Cat Tine Ambreiajul De La Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Peste 320000 km rulati cu ambreiaj original,99% rulaj extra urban.Nu sunt semne de oboseala !Oricum am cumparat kit de rezerva pentru orice eventualitate !

    Comment


    • 90k km. infara de scartaitul pedalei de ambreiaj. tot e ok-ish, dar parca agata cand dau inferioara. am tractat un prieten si cred ca de aici se trage problema.

      vezi daca nu are ceva bieleta anticuplu( antibalans ).
      Last edited by neos; 29 October 2013, 22:13. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • 104.000 km si pare sa nu aiba probleme. la ultima verificare am rugat mecanicul sa verifice si daca tine prea sus, dar a zis ca tine unde trebuie si ca nu trebuie ajustata pozitia

        Comment


        • 153500 km si 7 ani vechime.atat a tinut ambreiajul meu.l-am schimbat fiindca patina la plecarea de pe loc si se auzeau arculetele.dupa ce l-au scos,mecanicii mi-au spus ca discul si rulmentul erau varza.acum am pus un luk si sunt foarte multumit.eu cred sincer ca mai mergea cel vechi,insa nu am vrut sa-mi fortez norocul fiindca am si o remorca cu care fac transport si mai pun cateodata si o tona pe ea si mi s-ar fi parut prea riscant.mai greu a fost de schimbat fiindca am si gpl si este pus fix peste toate suruburile alea care trebuiesc desfacute pentru a da jos cutia de viteze.
          Last edited by leopardu; 5 December 2013, 03:54.

          Comment


          • salut

            tata a condus un mcv 1.5 dci de la firma de nou luat si in 5 ani a facut 250mii numai pe bucuresti iar ambreajul inca nu patina atat ca tinea cam sus dar mai mergea si a fost inlocuit cu ocazia ca s a stricat pompita!depinde si cum mergi cu masina si cum o nimeresti!eu am E3 luata la 82mii la 87mii i-am facut ambreiajul (valeo) iar acum dupa 50mii a cazut iar!precizez ca o alerg bine de tot dar totusi 50 de mii ???aveti mare grija ce piese puneti pe masina!

            Comment


            • 125000 inca mai mergea (dar incepuse sa dea semne de uzura). Am dus masina in service sa schimb o planetara, asa ca am schimbat si kitul de ambreiaj.
              My ride

              Comment


              • Pfiu, eu la 91k stau linistit la ce valori vad aici
                Tine sus ce-i drept, dar din folclor, am inteles ca asta e loganul...

                Comment


                • 137k km ... Logan-Pref 1.4 din 2005. N-am nici o problema ...tine un pic mai sus,dar nu ma plang,merge ceas.

                  Comment


                  • @Flobyus masina este luata de noua ?
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • 98.000 si patineaza la forja si mai si trepideaza da foarte putin si 4 ani

                      Comment


                      • Originally posted by prometheus View Post
                        @Flobyus masina este luata de noua ?
                        Da, masina luata de noua(a 2-a sarja de Logan-uri aparuta in Ianuarie 2005,dupa cea din Sept-Oct 2004), sunt unic proprietar.

                        Comment


                        • ambreiaj valeo (1.4) a avut viata 50 000km. La mers normal nu patina, la bruscari pur si simplu arunca toate treptele in limitare (se facuse o cresstere de putere la masina).

                          Pentru cei care mai vor sa cumpere exedy eu cred ca se preteaza foarte bine pe o masina stoc si condusa in regimuri normale. Ambreiajul este cel mai moale posibil, inonveniente sunt ca la maximum cursei de la furca pentru unii ar fi jos ambreiajul si ca la ralanti zgomotul tehnologic este mai pronuntat decat la valeo. Daca se vrea ceva "sport" asa cum se scrie indescriere sa se treaca peste el pentru ca e depasit (nu stiu daca e sub valeo sau luk)

                          Pentru mine exedy din primul minut si pana acum a patinat exact ca si luk-ul folosit 50 000km. In regim de turatie normal nu are nicio problema, cum se incearca inferioara, schimbare in 5500 (si in trepta a 3-a si a 4-a) patineaza cel putin 2 3 secunde. de treapta a 2a ce sa zic... nu stiu cum e sa iti rupa aderenta

                          Comment


                          • 72.000km si deocamdata, rezista.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • 210 000 in regim taxi si inca tine bine. prezinta doar sunetul caracteristic si mai patineaza rareori in caz ca apas pedala pana la podea si masina e incarcata.

                              Comment


                              • Eu spun ca daca o ei putin mai tare, o sa ai surpriza ca nu e tocmai bine. Te-ai obisnuit sa mergi cu ea intr-un anume fel; in general unii accepta aceasta probleme si cauta sa se adapteze. Pune banuti deoparte, ca o sa ai nevioe.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google