Bv 55 wss

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dani55wss View Post
    @micutzu666 --- aa sare în ochi a mea ?! Eu m uitam dup una roie dac e vorba de ziua de ieri, era în faa mea la semafor i m uitam cât de îngrijit era. Tu erai acela ?
    Prin acea zon sunt foarte des aa c nu stiu când m-ai vzut
    Dani,eu eram pe strada..mai exact Partizanilor cu Uverturii..inainte de statia lui 178..Sare in ochi nr..si de Bv.Te am vazut ieri pe la 14.30..
    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

    Comment


    • @Fanez --- dacă un lucru funcționează, nu umbla la el ! Valabil în general în viață...

      @micutzu666 --- aşa-i ! Atunci terminasem treburile şi plecam spre Braşov. Cred că atunci era şi cel cu Logan-ul roşu pe care îl admiram în fața mea, arăta incredibil de bine şi era primul model, deci cu ceva ani istorie...
      http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

      Comment


      • Ai dreptate. Am de facut un drum la Brasov, spune-mi te rog care e cel mai convenabil traseu din Bucuresti?
        L.E. Un coleg de-al nostru de pe forum are un Logan 1 rosu, impecabil @Mihai C. Poate el era
        Last edited by Fanez; 7 September 2016, 06:02.

        Comment


        • Dacă eşti prin Bucureşti în partea de nord mergi pe DN pe la Otopeni, dacă eşti înspre Berceni, Obor zona aia... merită să ieşi spre autostradă până la Ploieşti după care intri iar pe DN1.
          Dacă vii sâmbăta spre Braşov merită mai mult pe Cheia DN1A pt că altfel vei face 5 ore pe la Sinaia Buşteni. La fel dacă pleci din Bv duminică, merită mai mult pe Cheia. Nu este tocmai cel mai bun asfalt dar măcar ajungi sub 3 ore în Bucureşti.
          http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

          Comment


          • Ok. Mersi.

            Comment


            • Mare dreptate ai, pe Cheia e cel mai bine in zile de weekend, dar nu mi s.a prut atat e rau asfaltul, doar ca mi s.au prut ca sunt semnalizate prea in scurt zonele cu probleme, acele schimbri de nivel adic hopurile acelea unde a mai fugit carosabilul.

              Comment


              • Am în jur de 1500 - 1600 de drumuri de Braşov - Bucureşti, deci ar cam trebui să am dreptate !
                http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                Comment


                • Salutare lume !
                  Am nevoie de un sfat, poate reuşesc să am vreun rezultat... căci cu marii mecanici pe la care am fost nu prea mi-a ieşit ...
                  Problema ar fi cam aşa: la rece, motorul porneşte după ce învârte 10 - 11 secunde. La cald o ia din prima. Din cand în cand nu stă la relantiu. Indiferent dacă este pe gpl, benzină sau dacă este rece sau cald.
                  Am auzit diferite opinii însă am dubii serioase cum că ar fi ceea ce zic mecanicii pt ca de fiecare dată verdictul a fost tot altul.
                  Am schimbat până acum, bujiile, corp clapetă, motoras pas cu pas, reglat tacheți, reinitializare soft de 3 ori, revizie completă la gpl. Rezultat, NIMIC.
                  Are cineva vreo idee de unde ar putea fi ?
                  http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                  Comment


                  • Senzorul de pe volanta l-ai curatat ? In general el este vinovat pentru pornirile lungi.

                    Statul la relantiu se datoreaza strict motorasului pas cu pas, daca nu este original mai bine faci un efort si iei unul.

                    Comment


                    • Totul este original. Întrebarea mea principală ar fi de ce nu face mereu aşa ? Adică ba stă, ba nu stă. Mi s-a mai zis ca trebuie rectificată chiuloasa. Sincer am dubii în privința acestui diagnostic pt ca repet, nu face tot timpul aşa. Faza cu senzorul de pe volantă nu am mai auzit-o, o iau în considerare. Multumesc.
                      Alte idei, careva ?!
                      http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                      Comment


                      • Fa-i un test riguros de compresie , cu bagat presiune in camera de ardere , vazut daca supapele mai etanseaza cum trebuie , vazut daca nu cumva sub presiune iti apar bule de aer in vasul de expansiune(aici te prinzi imediat ca-i de vina garnitura de chiulasa/sau chiar chiulasa ovalizata) iar daca aceste teste ies cu brio te indrepti catre partea electrica.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • injectoare poate? pompa benzina? habar n-am zic si eu, poate e ceva pe la traseul de alimentare daca ai schimbat atatea si nimic...

                          Comment


                          • 329.955 km --- 27 sept 2016

                            Revizie de 15.000 km
                            - ulei Elf Competition ST 10W40
                            - filtru ulei MANN
                            - filtru aer MANN
                            http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                            Comment


                            • Originally posted by dani55wss View Post
                              Salutare lume !
                              Am nevoie de un sfat, poate reuşesc să am vreun rezultat... căci cu marii mecanici pe la care am fost nu prea mi-a ieşit ...
                              Problema ar fi cam aşa: la rece, motorul porneşte după ce învârte 10 - 11 secunde. La cald o ia din prima. Din cand în cand nu stă la relantiu. Indiferent dacă este pe gpl, benzină sau dacă este rece sau cald.
                              Am auzit diferite opinii însă am dubii serioase cum că ar fi ceea ce zic mecanicii pt ca de fiecare dată verdictul a fost tot altul.
                              Am schimbat până acum, bujiile, corp clapetă, motoras pas cu pas, reglat tacheți, reinitializare soft de 3 ori, revizie completă la gpl. Rezultat, NIMIC.
                              Are cineva vreo idee de unde ar putea fi ?
                              Incearca sa consumi benzina pe care o ai in rezervor si alimenteaza cu una proaspata, eventual de 98. Vezi daca se schimba ceva.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Originally posted by dani55wss View Post
                                Problema ar fi cam aşa: la rece, motorul porneşte după ce învârte 10 - 11 secunde. La cald o ia din prima. Din cand în cand nu stă la relantiu. Indiferent dacă este pe gpl, benzină sau dacă este rece sau cald.

                                Si raspunsul :

                                Originally posted by TazMan View Post
                                Senzorul de pe volanta l-ai curatat ? In general el este vinovat pentru pornirile lungi.
                                La fel am patit si eu, desi nu arata nici o eroare....l-am curatat de mam saturat, in final lam schimbat si problema a disparut

                                Posibil senzorul sa fi obosit, daca il cureti si tot asa face....il schimbi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google