Capacel Purja Aerisire Lichid De Racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Capacel Purja Aerisire Lichid De Racire

    Va salut!
    Intampin o problema. Am pierdut dopul de la purja de aerisire a lichidului de aerisire de pe furtun. Furtunul se numeste furtun radiator/calorifer cu aerisitor (asa am gasit pe net). Nu gasesc nicaieri sa cumpar doar capacelul respectiv. Furtunul original care contine si aerisitorul cu capacel costa 150 lei.
    Momentan am pus un capacel de la valva de la roata (se potriveste perfect), dar plasticul este slab si ieri (dupa 3 saptamani de utilizare) l-a aruncat si am pierdut antigel. Masina era in mers. Motorul facea un zgomot anormal. Am oprit, am completat, am aerisit. Acum merge, dar solutia este doar temporara.
    Am fost pe la magazine si nu gasesc decat aerisitor cu tot cu furtun, original si scump.
    Sa caut pe la dezmembrari?
    Am citit pe forum si nu am gasit ceva asemanator.
    O solutie, va rog!

  • #2
    Eu la fel aceeasi problema am avut am pierdut capacelul ala de la furtunul de aerisire si am pus unu de la roata si merge si in ziua de azi incearca si tu unul din ala negru de plastic din ala am eu si merge

    Comment


    • #3
      Capacel de plastic de la roata am pus si ieri mi l-a aruncat. Sa fie plastic mai "moale" si se dilata la temperatura?
      Sa pun capacel metalic? Tot de la roata.

      Comment


      • #4
        nu stiu ce sa zic ala care l-am pus eu era nou incearca cu din ala de metal si sa aibe si garnitura

        Comment


        • #5
          Originally posted by zari View Post
          Capacel de plastic de la roata am pus si ieri mi l-a aruncat. Sa fie plastic mai "moale" si se dilata la temperatura?
          Sa pun capacel metalic? Tot de la roata.
          Imagini cu aerisitor si capacel.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            sau mai poti sa incerci la la un centru de dezmembrari de la vreun logan sau de de la vreo alta masina

            da nu stiu ce sa zic ala al meu parca e putin mai scurt ca ala
            Last edited by manujupanu; 12 October 2014, 15:02. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              Cred ca asta este solutia. Alta purja (aerisitor). Probabil sa fie filetul incalecat si sa nu mai calce perfect.
              Multumesc de raspunsuri.
              Daca mai exista alte idei, va rog sa le scrieti.
              Last edited by zari; 12 October 2014, 15:05. Reason: completare

              Comment


              • #8
                Si eu l-am pierdut, asa ca am pus un capacel de la roata. De preferat sa fie unul gros in plastic si cu garnitura de cauciuc, sau folosesti unul metalic tot cu garnitura din cauciuc.
                Eu l-am pierdut sub masina si nici nu m-am obosit sa-l caut
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #9
                  Cauta sa pui un capacel de metal cum erau inainte la roti, daca si acela sare inseamna ca nu mai este filetul bun si trebuie sa-l schimbi !

                  Comment


                  • #10
                    Va multumesc pentru pareri.
                    Am pus capacel de metal cu garnitura de cauciuc. Au trecur aprox. 7 saptamani si vad ca totul e ok. Intre timp am mai verificat daca s-a destrans, dar a ramas la fel.
                    Cred ca am scapat de schimbarea furtunului.

                    Comment


                    • #11
                      Bine că ai scăpat doar cu atât, astfel încât prin această soluţie folosită ai fost scutit practic de o intervenţie cu mult mai costisitoare.

                      Comment


                      • #12
                        Desi mai vechi topic-ul ieri m-am lovit de aceeasi problema . Am vrut "mai bine" , motorul inca era cald, am desfacut capacelul, a sarit apa fierbinte si desi il tineam in mana lichidul alunecos si fierbinte mi l-a smuls si dus a fost in iarba .
                        Am cautat si am calculat : acel capacel este dublu ca grosime fata de cel de la roata (desi se potrivesc la filet) , daca pui de metal curba de dilatare fiind diferita metal vs plastic nu e prea bine, practic tot plastic trebuie asa ca am cautat. Capacel roata alama din alama 4 bucati 30 lei, capacel inox cu antifurt 30 lei si din intaplare gasesc "furtun intrare radiator incalzire " cod 6001547051 ce are si acel capacel original montat la pretul de 30 lei .
                        Am comandat unul iar pana vine stau cu un capacel de roata "verde" .
                        Sfat : permanent sa aveti minim 2 capacele de roata in dotare .
                        Defectiunea , accidentul, prostia etc (la fiecare cum se intampla) poate costa scump si nu merita bricolaje , daca zboara dopul in scurt timp ajunge motorul fara racire si se duce garnitura de chiulasa , este conform "buturuga mica rastoarna carul; mare" !

                        Comment


                        • #13
                          De ce sa ai doua capacele de roata? Ai cinci oricum, poti sa pierzi ceva la ele.

                          Comment


                          • #14
                            Capacul original de aerisire are o garnitura de cauciuc in capat si (din ce am auzit) are si alt pas la filet. Cel de la roata intra bine pe filet, dar in functie de ce capacel nimeriti, s-ar putea sa scape antigel la turatii mai mari. Eu am incercat 2 capacele diferite de la roata, dar amandoua incepeau sa scape lichid de racire dupa o vreme, fiindca atunci cand ajungeau in capatul filetului, nu se puteau infileta "la maxim", se infiletau in gol la infinit, deci clar nu se potriveau 100%. Capacul de roata e o masura provizorie, zic eu, la altii poate functioneaza, la mine nu a vrut. Recomand sa luati un capac original de la dezmembrari, eu mi-am luat 2 si mi le-au dat pe gratis pt. ca nu aveau sa imi dea rest la o bancnota de 100 de lei, altfel m-ar fi costat 5 lei bucata.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google