Cand Se Stinge Martorul Antipoluare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am o problema.la mine sa aprins si nu se mai stinge , si motorul se ineaca in mers

    Comment


    • #17
      Inseamna ca aveti probleme cu injectia(pompa de injectie sau injectoarele).

      Comment


      • #18
        Originally posted by valpo View Post
        Masina merge bine, altfel nu sunt niciun fel de probleme, in mod sigur nu este resoftata si nu i-am facut testul CLIP niciodata ca nu am avut motive. @gelica75 daca avea ceva ceva catalizatorul nu trebuia sa am probleme cu noxele la ITP? (tot din 2007 e si asta si am luat-o de noua)
        @Peter Pan am lasat cheia in contact fara sa pornesc motorul si 30 de minute si tot degeaba, am scos si bateria vreo doua zile si tot nimic. Poate or fi facut cei de la fabrica vreo ghidusie sa nu se stinga martorul decat cu motorul pornit daca mai sunt si altii cu manifestarea asta.
        Oricum ma bate gandul unei resoftari, poate ma dumiresc atunci daca a fost memorat ceva.
        valpo am avut si eu nedumerirea asta insa am ajuns sa dau vina pe motorina.
        la fel se aprindea si dupa contact se stingea ........n-am mai pus rompetrol(in cazul meu...evrika)
        Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

        Comment


        • #19
          martorul respectiv sta aprins la diesel , cred ca la cele de 70 si 85 cp ,pana la pornirea motorului.La alea de 85cp stiu sigur,din ce ai relatat tu se pare ca si la cele de 70.La benzinare se stinge dupa cateva secunde dupa ce ai pus contactul .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Cristi_Xp View Post
            martorul respectiv sta aprins la diesel , cred ca la cele de 70 si 85 cp ,pana la pornirea motorului.La alea de 85cp stiu sigur,din ce ai relatat tu se pare ca si la cele de 70.La benzinare se stinge dupa cateva secunde dupa ce ai pus contactul .
            salut!sunt mai nou pe aici.la mine(diesel 2007 de 70 cai)dupa ce pun contact,inainte de pornire,astept sa se stinga toti martorii, mai putin ulei,fr.de mana si baterie. cand pornesc si las fr. de mana, se stinge totul.

            Comment


            • #21
              @Cristi_Xp
              Mai nou cred ca si la benzinare. Am de 2 zile un 1.6 85CP E5, si este la fel, ramane martorul antipoluare aprins. Cand pornesc motorul se stinge. Au facut astia de la Dacia vreo modificare in acest caz ?!

              Comment


              • #22
                Originally posted by valpo View Post
                Salut tuturor,
                Conduc de ceva vreme un model de 70CP si pana n-am facut zilele trecute o comparatie cu unul de 65CP n-am dat atentie faptului ca la introducerea cheii in contact (fara pornirea motorului) se sting toti martorii mai putin cei de ulei, baterie si antipoluare. Dupa pornirea motorului, acestia se sting (inclusiv antipoluarea), motorul merge normal, fara vreo anomalie (sau cel putin eu nu sesizez vreuna), ITP-ul l-am trecut fara probleme (40000Km).
                Am citit apoi in instructiunile de utilizare ca si martorul antipoluare ar trebui sa se stinga dupa trei secunde de la introducerea cheii (si fara pornirea motorului) la fel ca ceilalti martori (mai putin cel de ulei si baterie). Am cautat inainte de a posta un raspuns, dar n-am gasit dezbatuta o problema similara. Poate fi o defectiune sau doar o eroare de programare?
                Salut, ai rezolvat problema care o aveai? Acum o am si eu la fel cand pun contactul raman aprinsi martorul ulei, baterie, frana de mana (dupa caz) si cel antipoluare, toate se sting dupa pornirea motorului...masina este un logan diesel ph2 1.5dci 85cp. Astept rsp

                Comment


                • #23
                  Va merg masinile in regula, stati linistiti.

                  Eu n-am pomenit Logan caruia sa i se stinga martorul de motor inainte de a porni motorul.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • #24
                    La mine, 1.6 euro3 se stinge check engine inainte de a porni motorul. Dupa ce am pornit motorul cu mufa scoasa de la senzorul pozitiei clapetei de acceleratie a stat aprins vreo luna apoi vazand ca nu-l bag in seama, s-a stins.
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #25
                      La euro 5 e cerinta reglemebntara sa se stinga martorul odata cu pornirea motorului si nu dupa punerea contactului. Alexpeed, ma indoiesc grav ca a ta era euro 5 din fabrica.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #26
                        Salutare!
                        Am un Logan din 2005 si pana in noiembrie nu am avut probleme cu el. Atunci am pus GPL pe el si m-am bucurat ca am scapat de cheltuieli. Dar dupa un timp in bord mi s-a aprins martorul antipoluare. La inceput a stat cativa km si s-a stins. Acum a ramas tot timpul, de cand pornesc, merg, pana opresc. Am fost la cei unde am pus butelia GPL si au zis ca e ceva normal, doar sa merg mai turat si se rezolva.
                        Am facut si treaba asta si ... nimic.
                        Sugestii?

                        Comment


                        • #27
                          Daca meseriasii GPL,nu vad normalitatea,in limitele ei reale,inseamna ca ei nu sunt normali... Functionarea motorului are o problema,pusa in evidenta prin aprinderea martorului din bord.Pareri despre cauze posibile,se pot da,dar...,doar testerul va afisa cauza reala,pe care meseriasii au o jena,sa o rezolve.Eu banuiesc a fi un amestec incorect,in alimentarea motorului(GPL),posibil sa gresesc,dar vom vedea...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google