Bv 21 cdc

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    da cdc'ule a venit frigu peste noi..saptamana ce vine o sa le schimb si eu..asteptam surprizele!!..numa binee
    sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii

    Comment


    • #17
      ok masinuta in afara de chestiile alea de pe portiera (dar daca tie iti plac, parerea mea e ca arata ca la daciile alea din 1900 toamna) bine ai venit printre noi.

      Comment


      • #18
        intretinuta masinuta,nu ai avut nici un fel de probleme cu ea la km care ii ai,daca nu nici sa nu aimbafta in continuare la km fara probleme,orcum arat bine masinuta.

        Comment


        • #19
          Multumesc tuturor!
          Probleme nu am avut, in sensul ca nu a prezentat nici un defect pana acum. Am schimbat pana acum pe langa consumabile (ulei, filtre, etc.), urmatoarele:
          - cap de bara dreapta la 40000 km
          - cap de bara stanga la 50000 km
          - placute de frana la 50000 km
          - discuri de frana si placute la 82000 km
          - cap de bara stanga/dreapta la 98000 km
          - rulmenti fata la 98000 km
          - bateria la 110000 km si 4 ani si 10 luni.
          In rest nimic si sper sa fie tot asa.
          PS: Distributia la 60000 km.

          Comment


          • #20
            Foarte ingrijita masina! Interesant verdele de la bord pana acum nu am mai vazut! Bafta in continuare!

            Comment


            • #21
              Frumoasa golanca,multi km fara probleme!Bine ai venit!

              Comment


              • #22
                Salut la toata lumea!

                Dupa multe peripetii revin cu niste poze mai de sezon ca sa nu "inghete" topicul.
                De vreo saptamana a inceput sa dea rateuri dimineata la pornire. Si am ajuns la cinci-sase chei date, lungi, lungi pana reuseam sa o pornesc. Ieri a fost punctul culminant, adica tocmai cand ma grabeam sa plec de la serviciu m-a lasat de tot. Nu a mai vrut in nici un fel. Am rezolvat cu un baiat de nota 10 cu test pe ddt: verdict - pompa de injectie blocata. S-a rezolvat, dar azi dimineata la fel, totul mort. Prin urmare am suit-o oe platforma (noroc cu polita CASCO-asistenta rutiera gratuita etc.) si directia service. In final, victorie! Merge!
                Schimbat trei bujii incandescente, curatat sistemul de injectie si gata e ca noua.
                Sper sa fie numai asta problema si sa scap numai cu atat.
                Attached Files
                Last edited by logan21cdc; 9 February 2012, 22:15.

                Comment


                • #23
                  Nasol cu dise-lu pe vreme asta, majoritatea au probleme cu pornirea dimineatza....
                  http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

                  Comment


                  • #24
                    cat te-a costat curatarea sistemului de injectie?cati km ai cu ea.

                    Comment


                    • #25
                      Curatarea sistemului a fost cam 140 lei, iar cu bujii cu tot aproape 500 lei

                      Comment


                      • #26
                        maestre bine ca merge..pe mine m-a ferit si nu am avut probleme..ai mare grija si la ce motorina pui..perioada asta numa evo diesel...ce m-a lasat este la cealalta masina alternatorul..bine ca a facut-o exact in fata blocului dupa un drum de miercurea-ciuc...
                        spor la treaba si ne vedem...salutare
                        sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc! La motorina am grija dar "traim in Romania si asta..." La mine alternatorul l-am schimbat pe garantie acum vreo doi ani. Mi se parea ca aud un zgomot la turarea motorului si mai pronuntat la revenire. Am fost la service si au identificat la alternator un zgomot produs de acel semi-ambreiaj de la fulie. L-au schimbat fara probleme pe garantie.

                          Comment


                          • #28
                            Ca sa nu se inece topicul de tot in ploaie mai adaug cate ceva. Masina a implinit 120000 km (acum are deja 123 si ceva). Am facut revizia normala cu schimb de consumabile+placute de frana. Urmeaza distributia, pompa de apa si kit-ul de accesorii. Am mai stat putin fiindca nu s-au implinit nici macar trei ani de la schimbul anterior si cred ca daca depasesc 60000 km cu putin nu o sa fie nimic.
                            Alte modificari nu am mai facut, doar m-am apucat sa ii scot sigla de pe grila si cu vremea asta "buna" nu am reusit decat sa scot sigla si merg cu ea in portbagaj.

                            Comment


                            • #29
                              salut,
                              sfatul meu este sa nu te joci cu distributia... DOAMNE FERESTE sa se rupa ...
                              Ai grija de ea ca-i faina !
                              Drumuri bune, multi km fara evenimente !
                              http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                              Comment


                              • #30
                                Multumesc si tie la fel! Nu ma joc doar ca finantele sunt un capitol "sensibil".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google