesc.Astept pareri de la voi in privinta asta,poate unii chiar au trecut prin asa ceva.Mentionez ca masina are doar 33.500 de km. In caz ca s-a mai discutat aceasta problema rog moderatorul sa-l mute la sectiunea potrivita.Multumesc!

  • #2
    Si la mine este umed.Am observat lucrul asta la prima revizie.Se umezeste si ramane asa.Nu curge,nu lasa pata.Acum am peste 60000 de km!

    Comment


    • #3
      Eu ma gandesc sa nu inceapa sa curga,nu vreau sa stau cu frica ca cine stie raman fara ulei in cuite.Am cumparat un colier normal ex: cel cu care se strang furtunele de la vechea dacie cele cu filet si as vrea sa-l inlocuiesc,ma gandesc ca poate o strange mai bine si sa nu mai musteasca ulei acolo

      Am fost azi in service si cei de acolo au zis sa imi fac griji cand incepe sa picure dar eu m-am gandit la ceva si sper sa fie uitl, pe langa acel colier am mai pus inca un colier din plastic [in termen popular se mai spune soricel,este cel cu care se prind capacele la roata] acum sa urmaresc daca se mai umezeste daca nu il las asa si sper sa nu avanseze in mai rau.
      Last edited by jelly; 23 October 2009, 17:42. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        e normal sa se prelinga, nicio cutie nu e etansa 100%.

        mare mare atentie cu ce modificari faci pe dedesubt. scoate ce ai pus tu acolo, ca mai rau faci. crede-ma colierul din fabrica e strans cat trebuie, asa "curge", ma rog, se prelinge el. nu iti fa griji, nu e grav deloc.
        cum ziceau colegii in alte threaduri, "asa face ele".

        deci, desfa soricelul de acolo, colierul cu surub da-l mecanicului de la bloc, si nu iti mai bate capul.

        PS: daca soricelul sparge burduful (si se poate intampla), ramai fara ulei, si in 30km fara cutie. in plus pierzi garantia daca e din cauza tau, asa ca stai relax si las-o "cum e ele" ca e bine asa.

        numai bine!

        Comment


        • #5
          Salut.Din pacate in cazul teu dupa parerea mea nu-i burduful ii de vina.La tine s-a dus simeringul.La Logan daca se duce burduful trebuie sa schimb si simeringul.Asa am patit si eu.Tot picura ulei pe partea stanga a planetarului.Degeaba le completezi nivelul lacutia de viteza.Mi-e s-a scimbat si am platit 85 lei pentru piesa si 15 lei manopera.Se scoate afara in tottalitate planetara pe partea stanga.Eu cu ocazia asta am scimbat si uleiul in cutia de viteza.La prima vedere culoarea uleiului care s-a golit din cutia de viteza era acelesai.Parca asta noua era un pic mai eschisa la culoare.Dar dupa vreo 2 sau 3 zile am verificat uleiul scos din cutia de viteza si avea depus inpuritati la fundul flaconului.Uleiul din cutia de viteza am du-so acasa.Sper ca te-am ajutat.La 53.000 km a aparut problema amintita de mai sus.De atunci nu se mai vede urme de ulei la buduf.Salut.

          Comment


          • #6
            Este normal sa fie uleiul mai inchis.

            Ca se prelinge, asta se poate intampla prin 2 locuri:
            1. Simeringul din rulmentul care tine burduful pe planetara
            2. Colierul care nu e strans cat trebuie.

            @czika: tare "citetz" ai mai scris...

            toate bune!

            Comment


            • #7
              Asa a mpatit si eu sa mi se prelinga ulei pe la rulment tot pe partea stanga. Am schimbat rulmetul si burduful de la cutie la planetara de pe stanga la 50.000km. Mentionez ca nivelul in cute era ok ca nivel nu picura dar era manjit de ulei toata zona planetarei si a burdufului pe langa rulmet.

              Comment


              • #8
                burduf planetara stanga

                trebuie inlocuit si rulmentul sau numai burduful cu semerig,pentru mie imi picura pe la semering

                Comment


                • #9
                  Merci.:"MNS".Esti de nota 10.Acuma am scris de nota 10,nu??????Esti baiat gigel.Cu stima,Czika.

                  Comment


                  • #10
                    @czika: nu te supara, am spus-o in gluma... dar ai scris postul in graba (probabil) si mi-a luat mai mult timp sa il citesc.

                    @all: concluzia: curge ulei si e in garantie, schimbati piesa. Nu e in garantie, schimbati doar rulmentul.

                    numai bine si sarbatori fericite!!!

                    Comment


                    • #11
                      mai, eu nu vad legatura intre burduful planetarei pe care voi il strangeti cu coliere si simeringul cutiei. trece cumva ulei prin planetara, din cutie in burduf? ce dracu de experimente tot faceti la masinile astea ? cum sa pierzi uleiul din cutie daca ai scapari de vaselina din burduful planetarei? de unde le scoateti? ce mecanici de ora 12 v-au zis chestiile astea? iar daca de la simering "scuipa" ulei pe burduf, puteti imbraca planetara in coliere, ca ala va scuipa mai departe linistit. oricum, atata timp cat "rasufla" ulei acolo dar fara sa picure, nu-i problema. aveti un dop in cutie la nivelul planetarei. desfiletati si daca prelinge ulei sau vedeti ulei in cutie chiar nu-i nici un stress...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        @Seba: noi ne referim la planetara stanga, la motorizarile pe benzina, pe berlina.
                        deci, aceasta planetara se monteaza pe cutie "cu un burduf" ca sa spun mai simplu, deci articulatia ei se gaseste in cutia de viteze.
                        simeringul de care discutam este montat intr-un ansamblu cu rulment (normal, tre sa se invarta).
                        simeringul (cu rulmentul lui) e presat pe arbore, si prins cu un colier de burduf. in fata lui, pentru protectie, mai are si o piesa din plastic, ca o saiba, se numeste "deflector".
                        ei, de simeringul de sub burduf, prins cu colier, si acoperit cu deflector, de ala vorbim.

                        daca ati inteles...

                        numai bine!!

                        Comment


                        • #13
                          Seba - MNS are dreptate in burduful planetarei stg este ulei din cutia de viteza
                          burduful planetarei este etansat pe cutia de viteza prin flansa aia fixata in 3 suruburi iar in capatul celalalt al burdufului are un semering fixat cu un colier pe rulmentul arborelui planetarei

                          La multi ani !!!

                          Comment


                          • #14
                            scuze, nu m-am gandit la planetara stanga cand am postat. o "vedeam" pe aia din dreapta. n-am fost pe faza...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Sa lutare,
                              La revizia de 70.000km am descoperit ca burduful planetara dreapta la roata e intepat si arunca putina vaselina. Vreau sa il inlocuisc dar nu gasesc sa cumpar acel burduf. La service au zis ca nu au avut niciodata burduf planetara roata dreapta logan diesel(cam curios), am cautat pe la alte magazine, am gasit daor de origine la 120ron cam scump, la anumite magazine mi s-a oferit burduf de la alti producatori la 40-60RON pentru MPI si mi s-a zis ca sunt lafel atat la diesel cat si la benzina. Chiar nu e diferenta intre burduful planetara dreapta roata intre DCI si MPI? MEntionez ca din cate am observat planetara la diesel e mai groasa decat cea de la benzina.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google