Capacitate Ulei Motor Logan 1.2 16v ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @adaniel69 5-3.5= 0.5 ?

    Si cum la urmatorul sa iti trebuiasca numai 3 l? Pai ramane in motor 0.5l?

    Comment


    • #17
      scuze, din 4 litri! eram obosit!

      Comment


      • #18
        cam 3.7l trebuie pt.a avea nivelul la maxim.(asa a fost la mine)

        Comment


        • #19
          Ce tip de ulei are cutia de viteza Gl4, Gl4+ sau Gl5 , ma gandesc sa-l schimb acum la primul service de 1 an , imi cam agata putin in tr 2 , dupa ce merg putin isi mai da drumul , si la marsalier cateodata parca refuza sa intre .Am patit asta si la un pasat si dupa ce i-am schimbat uleiul s-a simtit diferenta , ala avea ulei original de fabrica .Nu gasesc clar specificatiile cutiei de viteza .
          Last edited by fflorynn; 2 June 2012, 02:32.

          Comment


          • #20
            nu cumva iti tine ambreiajul jos? cred ca mai bine mai strangi piulita de la cablul de ambreiaj sa tina mai sus si o sa-ti intre mai usor in viteza!
            cum sa schimbi uleiul de transmisie dupa primul an?

            Comment


            • #21
              Originally posted by fflorynn View Post
              Ce tip de ulei are cutia de viteza Gl4, Gl4+ sau Gl5 , ma gandesc sa-l schimb acum la primul service de 1 an , imi cam agata putin in tr 2 , dupa ce merg putin isi mai da drumul , si la marsalier cateodata parca refuza sa intre .Am patit asta si la un pasat si dupa ce i-am schimbat uleiul s-a simtit diferenta , ala avea ulei original de fabrica .Nu gasesc clar specificatiile cutiei de viteza .
              Lasa Passatu ala.

              La tine nu e problema de la ulei, masina e noua, n-ai ce sa schimbi uleiul la cutie. Mai ales ca afara nu sunt -20 grC.
              Mergi in service sa-ti regleze ambreaju sa prinda oleaca mai sus.

              Comment


              • #22
                Nu-i topicu potrivit, dar am patit si eu sa nu intre din prima in marsarierre(sau cum s-o scrie) si am mai patit in mers cand schimb treapta(din 2 in 3 de obicei) sa caraie urat si sa nu intre din prima dar aici cred ca e si vina mea ca in graba probabil nu am introdus de tot maneta in viteza cand deja am inceput sa eliberez ambreiajul. Poate ca o sa le spun baietilor la revizie sa regleze ambreiajul sa prinda o idee mai sus desi imi place cum prinde.

                Comment


                • #23
                  ca sa intre usor in marsarier incercati cand opriti sa ii faceti un mic balans sa se miste putin roata inapoi. Ma refer balans din franare (ajutat de amortizoare) nu sa te balangani in masina )

                  Comment


                  • #24
                    3 litri =nivelul pe joja exact la jumatate

                    Comment


                    • #25
                      Pana face masina un an(garantie) , am schimbat eu uleiul si filtrul ca asta deja era prea negru -7000km si am bagat Mobil Super 3000 XE 5W30 (3.8L la max) , am sunat la service -ul Dacia Constanta si am aflat cu stupoare ca la 1 an Schimbat filtru ulei , aer , ulei Texaco sau Elf ca nu au pe stoc Dacia Oil ajunge intre 370 sau 430(Elf) functie de ulei , cam mult pentru Loganul asta de 1.2
                      Eu am dat cu totul 190 fara filtru aer.

                      Propun redenumirea topicului in :
                      Capacitate Ulei si Tipuri de Ulei Logan 1,2 E4/E5
                      Pentru cei care nu folosesc doar uleiul de la Dacia ...
                      Last edited by fflorynn; 27 June 2012, 13:00. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Azi am facut schimbul singur, dupa 4 ani de garantie. Surpriza neplacuta a fost ca au curs doar 2litri de ulei din motor. Niciodata nu am verificat nivelul in 4 ani pentru ca fac km putini 5.000 / an si nu am crezut ca o masina noua poate consuma in asemenea hal. Ma intreb cum o fi motorul in astfel de conditii... s-o fi uzat ceva? Nivelul pe joja nici nu se vedea de mic ce era!

                        Comment


                        • #27
                          Adica vrei sa spui ca a consumat 2 litri de ulei intr-un an ?

                          Comment


                          • #28
                            DA. Atat a curs din motor 2 litri amarati, si tine cont ca am mers doar 5.000 km de la schimbul precedent cand s-au pus 4 litri (Dacia) de fata cu mine . Inainte de a desface busonul am observat ulei pe buson, ceea ce inseamna ca pierdea pe acolo. Culmea ca nu am observat niciodata pata de ulei sub masina! Niciodata nu am vazut la service cat au scos din motor la schimbul anual.
                            Last edited by amigos; 4 September 2013, 21:24.

                            Comment


                            • #29
                              Nu pot sa cred ca ti-a papat motorul 2 litri de ulei intre schimburi....zine cati kilometri ai cu ea ? Mai degraba cred ca nu ti-au strans bine busonul de la baia de ulei si pe parcursul unui an ai pierdut acei 2 litri , sau este posibil sa fi scapat si pe la filtrul de ulei , mai ales daca pui cosumabile ne-originale.

                              Scuze nu am remarcat...dar ai scris ca ai schimbat tu uleiul....bag mana in foc ca nu ai pus seaba potrivita la busonul de ulei...si ti-a curs pe acolo in draci.
                              Last edited by prometheus; 4 September 2013, 21:34. Reason: Automerged Doublepost
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • #30
                                Pana anul trecut am facut schimbul in service 3 ani la rand pentru garantie si numai cu piesele lor de origine si in prezenta mea. Acum e al patrulea schimb si nemaiavand garantie l-am facut eu. Intradevar inainte de a desface busonul am observat picatura de ulei pe el, ceea ce indica faptul ca pierdea pe acolo. Km am putini facuti, doar 20.000 in 4 ani. Cat despre saiba avea, iar acum am pus una noua. Ciudat este si faptul ca nu mi s-a aprins nimic in bord desi aveam ulei putin.
                                Aviz amatorilor sa verificati din cand in cand starea busonului si nivelul pe joja.
                                Last edited by amigos; 4 September 2013, 21:51.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google