-Cap De Bara Stanga LEMFORDER Dacia Logan VAN Logan VAN Cap De Bara Stanga LEMFORDER - Pagina 2 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan VAN

Dacia Logan VAN Logan VAN

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Cap De Bara Stanga LEMFORDER

Dacia Logan VAN


Raspunde
 
Thread Tools
Vechi 13th September 2017   #21
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 11,022
Membru :
[Moderator]
Implicit

Nu va mai imbatati cu apa calda.
Piesele OM indeplinesc anumite specificatii impuse de producatorul auto, in caietul de sarcini; tolerante, ore de functionare in cazul rulmentilor. Piesele OM nu sunt similare, din punct devedere calitativ cu aceleasi piese ale aceluiasi producator. De aceea costa mai mult.
__________________
“In definitiv, nu anii din viata sunt cei care conteaza, ci viata din anii tai.” – Abraham Lincoln.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 15th September 2017   #22
Costi-bc
Loganist de 5 stele
 
Costi-bc's Avatar
 
Data inscrierii: 01-03-2010
Locatie: bacau
Motorizare : 1.6mpi/1.8tddi/1.9tdi
Varsta: 35
Posturi: 4,946
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

costa mai mult pentru ca platesti reambalarea/Brandul. calitatea e aceeasi , un producator mare de piese nu-si terfeleste numele cu niste piese slab calitativ , mai simplu e sa inventeze o noua marca (low cost) si sa vanda piesele mai putin calitative prin aia sau sa le dea cu discount mare unei firme de desfacere care le vinde sub nume propriu. de QVP , Starline , etc ati auzit ?
__________________
o/____\o
(Oo\=i=/oO)
U.........U
Costi-bc e offline   Reply With Quote
Vechi 15th September 2017   #23
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 11,022
Membru :
[Moderator]
Implicit

Eu zic sa te mai documentezi.
Piesele alea, fabricate pe baza unui contract special, exclusiv as spune, sunt ambalate direct in ambalajul producatorului auto; nu se iau la angro si le ambaleaza niste femei de la reno intr-o hala. Acele piese au coduri diferite si nu le stanteaza cei de la reno, ci producatorul.
Cu alte cuvinte nu sunt productie de serie; ele trebuie sa respecte conditiile impuse de constructor, care nu intotdeauna sunt aceleasi cu productia de serie.
Pana una, luati rulmenti skf pentru logan, de la magazinele specializate si ma anuntati si pe mine daca tin peste 100 de mii precum aia de origine; tot de la skf.
Dupa 30 de ani in domeniul mentenantei, cu sute de relatii de colaborare in domeniul productiei si desfacerii pieselor de schimb, cred ca stiu exact fenomenul.
__________________
“In definitiv, nu anii din viata sunt cei care conteaza, ci viata din anii tai.” – Abraham Lincoln.

Last edited by IancuMIC; 15th September 2017 at 21:46.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 16th September 2017   #24
Costi-bc
Loganist de 5 stele
 
Costi-bc's Avatar
 
Data inscrierii: 01-03-2010
Locatie: bacau
Motorizare : 1.6mpi/1.8tddi/1.9tdi
Varsta: 35
Posturi: 4,946
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

si eu lucrez in domeniu auto si zi de zi iau contact cu furnizorii de piese auto. de cateva ori chiar am fost in fabrici in tara si peste hotare. partial aveti dreptate. dar marii producatori (in speta SNR , Lemforder) produc cu aceleasi materiale, in aceeasi fabrica cu aceeasi angajati. difera doar ambalajul . cand sunt serii cu defecte sau de calitate mai scazuta nici nu-si murdaresc numele lor. de aceea exista QWP si Starline si altele.

defapt eu am pus SNR cu ABS pe vechiul logan si m-a tinut cat un rulment de origine dacia , tot snr , peste 100k km.
__________________
o/____\o
(Oo\=i=/oO)
U.........U
Costi-bc e offline   Reply With Quote
Vechi Acum 4 Saptamani   #25
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 11,022
Membru :
[Moderator]
Implicit

Cu ata mai bine, atunci amandoi stim cum stau lucrurile. Erau cateva lucruri eronate, pe care am tinut sa le corectez, altfel lumea chiar crede ca ceii de la reno ambaleaza piesele cumparate de la vreun producator.
Evident ca mari producatori, care nu fac rabat la calitate se incadreaza in normele impuse de constructor; unii in schimb trebuie sa-si ajusteze productia: nu toti producatorii de piese de origine sunt firme consacrate.
Citat:
ele trebuie sa respecte conditiile impuse de constructor, care nu intotdeauna sunt aceleasi cu productia de serie.
Au fost destule cazuri, cum banuiesc ca stii, cand dacia a renuntat la anumiti producatori de piese; unul din cazuri este cel al firmei care producea elemente de
directie; despre casetele de directie era vorba mai precis, cand in in 2007-2008, acestea picau pe capete.
Dupa ce au schimbat producatorul, cazurile cu intrari in service pentru inlocuire s-au rarit.
__________________
“In definitiv, nu anii din viata sunt cei care conteaza, ci viata din anii tai.” – Abraham Lincoln.
IancuMIC e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
bara, cap, cap bara, lemforder, stanga

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 04:13.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google