Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Campionat Cea Mai "tiganita Masina" Editia 2011

    In acest campionat :

    1.Membrii Logan Club vor participa doar la unul din campionate.
    2.Sunt permise doar 10 poze in prezentare/inscriere.
    3.Acest campionat este un campionat deschis exclusiv pentru membrii Logan Club care au deschis un Thread la sectiunea My Ride. ( daca nu ai inca unul , poti face )
    4.Pe thread-urile deschise pentru campionat , nu sunt permise comentarii , laude sau alte posturi inafara celor de inscriere.Daca doriti sa faceti asta , o puteti face AICI
    Inscrierile se fac pana : 05 august 2011 .Votul incepe pe 05 august 2011 si se termina in 19 august 2011.
    185
    Alex_MIU
    47.03%
    87
    unicul_sgm
    52.97%
    98

    The poll is expired.

    Last edited by skandal; 15 July 2011, 13:23.

  • #2
    Din acest moment va uram succes!
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      Sparg eu gheata la capitolul tiganeli.Motorul e un furios 1.4 care i s-au adus urmatoarele modificari:

      -Admisie directa Pipercross Viper cu carcasa de carbon
      -Corp clapeta marit (diametru 52mm)
      -Bujii NGK Iridium
      -Fise Magnecor Competition
      -Ax came CatCams 263gr
      -Chiulasa a fost si ea "aranjata" portat 0.7mm,polisat traseele de evacuare si admisie,rectificat scaune supape,supape noi rectificate,semeringuri supape noi(pentru a tine compresia mai bine),arcuri supape noi.
      -Galerie evacuare inox(serpisori) 4-2-1 (diametru 4x40mm,2x40mm,1x50mm) + traseul complet inox pe 50mm fara catalizator cu intermediara Borla ProXs si 2 finale Borla ProXs.

      Toate cele enumerate mai sus functionand cu un soft custom DimSport facut pe stand dynamometric.
      Victime pe care le-a facut motorul in configuratia asta pe 402m. Logan 1.6 16v 105cp,Hyundai i30 1.4 16v 109cp,Ww Passat 2007 2.0tdi 140cp si vor mai urma motorul fiind terminat doar de 1 luna de zile
      Suspensia sport amortizoare Bilstein B8 pe gaz + arcuri H&R iar la capitolul frane etrierii Van + discuri Zimmermann 259mm ventilate si perforate + placute Ferodo Premier + Lichid de frana motul
      Attached Files
      Last edited by skandal; 18 July 2011, 09:03.
      sigpic

      IL 1 3 MIU

      Comment


      • #4
        GMP - WV 2.8 VR6
        - volanta usurata
        - soft
        - axe de vr6 2.9
        - clapeta de admisie de 2.9

        Frane :
        - Discuri fata 300 mm, etriere BMW Seria 7 Brembo cu 4 pistoane
        - Discuri spate 240 mm

        Suspensie :
        KW reglabila pe inaltine

        Jante :
        17'' ATS DTC
        Attached Files

        Comment


        • #5
          am ales ALEx Miu, deoarece a ramas tot la motorul de renault, pe cand sgm, este deja vw
          sigpic
          http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

          Comment


          • #6
            Votat SGM !

            Comment


            • #7
              Votez MIU pentru ca a ramas pe motorul de renault, 1.4 si a urcat cat s-a putut cu el pe aspirat!

              Respectele mele pentru SGM, insa, voi vota masina cand o sa aiba 250+
              sigpic

              Comment


              • #8
                Am votat Alex Miu deoarece a ramas la motorul standard de pe Logan si l-a modificat atat cat s-a putut pentru un motor aspirat.
                Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

                Comment


                • #9
                  Votat SGM. Chiar daca a schimbat motorul, nu cred ca i-a fost prea usor.
                  sigpic
                  Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

                  Comment


                  • #10
                    SGM respect pentru efort si pentru cheltuieli dar votul meu se duce la Alex_MIU deoarece a pastrat motorul 1.4 ... Succes Alex!
                    Astept cat mai multe opinii : PH-22-BFC

                    Comment


                    • #11
                      votat Robert SGM, pentru ca a venit cu ceva inovator in domeniu avand deja o baza buna de plecare pe viitor.Sper sa nu fiu inteles gresit, nu am nimic cu Alex, insa am ales si in functie de calitatile de "tiganeala" ale proprietarului, si nu cred ca inca pe termen de comparatie.

                      Comment


                      • #12
                        Votat SGM, ceva unic......

                        Comment


                        • #13
                          Votat Miu.
                          Satisfac blonde pe gume Turbo.

                          Comment


                          • #14
                            Votat Miu,pentru ca a pastrat motorul "1.4" !

                            Comment


                            • #15
                              Votat Alex_MIU pentru "tiganelile" facute motorului stock
                              Y!M: alexut.style

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google