Capac Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Capac Motor

    Buna dimineata,
    ma poate ajuta cineva cu un tutorial de desfacere a capacului de la motor(logan 1.2 16v)....am incercat sa in scot si nu stiu cum
    multumesc!

  • #2
    sal! ce intelegi prin capac motor? cel in care este filtrul de aer? este relativ simplu! se desface colierul de la corpul clapeta, scoti cele doua furtune(unul duce in jos spre cutie si unul insprea corpul clapeta) si tragi de magaoaie ca iese!

    Comment


    • #3
      Scule necesare: o surubelnita dreapta lata, un torx de 25.
      -Prima operatie se scoate furtunul de pe pozitia 0.
      -A doua operatie se scoate furtunul de admisie aer 1 (are doua cleme pe lateral care trebuie trase).
      -A treia operatie se desfileteaza usor colierul 2.
      -A patra operatie se scoate furtunul 4 care este atasat de capac in lateral.
      -A cincea operatie se ridica tot suportul capac in sus ca sa iasa din bucsele 3.
      Apoi se misca usor in lateral dreapta tot capacul sa iasa din suportul cu colierul 2 si gata scoaterea lui.
      Pentru inlocuirea filtrului se intoarce capacul cu partea de jos in sus si se observa 4 suruburi cu cap torx 25 (notate pe imaginea capac filtru cu 5) care trebuie desfacute pentru scoaterea filtrului din capac.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Grozav explicat ! Multumesc si eu !
        Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

        Comment


        • #5
          Intradevar,explicat mura-n gura!!
          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

          Comment


          • #6
            multumesc si eu pt.ca nu stiam ce dimensiune trebuie la torx.
            restul le ochisem din service.
            de mentionat ca a doua clema de la racord filtru nu e vizibila fiind pe pe partea opusa celei de sus.
            urmatorul schimb de filtru aer am sa-l fac eu.

            Comment


            • #7
              Ai putea sa faci si niste poze cu capacul desfacut in asa fel incat sa se vada si filtrul de aer ? m-ar interesa cum se pune adica sa nu-l pun gresit...care partea a filtrului se pune pe ce parte...?
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #8
                A naibii pozitie 0 se lasa cu greu convinsa sa iasa de acolo
                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • #9
                  Nu am inteles...ce inseamna pozitia 0, fi te rog mai explicit .


                  Multumesc.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #10
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • #11
                      Imi cer scuze eu ma refeream la filtrul de aer daca poti sa faci o poza cu el cu carcasa desfacuta....ma intereseaza pozitie fitrului de aer care este corecta.....sau el intra numai intr-o singura pozitie ?adica sa n-ai cum sa dai gres.
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by micutzu666 View Post
                        A naibii pozitie 0 se lasa cu greu convinsa sa iasa de acolo
                        Faci misto de sensul sagetii?
                        Am vrut sa indic doar care furtun se scoate, nu si sensul in care trebuie scos.

                        @prometheus . nu trebuie decat sa scoti cele 4 suruburi si gata filtrul e intr-o singura poziitie.

                        Comment


                        • #13
                          Nu ma refeream la furtun , ci la filtrul de aer in sine....a-si fi vrut sa vad o poza cu el in carcasa lui ...atata tot...imi scer scuze daca m-am exprimat gresit.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by micutzu666 View Post
                            A naibii pozitie 0 se lasa cu greu convinsa sa iasa de acolo
                            Faci misto de sensul sagetii?
                            Am vrut sa indic doar care furtun se scoate, nu si sensul in care trebuie scos.

                            @prometheus . nu trebuie decat sa scoti cele 4 suruburi si gata filtrul e intr-o singura poziitie.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Mai Prometheus,n-ai cum sa incurci pozitia pt.ca oricum spune singur cum trebuie sa intre in carcasa.
                              Este ca si cum ai incurca pantofii.

                              Amigos,foarte bune explicatiile date.
                              Last edited by COS.T; 11 September 2013, 23:52. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google