Cablu de acceleratie prea slab!...se poate face ceva?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cablu de acceleratie prea slab!...se poate face ceva?

    am problema aceasta de cand am cumparat masina...trebuie sa stau tot timpul cu calcaiul in podea, pentru ca daca vreau sa pun toata talpa pe pedala de acceleratie, masina se accelereaza si fuge mai tare!...dupa 20, 30 km parcursi imi amorteste efectiv piciorul!...eu nu am pomenit asa ceva la celelalte masini mai vechi pe care le-am avut...efectiv tineam piciorul pe acceleratie, iar daca aveam nevoie sa merg mai repede, apasam pur si simplu!....acum e invers...trebuie sa tin varful piciorului in sus in asa fel incat sa nu se apese prea tare!....nu stiu ce sa ma mai fac!...daca dintre colegi au aceeasi problema si au gasit vre-o solutie va rog sa-mi spuneti si mie ce este de facut!

  • #2
    da oare conduci tractor ca sa stai cu toata talpa piciorului pe acceleratie?
    cu ''pernuta'' talpii piorului o poti conduce lejer si poti doza aceeleratia usor fara sa ai dureri la picior
    scuze de ironie dar esti prea........

    Comment


    • #3
      Asta-i din ciclul "si maturii spun lucruri trasnite".

      Comment


      • #4
        Nu va mai cramponati, sunt diferite masini la care pozitia pedalei de acceleratie provoaca inconfort la condusul acestora, pe distante scurte sau lungi, sau voi chiar nu ati mers cu alte masini sa faceti comparatie?!

        Logan -praf
        RAV4 -la fel de praf
        Passat -bun
        Citroen Jumper -bun
        Iveco Eurocargo -bun
        Citroen Berlingo -bun
        si exemplele pot continua,

        "ce va pute gura!!"

        In poza ar cam fi motivul!
        Attached Files
        sigpic
        "BRABUS" STYLE

        Comment


        • #5
          Da roberto, si eu am aceasi "problema" ca sa-i spun asa, la drum lung imi amorteste piciorul de numa numa din cauza pedalei mai degraba prost asezata decat moale... nu te astepta sa te inteleaga "racerii" care conduc maxim 3-4 km pe zi.

          Comment


          • #6
            mie mi se pare incomod doar iarna cu bocanci mari si grei, atunci nu prea mai am simt la pedala, in rest pt mine e ok.
            Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

            Comment


            • #7
              Si eu am aceeasi problema!
              Initial am zis ca nu sunt eu invatat si tin piciorul incordat pe acceleratie, dar treaba e ca nu ai cum sa-l tii lejer pentru ca e foarte incomoda pozitia.

              Matheo, la alea nemtesti, pedala este la 45 de grade si o poti apasa cu toata talpa piciorului. E imposibil sa stai cu piciorul cum e in poza aia (aproape la 90 de grade), mai ales ca la alea nemtesti zici ca stai asezat pe podea.
              Last edited by vitriol; 31 October 2012, 21:59.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #8
                Eu am coborat pedala; e oarecum mai putin obositor si obtii un control mai bun in ceea ce priveste dozarea acceleratiei la plecare.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Si eu am coborat-o, dar problema nu este la plecare sau la mersul in oras, ci in afara orasului unde stai cu piciorul intr-o pozitie si nu-l poti sprijini de nimic. Pentru asta s-a inventat "cruise control-ul", dar nu e cazul la Logan.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #10
                    La masina mea pana acum 1 an puteai lasa piciorul pe acceleratie aproape cu toata greutatea lui,din cauza unei defectiuni al cablului de acceleratie. Se apasa destul de greu,si era foarte comod. Acum dupa schimbarea cablului,e ca la orice alta masina normala.

                    P.S : la drumuri lungi sprijin piciorul pe mocheta din dreapta pedalei,ca si cum as agata de aceasta. e mai comod.
                    My Ride ! B - 29 - TmT

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by vitriol View Post
                      Si eu am coborat-o, dar problema nu este la plecare sau la mersul in oras, ci in afara orasului unde stai cu piciorul intr-o pozitie si nu-l poti sprijini de nimic. Pentru asta s-a inventat "cruise control-ul", dar nu e cazul la Logan.
                      Am inteles discutia.
                      Unii rad, dar si mie uneori imi amorteste calcaiul la drumuri lungi; sa fie de la ...reumatism?
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        Batranete haine grele (glumesc).

                        Din cauza pozitie si a distanelor lungi parcurse cu ligheanul din dotare, am "executat" ceva perechi de incaltaminte in zona calcaiului!
                        sigpic
                        "BRABUS" STYLE

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by IancuMIC View Post
                          Unii rad, dar si mie uneori imi amorteste calcaiul la drumuri lungi; sa fie de la ...reumatism?
                          Eu de cele mai multe ori fac popasuri, nu pentru ca as fi obosit sau altceva, ci pentru ca imi amorteste calcaiul - asa cum spui si tu.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #14
                            Fiecare cu stilul lui de condus.Eu n-am avut probleme cu nici una.Da vasile78 cu masina fac zilnic maxim 500 de metri,doua ture de bloc.

                            Comment


                            • #15
                              radeti voi, dar nu-i rasul vostru adevarul e ca daca esti un tip ceva mai mare de 1m80, deja ai oarece probleme in a nu tine masina cu pedala blana. daca mergi in oras sau pe un drum virajat, unde lucrezi mul cu picioarele, nu simti diferenta intre pedala d egaz de la logan si cea de la maybach, dar sa mergi pe autostrada cu piciorul tinut in pozitia "semiapasat", ca daca-l lasi, iei toare radarele si santurile si tot ce vrei si ce nu vrei, nu-i tocmai usor. tre' sa-ti cuti o pozitie prielnica si in general, pozitia aia s elasa cu adidasi uzati intre calcai si glezna, pe exterior
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google