Bv 55 wss

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Neplaceri de genul acesta poti pati cu oricare alta masina daca se uita a se schimba la timp kit-ul de accesori si ce se mai schimba la un anumit prag de km.
    La fel si in cazul in care poate rola era relativ noua dar a cedat datorita unui defect de fabricatie ascuns .

    800 de lei platforma ? destul de mult.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Eu ce sa mai zic cu cama fisurata la 59.000km. )) si pare defect de fabricatie.... Este fier.... Poate pica orikand.... Orice.... Chiar zicea un mecanic ca nu mai gasesti piese de calitate....

      Comment


      • @prometheus - nu s-a uitat nimic de schimbat, fac reviziile cu sfințenie tocmai pt a nu păți genul ăsta de probleme.
        800 ron de la Costineşti la Braşov nu cred că este mult în comparație cu 100 euro pt Costineşti - Constanța.

        @enc_edy - dacă este defect de fabricație şi mai ai şi garanție ar trebui să fie destul de simplu de rezolvat, nu ?!
        Last edited by dani55wss; 2 September 2016, 03:05. Reason: Automerged Doublepost
        http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

        Comment


        • Masina merge pe 8 ani.....)))

          Comment


          • Destul de urata situatia . Asta arata cam ce piese de calitate exista pe piata noastra ... daca te ajuta cu ceva parerea mea , macar tu ai ajuns la niste km la care multi dintre noi cine stie daca vom ajunge cu actualele masini ;) . Iart-o de data asta ... Colegul enc_edy , ce sa mai spuna la 59.000 km ?

            Trimis de pe al meu SM-J100H folosind Tapatalk

            Comment


            • Originally posted by dani55wss View Post
              Am pățit o fază destul de naşpa. La mare s-a blocat o rolă întinzătoare de la cureaua de accesorii, a întins cureaua ca pe elastic şi a trebuit să o las acolo

              Ai fost norocos, sa vezi ce frumos era daca era la distributie

              Daca reviziile le faci la timp, atunci eu vad 2 situatii:

              - kit accesorii contrafacut
              - rola nestransa la cuplu, stransa in exces prostesc....

              Mai poate fi o situatie daca ai folosit Kit gates de accesorii; pana in 2008 au folosit un anumit tip de curea/role ( inclusive la distributie) apoi dupa 2008 au schimbat rolele cat si curelele

              Este o nota de la Gates care spune ca poate fi folosit oricare din kituri dar cu conditia sa nu schimbi rolele intre ele ( rola din 2008 cu curea de dupa 2008 si invers) pt ca apar diferente de strangere si intindere si se blocheaza cureaua

              Deci daca au incurcat un pic apele cu rola si cureaua - poate fi inclusive in kitul de la Renault ambalata gresit- o poti pati cu Gates, atat la accesorii cat si la distributie....

              De aceea eu cumpar kitul cu seria de la producator, si nu ambalat de Renault....

              Ar fi bine sa investighezi sa vezi de la ce, mai ales cand faci km multi pe an.....stiu in ce situatie esti, pt ca si eu fac tot cam atatia km pe an...
              Last edited by Hirayama; 3 September 2016, 18:19.

              Comment


              • asta este cam singura teama pe care o am la ori care masina...., sa nu se defecteze la un drum lung si mai ales in afara tarii.
                ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                Comment


                • Salutare baieti si scuze ca n-am raspuns mai repede, asa e cand faci 600 - 700 km pe zi... Deci:

                  @edy_enc --- multi inainte ! Si ca sfat... da-i doar 10W40 Elf indiferent de conditiile de utilizare. Este singurul pe care il recomanda Dacia. Iti garantez ca nu vei avea probleme din cauza lui. Si schimbat la 15.000 km sau 1 an. Restul este can-can/placebo/marketing.

                  @Gabi GL --- Am iertat-o, ce era sa fac ?! Mai ales ca este prima data cand se intampla ceva naspa cu ea ! In 320.000 km eu zic ca este chiar binisor !

                  @Hirayama --- 3 mecanici diferiti mi-au zis ca tot motorul este muci, deci DA ! Chiar sunt norocos ca a fost doar atat !
                  Imi mentin parerea cum ca pe la noi 99% din asa zisii mecanici sunt de fapt doar schimbatori de piese auto ... aia cred ca si eu as putea sa fac.
                  Toate piesele sunt cumparate dupa cod si de la magazinul celui cu service-ul. Asa ca i-am pus-o in brate asa cum era si sa se descurce. Eu cand schimb, schimb tot si doar cu piese bune, exact pt a nu pati faze de genul... (in kit-ul de origine tot Gates gasesti)

                  @ZFMFLORIN --- La mine daca este sa se intample ceva sigur va fi undeva in deplasare, pt ca nu prea stau pe acasa
                  Asta este un mic risc pe care vreau, nu vreau trebuie sa mi-l asum.

                  Drumuri bune tuturor ! ;)
                  http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                  Comment


                  • ... da-i doar 10W40 Elf indiferent de conditiile de utilizare. Este singurul pe care il recomanda Dacia. ...
                    Dacia recomanda Dacia Oil Plus. Asta ca marca. 0W40, 5W40, pe langa 10W40 este de asemenea recomandat de Dacia ca vascozitate. Daca ne aruncam un ochi pe "carnetul de intretinere" gasim acolo datele astea.
                    Scuze pentru interventie dar n-am putut sa ma abtin

                    Comment


                    • Ma "laud" si eu aici.. Vazut in intersectia Uverturii Virtutii sector 6 Bucuresti..Cred ca plecai spre Bv..
                      Last edited by micutzu666; 6 September 2016, 11:16.
                      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                      Comment


                      • @Fanez --- să nu uităm totuşi că motorul este Renault şi ei doar Elf folosesc. Orice "interventie" este binevenită mai ales dacă are şi un rol constructiv.
                        0W40 nu am văzut/auzit niciodată pt un motor de 1,4. Poate la altele
                        Attached Files
                        http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                        Comment


                        • @micutzu666 --- aşa sare în ochi a mea ?! Eu mă uitam după una roşie dacă e vorba de ziua de ieri, era în fața mea la semafor şi mă uitam cât de îngrijită era. Tu erai acela ?
                          Prin acea zonă sunt foarte des aşa că nu stiu când m-ai văzut
                          http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                          Comment


                          • La 1,4, nu este 0W40, in schimb este 5W30 si 5W40.

                            Comment


                            • Corect, la mai puțin de -25 de grade, care sunt câteva zile pe an, adică foarte puțin.
                              Folosesc 10W40 pe masina mea şi pe alte 50 - 60 de Logan-uri 1,4 1,6 pe care le aveam unde lucram şi nu a fost niciodată vreo problemă strict din cauza uleiului folosit. Mai zic si că în regim de taxi patronii schimbă şi la 30.000 de km câteodată şi nici măcar acelea n-au avut probleme ?
                              http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                              Comment


                              • N-am zis niciodata ca ar fi vreo problema daca folosesti 10w40. Am corectat afirmatia în care spuneai ca Dacia recomanda "doar" 10w40.
                                Originally posted by dani55wss View Post
                                ...
                                @edy_enc --- multi inainte ! Si ca sfat... da-i doar 10W40 Elf indiferent de conditiile de utilizare. Este singurul pe care il recomanda Dacia...
                                Last edited by Fanez; 6 September 2016, 14:26.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google