Cablu de acceleratie prea slab!...se poate face ceva?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by IancuMIC View Post
    E mai ieftin sa schimbi Loganul
    e undeva la 900ron, nu cred ca e o suma asa imensa, daca chiar te incomodeaza pedala...
    Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

    Comment


    • #32
      Originally posted by IancuMIC View Post
      Din cate am auzit, dci-urile cu acceleratia pe cablu au montate o contragreutate pe acesta, pentru evitarea transmiterii vibratiilor de la motor la pedala, fapt ce o face mai... "ergonomica". De ce nu si la benzinar?
      Eu nu stiu de vreun dCi cu acceleratie pe cablu...Ma refer atat la euro 3 cat si 4.
      Au potentiometre, tare gingase pedalele, mi-e cam greu sa o tin la punct fix, mai ales la drum lung, dificil ca ergonomicitate, ajunge sa ma doara si undeva in zona de sus, pe langa genunchi, sprijinindu-se de consola de bord. Vorbesc de drumuri de sute de km / zi, nu de 100 km
      Sunt destul de inalt si oricum mi-as regla scaunul, nu e chiar confortabil.
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #33
        Originally posted by 77sky View Post
        Eu nu stiu de vreun dCi cu acceleratie pe cablu...Ma refer atat la euro 3 cat si 4.
        Inteleg ca exista ca piesa cablu acceleratie/parghie de control, pentru dci (LSOW).
        In legatura cu informatia despre masura contra vibratiilor la pedala dci, pot sa pun si link, daca e nevoie , pentru a fi crezut.(mi-am amintit unde am citit)
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #34
          Si unde ar fi montat si ce ar face el?
          Caci, repet, exista potentiometru.

          Am avut niste simptome ale masinii (smuciri) si am luat toate piesele la mana, suspecte si am ajuns chiar la pedala. AM desfacut-o de acolo si imi venea sa o
          "fak" bucatele, dar m-am potolit, din prudenta
          La dCi este electronica pentru ca este un alt principiu de functionare al motorului, nu ai ce face cu sufa tipica benzinarelor.
          Chiar sunt curios unde ai gasit informatia asta...?!?
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #35
            Cu permisiunea dvs.aici
            Link-ul in care citeam despre masura antivibratii la pedala acceleratie, nu merge; nu pot sa-l urc; da e mai putin important; se vorbea despre Deficiente si calitati dacia Logan.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #36
              Pentru curiozitatea ta, cauta un logan diesel si despica-l in "paispe", ca mod de functionare; apoi arunca un ochi la pedala de acceleratie si celalalt la motor.
              Cand ai gasit sufa cu pricina, anunta-ma
              Cat priveste link-ul inserat, cred ca sunt intr-o confuzie ori eroare tehnica (propritarii de site)
              Ia incearca sa intrebi de cablu de acc. dCi intr-un magazin si vezi ce ce iti vor raspunde
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #37
                nu are cablu de acceleratie loganul diesel. pt ca nu are clapeta de acceleratie, nu isi arte sens un potentiometru actionat de un cablu, cand exista pedale cu potentiometru incorporat si mai sunt si folosite in fabrica taman la logan diesel, cat si la benzinarele de 1.2, cred ca si noile 1.6 E5.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  Si eu simt disconfort de la 200-300 km in sus. Problema e pedala prea moale, practic tii varful piciorului suspendat.
                  Prin 2004 cand sa lansat dacia logan m-am plimbat cu una ceva timp si avea acceleratia mult mai tare (1.4 mpi), cand am luat-o pe a mea in 2007 acceleratia era foarte moale si am considerat a fii o inbunatatire. Stiti cumva ce diferenta era? Cablul ? Clapeta?

                  Comment


                  • #39
                    asta am incercat si eu sa spun prin intermediul acestui thread si am crezut ca cineva are vre-o solutie...in afara de a vinde masina!

                    Comment


                    • #40
                      Poate daca-i tai o bucata dintr-un arc de compresie mai moale (cu spire departate, nu lipite) cu diametrul arcului de 10-12 mm (cat sa intre pe pastila din capatul cablului de accel.), scoti capatul cablului de accel. din capatul parghiei de acceleratie, bagi arcul pe cablu (taiat la masura cat sa stea putin tensionat intre capatul parghiei si capatul camasuielii cablului) si prinzi capatul cablului la loc in parghie. Asta ar mai da ceva tensiune in pedala, dar trebuie sa ai grija ca arcul complet comprimat sa fie suficient de scurt, astfel incat sa nu impiedice parghia de accel. sa ajunga la cap de cursa la accel. maxima.
                      Last edited by Obi-Wan; 5 November 2012, 17:21.

                      Comment


                      • #41
                        Eu sprijin piciorul de tunelul central pe lateral... dar tot amorteste talpa daca merg la consum (incerc sa mentin sarcina constanta pe drum plat).
                        P.S. Pedala nu are arc de rapel? Parca nu e corpul clapeta ala care trage pedala inapoi la 0.
                        Last edited by einstein1984; 5 November 2012, 17:40.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #42
                          la 16v corpul clapeta trage pedala. daca scot cablul din clapeta pedala ramane flasca

                          Comment


                          • #43
                            si la celelalte mpi-uri la fel
                            sigpicMy ride

                            Comment


                            • #44
                              multumesc Obi-Wan!...in sfarsit a venit cineva cu o idee!

                              Comment


                              • #45
                                Pai, si pe mine m-a cam suparat acceleratia cand eram benzinar, la 1,6 16v cand am luat-o camasuiala cablului era slaba in clema de prindere de pe motor, pedala statea bleaga aproape de podea si prima masura a fost sa trag camasuiala inapoi ca sa mai ridic pedala si sa leg clema de siguranta a camasuielii cu o lita, ca sa stea stransa si sa nu mai scape camasuiala. La inceput am tras camasuiala prea mult, bineinteles, si cand apasam "la blana" parghia de acceleratie ajungea in capatul camasuielii si o tragea inapoi, dar am gasit "calea de mijloc" la pozitia camasuielii, astfel incat sa am cursa completa la pedala pana la podea.
                                Apropos, daca faci figura cu arcul tras pe cablu, sa mai strangi clema camasuielii, ca sa nu scape.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google