Caldura Pe Timp De Iarna La 1.5 DCI , 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @ Cosmine , cred ca ar trebui sa-i faci o aerisire serioasa !
    , sunt cu ochii pe voi !
    :thumbsup:

    Comment


    • #32
      la mine duduie caldura si la mine doar 2 liniute arata si la -11 grade, doar vara daca e foarte cald ajunge la 3 liniute.

      Comment


      • #33
        Indicator de temperatura la 3 liniute nu stiu sa existe pe nici un Logan si nici caldura la minut... am mers cu vreo 3-4 DCI-uri si pana am simtit caldura mi-au cazut unghiile de frig... zeci de minute! E de ajuns sa arunce unul o gogoasha, ca imediat sar alti 10-20 ca s-o umfle, la servici am masini cu foarte mult peste Logan si nici alea nu dau caldura laudata de unii pe aici.

        Comment


        • #34
          Originally posted by vasile78 View Post
          pana am simtit caldura mi-au cazut unghiile de frig... zeci de minute!
          Mai bine taci din gura!
          I HAVE A !sigpic
          fara linkuri externe in semnatura

          Comment


          • #35
            In maxim 2 km de cand o pornesc dimineata am caldura in masina...tinuta maxim 4-5 minute la relanti inainte sa plec.Pana la serviciu am 4 km iar cand ajung am caldura in masina ok.Consumul a crescut la 8 litrii la suta pt drumurile astea scurte.Am facut proba la serviciu dimineata la ora 5 la -5 grade cu un coleg care are wv golf 3 1.8 benzina.Le am pornit amandoi in acelasi timp si la mine sau dezghetat geamurile iar la el pauza ...eu am plecat acasa si el a ramas sa razuiasca geamurile.
            Last edited by L3on; 26 December 2010, 21:34.

            Comment


            • #36
              Si eu am un dci de 85 cai si pot spune ca se incalzeste foarte repede,parbrizul se dezgheata in 2-3 minute,apa sta si la mine tot la 2 linii chiar si vara,forte rar la 4 linii.

              Comment


              • #37
                vasile78: la minus 10 grade, loganul meu dci incepe sa bage aer caldut dupa 1 minut. dupa 3 minute se simte deja aerul cald bine. in 10 minute e cald bine in masina.

                dar ai si ceva dreptate, loganul MCV PH2 al colegului de lucru nu baga imediat caldura, trebuie sa mearga motorul macar 5 minute pana vine aer caldut.

                la dci-ul meu cand dau drumul la ventilator in treapta 1 porneste si "rezistenta" aia... daca nu pornesti ventialtia nu porneste nici acea "rezistenta" care permite incalzirea foarte rapida in habitaclu.

                din cauza asta ti s-a spus sa taci si oricum partea cu "zeci d eminute" e chiar exagerata, si un 1.4mpi se incalzeste in 10-15 minute cat s abage caldura
                Last edited by crististreulea; 28 December 2010, 22:24.
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #38
                  @Crististreulea, un foarte bun prieten are 2 DCI-uri si am mers de multe ori cu masinile alea plus alte cateva. Dar cele mai concrete informatii le am de la prietenul asta care nu are de ce sa ma minta sau sa-mi vanda gogosi, ca altii, are un DCI 65 CP Ambiance berlina din 2005, si un Preferance MCV DCI 85CP din 2008. Cand ma urc dimineata in masina lui aud "clic"-urile alea dar caldura ioc, in oricare dintre ele... Acum sa ma iertati daca nu apreciez calitatile Loganului dar la servici lucrez pe Mercedes Vito, Spriter, VW Crafter, Transporter ... dar tot nu au optiunea asta de incalzire "instant" cum se gaseste la Logan, si alea se incalzesc in maxim 6-7 minute dar cu forje nemiloase (ca pentru sirena si girofar).
                  Oricum, nu cred ca este indreptatit un pacalici care nici cu ma cunoaste, sa ma invite sa tac!

                  Comment


                  • #39
                    am copndus 4 logan diesel iarna asta ... ma rugam cate 5-10 minute sa se faca un pic de abureala la interior ..timpul difera de la unul la altul

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by vasile78 View Post
                      @Crististreulea, un foarte bun prieten are 2 DCI-uri si am mers de multe ori cu masinile alea plus alte cateva. Dar cele mai concrete informatii le am de la prietenul asta care nu are de ce sa ma minta sau sa-mi vanda gogosi, ca altii, are un DCI 65 CP Ambiance berlina din 2005, si un Preferance MCV DCI 85CP din 2008. Cand ma urc dimineata in masina lui aud "clic"-urile alea dar caldura ioc, in oricare dintre ele... Acum sa ma iertati daca nu apreciez calitatile Loganului dar la servici lucrez pe Mercedes Vito, Spriter, VW Crafter, Transporter ... dar tot nu au optiunea asta de incalzire "instant" cum se gaseste la Logan, si alea se incalzesc in maxim 6-7 minute dar cu forje nemiloase (ca pentru sirena si girofar).
                      Oricum, nu cred ca este indreptatit un pacalici care nici cu ma cunoaste, sa ma invite sa tac!
                      In primul rand pacalici ii nu-ti zic cine pentru ca am educatie.
                      Doi la mana eu nu m-am bagat la aria mpi sa zic ce si cum pentru ca am dci.
                      Si exact cum spune crististreulea in 10 minute eu am caldura in masina si la -grade, asa ca te rog frumos nu-ti baga nasul unde nu-ti fierbe oala numai pentru ca tu ai auzit de la nustiu ce prieten.
                      Precizez ca masina mea este dci 70cp preference si e berlina.
                      Last edited by X@by; 29 December 2010, 14:31.
                      I HAVE A !sigpic
                      fara linkuri externe in semnatura

                      Comment


                      • #41
                        In primul rand, cred ca ar fi corect sa fie schimbat titlul topicului, sa nu se adreseze strict motoarelor DCI 85 CP.
                        Secundo: am mai avut disputa aceasta cu incalzirea si am fost f curios de ce valori sunt. Drept pentru care...am masurat.
                        Datele mele sunt relevante si pentru disputa intre a pleca imediat ce a fost pornit motorul sau a sta pentru cateva minute, pt a se incalzi... Valorile din poza au fost obtinute prin metoda incalzirii de pe loc (aveam parbrizul bocna, pe interior si nici nu vroiam sa dau cu ceva pe el)
                        Voi atasa alte poze pentru comparatie, pentru metoda incalzirii in mers, in viitorul apropiat.

                        Asadar: Display-ul termometrului indica doua valori: cea din stanga corespondenta senzorului din aparat (temperatura interna _IN) cea din dreapta, valoarea senzorului atasat (generic numit “OUT”).
                        Acest senzor l-am plasat in diverse zone, pentru a nota acele temperaturi.
                        In poza START senzorul de pe fir a fost plasat in zona balamalelor usii stanga, la cca 70 cm de sol. Arata -2.4 *C. Spre comparatie, corectitudinea datelor indicate de aparatul meu am pozat display-ul statiei meteo a orasului (-2.0 grade C) Asadar, putem considera indicatiile aparatului in cauza ca fiind relativ etalonate.
                        Asadar, poza START, “IN” 3.3*C, ora 13.12. Motorul este abia pornit ( a se vedea turatia de lucru, nu am calcat acceleratia) 42909 Km
                        In MARTOR 1 , la H 13:13 am plasat senzorul in interior, exact la suprafata grilei pt parbriz; observati si gheata de pe parbriz (am lucrat seara la montajul scaunelor-huselor si s-a format condens ce a in inghtat pe interior) Asadar aici avem 4.1*C.
                        Martor 2: H 13:16 avem 10 grade la grila si 4.7*C la interior. Turatia a scazut putin, coboara spre relanti-ul firesc.
                        Martor 3: H 13:19, 6.8*C IN si 14.7*C la grila;. Am inceput sa accelerez, 1500rpm. De obicei nu procedez asa, doar introduc cheia, pornesc, astept cateva sec pt ungerea complete si plec (cam dupa 15-20 sec de la contact). Acum, date fiind conditiile, geamuri inghetate bocna…am incalzit-o pe loc. Cam greu, ce-I drept. In conditii normale, incalzirea interioara era cu mult mai rapida. Dar sa continuam.
                        Martor 4: H 13:24, La doar 1Km de la START avem 10.9*C la In si 24,8*C la grila (gheatza e aproape disparuta, m-am oprit cat sa execut poza, de aceea avem turatie de relanti).
                        Martor 5: H 13:34 La 42917 Km (8km) avem 24*C IN si aproape 52*C la grila (observati ca jetul nu este preponderant spre parbriz!)
                        Martor 6: H 13:46, tot la 42917Km (s-a facut o pauza), sunt 18.5*C la IN si 33*C la grila.
                        Martor 7: H 13:50 la 42919 (la inca 2 Km de la pauza si la 10 de la START) avem 26.7*C la IN si 35.3*C la grila.
                        La “Temperatura FINAL” la 42924Km si H 14:36 avem 24,9*C la IN si 62*C la priza. Jetul a fost directionat doar la priza, am plasat aparatul in acea zona spre a avea o valoare neinfluentata de soare.

                        Concluzii:
                        1. Metoda incalzirii pe loc este neeconomica si consumatoare de resurse.
                        2. Nu poti spune ca faci frigul, atat timp cat stai atatea minute pe loc, temperatura urca, fara sa accelerezi, apoi, in mers urca la acele valori de chiar 27*C, la final avand 25*C cu trei opriri de cca 30-40 de minute in decursul a 15km.
                        3. Am folosit pe tot parcursul doar treapta 2 de ventilatie.
                        Attached Files
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #42
                          am un dci si azi, am incercat sa vad daca functioneaza aceea rezistenta si spre surprinderea me a functionat.in cca 1 min. a inceput sa bage caldura.in concluzie functioneaza

                          Comment


                          • #43
                            Care siguranta ... tot va aud cu siguranta aia ..si io aud ceva pocaind dimineata dar am crezut ca e bordul de plastic de la frig
                            77sky ... felicitari pt. detalii si informatii ...
                            Allways on the move ...
                            http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                            Comment


                            • #44
                              si la mine lam gasit inghetat bocna alaltaieri pe interior si tot mam intrebat toata ziua dece dece si pana seara cand am ajuns acasa am cautat variante si una care nu miam pututo scoate din cap a fost aceea ca toata ziua am directionat caldura in sus in parbriz cand il opream pe la vrun magazin in cateva minute se aburea usor pe interior de unde si gheata de peste noapte asa ca inainte de a opri definitiv masina in parcare cu vreo 10 min inainte de a ajunge acasa am redirectionat aerul in jos la picioare la cea mai mica treapta si cand am ajuns acasa am lasat cred ca 2 min portierele deschise sa iasa caldura.Drept urmare azi nu am mai gasit gheata pe interior ca si concluzie parerea mea ca e bine sa o aerisesti putin inainte de a o incuia peste noapte si de a nu lasa direcctia clapete de caldura spre parpriz ci in jos la picoare ,daca e in sus la parbriz chiar daca e oprit motorul tot mai iese caldura de pe tubulatura ceea ce duce la aburire si la inghetare,clapeta find redirectionata in jos si masina putin aerisita nu ar avea de unde sa se mai abureasca geamurile la stationare
                              ps
                              nar fi rau sa scuturati presurile cand aveti exces de apa la picioare ca duce la udarea mochetei si dupa aia pe langa umezeala ce va fi in masina va mai prinde si miros de mocheta ranceda daca nu va plictisit comentariul meu va spun noapte buna
                              Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                              Comment


                              • #45
                                Astazi am probat un logan dci laureate de la munca si surpriza ...nu are rezistenta de incalzire.Am pornit-o si nu se auzea nici un releu in bord.Deci concluzia este ca nu au toate acest sistem de incalzire.De aici si discutiile in contradictoriu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google