Calculator Airbag.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calculator Airbag.

    Salut. Am si eu o nelamurire si as vrea sa stiu raspunsul. O masina cand face accident si airbagurile sar...se aprinde becul in bord...Calculatorul Mai functioneaza dupa aceea in caz ca schimbi airbagurile? Se stinge becul din bord...sau trebuie Schimbat Calculatorul de airbag? Si e posibil sa sara airbagurile in caz ca pui airbaguri noi pe acelasi calculator? Astept raspunsuri Multumesc.

  • #2
    eu stiam ca trebuie si alt calculator de airbag-uri. nu cred ca sar daca le pui pe calculatorul vechi.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #3
      teoretic trebuie alt calculator ,pentru ca cel vechi se blocheaza.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Ca bine zice Cristi...
        Teoretic da... trebuie alt ecu airbag, dar stiti si voi cum e cu teoria, practica insa ne omoara ...

        Comment


        • #5
          La masinile care au calculator de airbag cu carcasa metalica, merge resetat de doua ori, dupa care se blocheaza.
          La cele care au calculator cu carcasa de plastic, trebuie inlocuit dupa fiecare impact sesizat.
          E vorba despre echipare: sunt Temic si Bosch. Nu mai stiu exact care e metal si care plastic, dar scrie pe calculator.

          Comment


          • #6
            asa stiam si eu ca la orice impact care are ca urmare declansarea air-bagurilor blocheaza calculatorul de airbag !
            http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

            Comment


            • #7
              Temic este plastic,dar din cate stiu si acesta merge "resetat".

              Comment


              • #8
                norma de lucru renault spune ca ecu airbag se inlocuieste. daca voi vreti sa va resoftati calculatoarele si sa mergeti la risc cu senzori decalibrati (cica asta ar fi cauza blocarii, deoarece senzorul risca sa se deterioreze la soc, iar constructorul nu vrea sa-si asume riscul unei nefunctionari), n-aveti decat. mai grav e cand unii vand masini cu ecu airbag deblocat sau led-ul din bord scos.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  @vioar: mai, nu stiu ce sa zic: poate s-a schimbat ceva intre timp.
                  Cert este ca atunci cand lucram eu in Dacia(e drept ca acum 5 ani), dacotecul tinea toate calculatoarele de airbag cu carcasa metalica spre "valorificare", in timp ce pe cele din plastic le arunca din start.

                  Comment


                  • #10
                    si in caz de impact senzorii unde sunt plasati? mai sunt buni trebuie si aia schimbati? daca inlocuiesti airbagurile si calculatorul? iti sar in caz de impact?

                    Comment


                    • #11
                      Senzorii de detectie in cazul impactului frontal se afla incorporati in calculatorul airbag, situat sub tunelul fata in zona suportului pahare.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        Asa cum a zis si colegul IancuMIC, senzorii se afla in calculatorul de airbag, sub suportul de pahare. Sunt multi posesori de Logan care traiesc cu impresia ca au senzori pe undeva prin bara, senzori care declanseaza airbag-urile cand sunt loviti. Nu este adevarat. Din cate stiu eu, senzorii de la Logan masoara decelerarea autovehiculului si, astfel, hotaraste daca declanseaza airbag-urile sau nu.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Probabil ca senzorii pt airbag-urile frontale sunt acolo unde zicei voi. NU am stat sa vad asta atunci cand am demontat tunelul.
                          Dar senzorii pt cele laterale sunt situati in stalpii centrali, undeva pe la mijlocul lor si sunt lipiti de caroserie.

                          Comment


                          • #14
                            Nu probabil ci in mod sigur sunt acolo.
                            Nu ai ce sa vezi decat calculatorul airbag; senzorii sunt in acesta si functioneaza pe principiul inertiei corpurilor. In cazul depasirii unei anumite valori, calculatorul va decide umflarea airbagului, pe principiile cunoscute.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #15
                              nu exista senzori in accpetiunea clasica de o pastila cu sarme in ea, lipita pe undeva pe caorserie, decat cei pt airbaguri laterale si cortina. pt impact frontal, senzorul e pe placuta calculatorului, in principiu e format dintr-un strat semiconductor pe care oscileaza un alt semiconductor. cand din cauza deceleratiilor, semiconductorii se deplaseaza unul fata de altul, deplasarea respectiva inseamna o modificare a nivelului de tensiune din senzor. circuitul de interfatare, amplif, convertor, i/f digitala, astea transmit controllerului o anume valoare, pe care microcontroller-ul o considera ca fiind suficienta sau insuficienta pentru declansarea airbagurilor. ganditi-va la senzorul ala ca la un condensator variabil, sau un potentiometru, de tija caruia legati o bila de plumb pe un brat. cu cat va miscati mai brusc, cu atat potentiometrul sau condensatorul, isi vor modiifica valorile mai amplu. sper ca a fost pe intelesul tuturor...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google