Caldura Pe Timp De Iarna La 1.5 DCI , 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nu cred ca este pe circuitul de antigel in aceeasi pozitie ca la Renault. atasez schemele din VISU
    1113 este grupul de rezistente iar 1067 si 1068 sunt releele de comanda
    Attached Files
    sigpic
    Ambition 1.5 dc

    Comment


    • #17
      Pai cum adica sa mai creasca cu o linuta ? Stiam ca doar din 2 in 2 lini indica in bord. La mine asa arata , ori 2 ori 4 , niciodata nu am vazut mai mult de 4 linii, sau cu numere impare : 1, 3, 5, etc.
      Iar cu bujiile alea , am sa verific si eu daca le am , ca nu prea am auzit vreun releu cupland pe acolo, sau poate nu am fost eu atent.
      , sunt cu ochii pe voi !
      :thumbsup:

      Comment


      • #18
        Poftim rezistenta voastra. Si este montat doar la diesel-uri.
        http://www.loganclub.ro/forum/ce_est...ma-t28671.html
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • #19
          si eu cred ca este rezistenta, cand dau drumu la caldura iarna creste turatia la motor si se aude ceva click (si invers)...iar de incalzit rapis se face caldura (aprox 5-7 min)

          Comment


          • #20
            mie imi da caldura inaite sa ajunga temperatura la 2 linii, si cand dau drumul la caldura creste turatia la relanti si aud ceva clickuri prin bord, ceva aeroterma trebuie sa aiba.

            Comment


            • #21
              tare as vrea sa vad si eu un dci de asta cu rezistenta cum se manifesta iarna. eu am avut 4 pe mana si in toate ma congelam de muream pana se incalzea cat de cat motorul. chiar si acum am in fata portii mcv dci70 , laureate si canci caldura cu motorul rece.

              Comment


              • #22
                Din linkul pus de TRL , grupul ala de buji sigur nu-l am pe masina , il observam eu pana acum. Referitor la ce a pus X@BY , trebuie sa verific. Desi am mai spus , initial m-am uitat dupa cabluri electrice , mufe , care ar putea alimenta rezistenta asta , si nu am vazut .
                , sunt cu ochii pe voi !
                :thumbsup:

                Comment


                • #23
                  am pornit dimineata masina , am lasat doar aeroterma pe treapta a 2-a ,directia parbriz evident pe caldura maxim. tacaneau relee prin bord din 3 in 3 secunde si juca turometru 100-200rot/min . marea surpriza e ca se simte ceva caldura dupa 10-20secunde cat sa dezghete putin de tot parbrizul in zona ventilatiei. oricum pana nu se incalzeste cat de cat motorul adio caldura.

                  Comment


                  • #24
                    Merge foarte bine incalzirea electrica (nu ma plang).
                    Ventilatorul trebuie sa fie pe treapta 4, ca sa poata rezistentele sa fie cuplate tot timpul pe maxim. Chiar daca in primele minute sufla aer rece si e enervant.
                    Dezghetarea parbrizului o fac rapid cu ventilatorul pe maxim, recirculare pe interior si parasolarele lasate.
                    Last edited by lau; 19 December 2010, 16:30.

                    Comment


                    • #25
                      Eu cand am parbrizul inghetat folosesc apa ... calda spre rece sau chiar rece....Torn pur si simplu pe parbriz doar in partea de sus si apa curge pe parbriz il dezgheata..dupa care pornesc motorul si merg normal ...se incalzesteee...cum se incalzeste dar parbrizul e curat!
                      Atentie a nu se folosi apa fierbinte pe parbrizul inghetat....pericol de crapare a parbrizului!
                      Allways on the move ...
                      http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                      Comment


                      • #26
                        Eu am un MCV 1,5 dci de 85 si vreau sa spun ca in primele 5-10 minute (pana la 5 minute nu se pune), in masina sunt om de zapada, dar dupa (cam 20-30 min., sa nu exageram) vreau sa zic ca stau in tricou. Desi ar trebuii sa schimb un termostat, ca nu urca mai mult de 2 liniute temperatura apei pe timp de iarna, cu caldura stau bine, chiar daca la plecare sunt sloi de frig.

                        Comment


                        • #27
                          Apropo de incalzit , de ce nu va montati incalzire in scaune ? Chiar isi merita bani. Si face caldurica acolo unde conteaza , la popou.
                          , sunt cu ochii pe voi !
                          :thumbsup:

                          Comment


                          • #28
                            La mine nu urca niciodata la 4 linii. Abia vara cand este FOARTE cald afara creste la 4 linii. Asa s-a compotrat inca de noua, de cand am luat-o. In schimb, caldura face de stau in tricou in masina, chiar si la -15 grade. Am montate si incalzire in scaune si are si incalzire electrica. Dupa cca 5 sec de la pornire incepe sa bage aer calai , suficient sa dezghete parbrizul. Per total sunt foarte multumit de cum incalzeste MCV-ul.

                            Comment


                            • #29
                              la mine nu baga caldura deloc,furtunele care duc la borcan sunt reci adica turul si returu ,caldura imi baga putin cu norocul reziatentei de care spuneti voi,cand pornesc ventilatoru se aude ceva ce cupleaza si imi creste relantiul la 900 de la 600,ce ar putea fi la mine termostatul

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by FLORYN View Post
                                Apropo de incalzit , de ce nu va montati incalzire in scaune ? Chiar isi merita bani. Si face caldurica acolo unde conteaza , la popou.
                                Da ! Merita din plin incalzirea in scaune.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google