Cat Tine Ambreiajul De La Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu sunt tare curios daca la motorul asta de 1.2 pot pune un kit ambreiaj de pe 1.4 , intreb pt ca vad ca pentru motorizarile pe benzina 1.4 , 1.6 ,1.6 16v ai de unde alege in schimb pentru asta de 1.2 nu am gasit decat kit Valeo , poate vreau kit LUK !!!dar nu gasesc. Oare pot pune un kit LUK de 1.4 si pe 1.2 ???
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Ti s-a stricat ambreiajul? Cati km ai?

      Comment


      • Nu mi s-a stricat doar vreau sa stiu daca mai pot achizitiona si alta marca de kit ambreiaj in afara de cel original Valeo(cu acel zgomot specific de arculete).

        Pentru motoarele de 1.4 , 1.6 , 1.6 16v , 1.5 dci sunt multe marci de "kit ambreiaj" , dar pentru cel de 1.2 16v nu gasesc decat original , nu mi se pare normal poate vreau ceva mai bun decat kitul Valeo .
        Last edited by prometheus; 8 November 2014, 10:20.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Am inteles. Eu am sa ma gandesc la treaba asta dupa vreo 150k km. Pana atunci, bani de benzina sa am.

          Comment


          • eu nu m-as baza atata pe un ambreiaj. am cam 80 de mii si nu cred ca o mai duce prea mult. daca mai fac 30 de mii, sunt supermultumit, dar nu cred. acum depinde cum mergi si tu. mie imi cam plac plecarire mai "rapide" de la semafor si in mers schimb des, nepastrandu-mi banda mai mult de 50 de metri.

            Comment


            • @B997NDL: Ţi-a plăcut aşa de mult Ingemar Stenmark când erai mic?

              Comment


              • Tomba imi placea mai mult.
                Un ambreiaj de benzinar, chiar de tragi de el la plecari, tine peste 100k binisor, unii cred ca merg si spre 200k. Placa de presiune sau rulmentul sa nu cedeze si pentru asta e important sa nu iti fie lene sa scoti pe liber atunci cand astepti mai mult de 5-10 de secunde.

                Comment


                • "Tomba la bomba"
                  Lasand gluma la o parte, eu am ~84.000km cu ambreiajul de origine si n-am preocupari imediate vizavi de acesta; il folosesc doar cat este necesar, adica la schimbatul vitezelor.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Originally posted by Ampt View Post
                    @B997NDL: Ţi-a plăcut aşa de mult Ingemar Stenmark când erai mic?

                    http://www.youtube.com/watch?v=1G0JL9tuTXc
                    cam asa s-ar putea rezuma stilul meu.
                    in primul rand, cred ca la diesel e de doua ori mai muncit ambreiajul decat la benzinar. a'ntaia o scimb dupa 2 secunde.

                    Originally posted by mr.K View Post
                    Placa de presiune sau rulmentul sa nu cedeze si pentru asta e important sa nu iti fie lene sa scoti pe liber atunci cand astepti mai mult de 5-10 de secunde.
                    nu e vorba de lene, dar nu vreau sa dorm in trafic. trebuie sa fiu pregatit ca sa plec primul.

                    Originally posted by mr.K View Post
                    Tomba imi placea mai mult.
                    cand era Tomba, nu prea mai eram mic.
                    Last edited by B997NDL; 8 November 2014, 22:20. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • logan 1.4mpi,2007, la 131k de km i-am schimbat kitul de ambreiaj. i-am pus valeo. dupa 50k de km l-a schimbat iar.discul si rulmentul de presiune erau in stare buna de functionare, dar placa de presiune avea 3 dinti deplasati. in plus dupa prima interventie, la vreo 10k de km incepuse sa scartaie la actionarea pedalei de ambreiaj.

                      la al meu, 1.5 dci 70 cp, am 98k de km si nu da semne de oboseala. sper sa nu vorbesc intr-un ceas rau.
                      Last edited by bogdan83; 8 November 2014, 23:09. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Eu am vadut o Solenza 1,4 mpi cu 120k km cu ambreiajul original. Daca stii sa conduci, ambreiajul te tine un minim de 100k km.

                        Comment


                        • repet, e o diferenta mare intre diesel si benzina. la diesel vitezele sunt mult mai scurte, mai ales daca mergi mai sportiv. eu unul schimb continuu, mai ales ca nu vreau sa merg cu ea subturata. isi merg pe sitemul "foarfeca". pe masura ce apas acceleratia ridic piciorul de pe ambreiaj la schimbarea vitezelor. nu cade niciodata sub 2000 de ture.

                          Comment


                          • apropo de schimbatul vitezelor fara ambreiaj, eu a trebuit sa fac treaba asta pt ca m-a lasat la o distanta fata de un service auto si nu am avut pe cine sa chem sa vina sa ma tracteze. toata treaba e sa gasesti turatia la care se poate schimba treapta de viteza si sa nu o accelerezi brusc dupa. la c.v. cu sincroane e cam riscant, dar nu am avut ce sa fac.

                            Comment


                            • Schimb Ambreiaj

                              Mentionez ca azi, dupa 5 ani jumate si 250 000 km in regim taxi de la achizitionarea Loganului, am schimbat ambreiajul original ! (intr-adevar era terminat, nu stiu cati km o mai ducea, insa cu toate astea inca iti puteai face treaba cu el, desigur adoptand un stil mai linistit de condus si ignorand trancanitul specific). Cel original a fost inlocuit cu unul Valeo de la care evident nu am aceleasi asteptari. (100 000 km imi ajung). Ca si concluzie pot spune doar ca sunt extrem de multumit de durabilitatea de care a dat dovata piesa originala.

                              Comment


                              • stai linistit ca duce si asta nou. poate nu cat celalalt , dar eu am suta cu valeo si nu am probleme. la fel 1.6mpi si doar trafic urban.
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google