Caldura Pe Timp De Iarna La 1.5 DCI , 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caldura Pe Timp De Iarna La 1.5 DCI , 85 CP

    DCI-ul meu nu baga caldura daca temperatura exterioara e sub -5 grade,iar la bord nu indica decat 2 liniute,oricat de mult as tura-o

  • #2
    Majoritaea nu au mai mult de 2 linii iarna , dar nu inteleg de ce zici ca nu baga caldura...fii mai explicit.

    Comment


    • #3
      urmareste un thread dedicat termostatului
      Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

      Comment


      • #4
        la mine fara sa pornesc ACul la -5* dupa vreo ~1 km de mers vine aer cald
        Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

        Comment


        • #5
          la dci ai si rezistenta electrica pe radiatorul interior. la mine chiar si la -20 cat a fost iernile trecute tot da caldura in cateva minute. dieselul nu se incalzeste daca il turezi in gol. ca sa ai caldura (si sa porneasca rezistenta electrica) trebuie ca reostatul pentru caldura sa fie la maxim iar ventilarea de la treapta 2 in sus. ai sa auzi cum cupleaza releul rezistentei de la incalzire. daca nu cupleaza sau cupleaza si nu porneste rezistenta trebuie sa mergi la un electrician.
          sigpic
          Ambition 1.5 dc

          Comment


          • #6
            si eu am tot 2 linii iarna, dar ca sa ajungi la 4 pune un carton pe sub bara, nu e rusinos, cum zic unii, e pentru masina ta si caldura interioara
            eu asa fac cand sunt -5 ...-10 si po-a sa rada oricine, nu-i bai!
            lipsa text

            Comment


            • #7
              nu ai de ce sa pui carton la radiator daca instalatia functioneaza normal. la -10 C nu mi-a ajuns niciodata la 4 linii si tot am avut caldura sa stau in camasa si vesta
              sigpic
              Ambition 1.5 dc

              Comment


              • #8
                si eu am un diesel de 65 de caluti dar nu am avut nici un fel de problema iarna trecuta cu caldura la 2 minute dupa ce am pornit-o baga deja caldura indiferent cit de frig este afara

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dani030669 View Post
                  nu ai de ce sa pui carton la radiator daca instalatia functioneaza normal. la -10 C nu mi-a ajuns niciodata la 4 linii si tot am avut caldura sa stau in camasa si vesta
                  Ce este de urmarit: DACA intr-adevar ajungerea la temperatura de optima a motorului este dificila, sau chiar nu o atinge...cred ca este indicat sa se puna acel ordinar ecran in fata radiatorului. Dar asta nu dupa liniutele din bord ci masurate cu un aparat corect. Atat timp cat ajunge la doua liniute si mai avem si rezistentele de incalzire, nu prea are legatura caldura din interior cu caldura motorului, doar daca neajungerea la temperatura de lucru duce la cresterea consumului (conditii specifice: temperatura exterioara geroasa si drumuri scurte; astfel in proportie de doar 20% sa avem motorul "cald")
                  Sau...cand se ruleaza cu viteze mari, in afara localitatilor si curentul de aer inghetat nu permite ajungerea la acele conditii optime (iarasi zic: nu pe bord ci masurate exact!).
                  Atunci, da, as fi de acord cu acel ecran
                  Eu, unul, cand conduc pe distante mai mari, sunt in tricou...Nu imi place sa ma stinghereasca hainele de iarna. Dar in oras (drumuri de cca 3-5km, cu haina, ca nu prea are cand sa se incalzeasca suficient)
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #10
                    Intr-adevar si la mine cand da frigul urca mai greu la 4 liniute in bord dar totusi urca de fiecare data
                    Chiar astazi ma uitam la treaba asta: a urcat la 2 liniute dupa vreo 2 km(si stat ~ 3 minute la relanti la semafoare)...a ramas la 2 liniute inca 5 km(si ~ 10 minute la relanti prin aglomeratie) apoi a crescut la 4 liniute dar aproape ajunsesem la destinatie. Motorul a ramas oprit maxim 5 minute iar la pornire aveam 2 liniute racindu-se din cauza celor -2 grade de afara dar a urcat repejor inapoi la 4.

                    Interesanta partea cu rezistenta electrica la dci-uri...sa mor daca stiam si nu am avut ocazia sa-mi dau seama de treaba asta ca nu prea tin caldura la maxim iar aeroterma o tin de obicei pe treapta 1(si din cate am citit mai sus, rezistenta in discutie ar intra in functiune doar daca se tine caldura la maxim si aeroterma pe minim treapta 2).
                    Voi incerca cu prima ocazie.
                    ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                    Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                    Comment


                    • #11
                      Eu unul nu stiu ce sa zic de rezistenta aia . Eu de aproape 4 ani de cand am masina nu cred ca am avut ocazia sa o vad ca functioneaza. Tin sa cred ca nu la toate masinile este montata . Sau cel putin la a mea nu este .
                      In schimb cu caludura in masina stau destul de bine .
                      , sunt cu ochii pe voi !
                      :thumbsup:

                      Comment


                      • #12
                        Dani se referea probabil la cele 3 bujii incandescente din circuitul de preincalzire al antigelului. Sunt 2 relee care se aud atunci cand e f. frig afara, dar rezistente electrice eu nu prea am vazut sa fie; poate ne spune si noua unde anume sunt montate si care e releul care le cupleaza, ca eu nu le-am gasit prin schemele electrice.

                        P.S.: Acest circuit de preincalzire a circuitului de racire motor este optional, deci nu trebuie sa existe pe fiecare Dci. Este posibil unii sa-l aibe si altii nu. Detalii se pot gasi cu Search aici pe forum sau pe forumul reno.

                        Comment


                        • #13
                          La mine decat vara cand este peste 20 grade urca la 4 linii,caldura baga bine

                          Comment


                          • #14
                            TRL s-a mai discutat pe aici pe forum despre asa zisa rezistenta de incalzire . Si am cerut lamuriri ca si tine , unde anume este montata , pentru ca eu m-am tot uitat pe la aeroterma , si nu prea vad nici o rezistenta sau conexiune cu vreun cablu in afara de ventilatorul aerotermei. Deci ... sigur la mine lipseste .
                            Am facut si probe , pe frig , pornit motorul si astepatam sa se dezghete cat de cat parbrizul , nimic frate , pana nu se incalzeste apa in motor ... nici o sansa.
                            Asa ca ,daca exista cineva care sa dezlege misterul "rezistenta" ... il rog sa puna niste poze , sa ne lamurim si noi .
                            Last edited by FLORYN; 18 December 2010, 01:38.
                            , sunt cu ochii pe voi !
                            :thumbsup:

                            Comment


                            • #15
                              Pai tocmai, ca nu prea cred sa fie vreo rezistenta prin aeroterma; m-am uitat si pe AUTODATA si prin niste manuale de service si n-am gasit decat acel corp cu 3 bujii de preincalzire a antigelului, doar atat...fara vreo rezistenta pusa pe aer! ( vezi http://www.reno.ro/Sistem-incalzire-...l-t196231.html)

                              Cat despre nr. de linii la care ajunge apa...e ciudat, la mine ajunge la 4 linii daca merg iarna macar 10km prin oras, altfel nu se ridica cu mult peste 2 linii, iar daca stationez si las motorul la ralanti iarna, la sub -10C, cam tinde sa scada temperatura motorului, iar vara tinde sa urce putin (cam cu 1/2 sau cu max. 1 liniuta)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google