Bv 21 cdc

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hai că nu mai este mult până la următorul prag, mult mai impunător decât cel pe care l-ai postat.
    Numai bine!

    Comment


    • Da nu mai este mult. Acesta va fi dublul celui de la avatar. Multumesc pentru urari si tie la fel. Ai o masina intretinuta impecabil si utilizata la fel.

      Comment


      • Sa mai revigoram putin povestea. Ieri am schimbat uleiul la servodirectie. Am constatat o imbunatatire radicala a manevrabilitatii volanului. Eu cel putin nu mai reuseam sa virez pe loc cu podul palmei, doar cu un efort considerabil. Adica ma sprijineam in volan si tot greu mergea. Acum parca joaca in mana, asa usor merge. Multumiri inca o data lui Cristi Streulea pentru tutorial si informatii. Sunt curios daca la service Dacia se face operatiunea si cam cat costa. Eu am tot probat si verificat si la service problema, dar raspunsul a fost de genul "pai sefu' merge mai greu ca nu e electrica si daia si sa vezi ca nu e ca la alte masini mai adevarate...si chestii de astea", dar eu simteam pe zi ce trece ca merge tot mai greu. Dupa ce am vazut filmarea lui Cristi m-am hotarat sa fac si eu schimbul. Ce am gasit in interiorul vasului si cum arata uleiul nu mai zic. Deci merita si e chiar recomandat dupa parearea mea sa faceti aceasta operatiune. La aproape 9 ani vechime si 194553 km cred ca nu poti spune ca uleiul din instalatie e ca nou. Pana la urma e un ulei care se degradeaza in timp.
        Cu ocazia operatiunii am constatat ceva care m-a cam pus pe ganduri. Am observat ca in vasul de expansiune nu mai aveam aproape deloc lichid, nivelul fiind undeva sub minim. Am completat si acum urmaresc, dar nu curge cu motorul cald, nici cu el rece pe undeva. Stiti pe unde ar putea sa mai piarda, daca pierde? Radiatorul nu oare spart, fiindca nu curge, iar prin alta parte nu am vazut. Daca stiti vreo informatie in sensul asta, va multumesc anticipat.

        Comment


        • de asta mergea si mai greu, din cauza ca era insuficient
          si eu l-am schimbat la 55 de mii de km dar eu am observat un efect invers: a inceput sa mearga mai greu decat cu uleiu rulat 55 de mii de km, in mod sigur. in plus incepuse sa mai si transpire pe la un furtun. dar dupa 15 mii a inceput sa-si mai dea drumul, furtunul s-a uscat, la fel si pompa de servo

          operatiunea in service a fost 90 de lei cu aprox. 57 roni 1l de ulei si restu manopera

          Comment


          • Cred ca ti-a scapat: "Am observat ca in vasul de expansiune nu mai aveam aproape deloc lichid...."
            Legatura cu servo-directia!?
            ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

            Comment


            • tot un fel de vas de expansiune e si ala ...

              Comment


              • Scuze daca nu m-am facut inteles. Cel de la servo nu pierdea nimic si nici acum nu pierde. E vorba de vasul de expansiune de la instalatia de racire si e vorba de nivelul de antigel din vas. Ridic capota periodic sa ma uit pe la diverse chestii, sa nu apara vreo problema si sa nu stiu, dar nu am observat sa fie ceva in neregula cu antigelul. Acum cand am vazut mi s-a parut ciudat, fiindca asa scazut nu a fost niciodata. Am completat si acum urmaresc sa vad daca mai scade si mai ales daca pierde pe undeva, dar pana acum nu am sesizat nimic deosebit.

                Comment


                • Cred ca am gasit buba, adica am gasit pe unde e umed. Acum nu stiu ce e acolo, poate va dati voi seama din poze.
                  Attached Files
                  Last edited by logan21cdc; 9 November 2015, 16:24.

                  Comment


                  • probabil e sonda de servo... e greu de estimat asa, fara o imagine mai de ansamblu. la logan benzina de obicei sonda aia e cauza supurarii cu ulei servo. deci daca si aici e tot in zona de servo, atunci aia e...

                    Comment


                    • Mai oameni buni nu pe la servo curge! E vorba de antigel, iar partea umeda e sub piesa aia in forma de cutie de conserva rotunda in partea dreapta cum te uiti la motor. E umed, iar pe sub piesa aia, cred ca pe carcasa cutiei de viteza, e apa. Deci va rog daca stiti ce e pe acolo va multumesc de pe acum.

                      Comment


                      • Poate garnitura de la termostat e dusa .
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Ok, dar care e termostatul in poza asta? Ca eu nu stiu si nici nu stiu unde sa ma uit. Multumesc.

                          Comment


                          • Este tot ansamblu de sub chestia aia de metal care se vede in poza. Intra 3 furtune in el, nu e ca la benzina sa schimbi doat termostatul, e cu tot cu carcasa se prinde in 3 suruburi. Iti dai seama care daca descoperi furtunul ala cu ventil de aerisire. Sigur il depistezi si sigur de la termostat este ca vad furtunele alea ude.

                            Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Multumesc pentru informatii. Incerc sa vad daca ma lasa vremea sa umblu pe acolo, ca acum burniteaza afara.

                              Comment


                              • Salut. Eu țin să cred că sunt vapori de ulei.... deși pare proaspăt. Din pacate am descoperit și la mine chestia care e notată cu 2. Nu cred că ar fi de bine...
                                Țin să cred că piesa cu nr 2 este o sondă pentru ulei.. iar piesa cu nr 1 este pompa vaccum ( vid )
                                Să te uiti dacă ai și turbina umedă..pe partea din exterior unde intră furtunul de admisie din carcasa filtrului de aer.. în turbo. Încearcă să speli acolo cu un spray de curațat frâne sau carburatoare și să urmărești dacă se face la loc. Dacă da, mergi la un mecanic bun.
                                Attached Files
                                My turbo lag, give your MPI, a chance

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google