Cat Tine Ambreiajul De La Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am fost azi in service si mau programat pt miercuri,aveau multe masini care asteptau
    am mai observat daca stau pe loc, scoasa din viteza si accelerez in gol dispare zgomotul respectiv.
    Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

    Comment


    • La cati km ai schimbat ambreiajul, si daca imi poti spune care au fost simptomele te rog frumos?

      Comment


      • Trepidatii la plecarea de pe loc
        Daca acceleram mai tare patina ambreiajul (crestea turatia dar nu prindea viteza)
        Sa vazut cand lam schimbat,era tocit rau de tot,pana la acele nituri
        Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

        Comment


        • Ambreiaj Schimbat-marca, Pret Si Km Parcursi De La Schimb

          Salutare. Vine si pentru mine momentul acela trist cand trebuie sa schimb ambreiajul la loganul meu 1.5 70 cai.

          Haideti sa facem un bine tuturor si sa facem un topic al pãţiţilor care sa ne spuna si noua ce kit (sau dupa caz disc) de ambreiaj au pus, cat a costat si cati km au facut de la schimb si cum se comporta masina pana acum.

          Comment


          • Deja m-ai pus ganduri, ca si la mine face la fel, trepideaza, si turatia la fel, da' numai cand e umezeala afara patineaza . Trebuie sa ma pregatesc cred...

            Comment


            • Am fost azi in service,diagnostic: fulie alternator(cum a dat cureaua de accesorii jos nu sa mai auzit zgomtul respectiv,cum a pus la loc a inceput sa se auda)
              Fulie+curea =240lei
              Urmeaza sa ma duc maine pt schimbat,manopera=100 lei
              Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

              Comment


              • Schimbat azi fulia+cureaua,a revenit la normal nu se mai aude nimic
                Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

                Comment


                • Am mai auzit de problema asta la un prieten, dar are vreo 195k km, dar ala e mai nesimtit asa si a lasat-o pana s-a rupt cureaua de accesorii si nu am ami avut servo si nici faruri, nimic )). Tu cati km ai, sa stiu daca toate se termina la acelas nivel ;)?

                  Comment


                  • salut, are 110.000 km
                    Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

                    Comment


                    • Probabil ca stilul meu de a conduce protejeaza ambreiajul. La golf 1,9 am schimbat la 380.000, solenza 1,9 are 330.000 si merge impecabil iar la loganul mcv 1,2 am 50.000 tot fara probleme. Bine exceptand zgomotul care se pare ca e feature la logan.

                      Comment


                      • Contează şi stilul nimic de zis, dar foarte important în cazul tău este faptul că mare parte din kilometri îi parcurgi într-un regim Extraurban.

                        Comment


                        • Cum poti proteja din stil , ambreiajul? Doar sa calci pedala corect si sa debreiezi treptat, fara a accelera mai mult decat trebuie.
                          Asta se invata la scoala de soferi sau e nevoie de o academie, dupa?

                          Conteaza unde faci km aia, asa cum s-a zis mai sus, urban sau extraurban.
                          Ca daca faci taximetrie in oras, nu ajungi la 200k cu un kit de ambreiaj.

                          La 120k, ambreiajul Logan-ului zici ca e la prima tinerete. Sa ma laud si eu, chiar de nu imi sta in caracter.
                          Last edited by mr.K; 14 March 2015, 19:11.

                          Comment


                          • totusi am inteles ca cu cat calti pedala mai lent (treptat) cu atat se uzeaza mai tare discul. am citit, nu mai stiu pe unde, ca trebuie schimbata cat mai repede viteza. cu e ?
                            eu gresesc ca fac chestia aia "foarfeca", in timp ridic piciorul de pe ambreiaj apas acceleratia.

                            Comment


                            • pedala se apasa pana la fund, direct, nu treptat. de ce ai apasa pedala de ambreiaj treptat? in plus nu inteleg de ce apesi si acceleratia pe masura ce ridici pedala, ca doar ai cuplu suficient sa porneasca de pe loc doar din ambreiaj, nu e ca la benzina

                              in principiu e corect ce ai citit, numai sa nu se exagereze cu schimbatu ala rapid, adica sa nu schimbi ca disperatu sa rupi schimbatoru cum am vazut ca mai fac altii. tre sa te porti finut cu ea, ca cu o domnisoara ) la mine dureaza cam 1.5-2s operatiunea schimbarii de treapta, dupa cum urmeaza: apasare pedala ambreiaj pana la fund urmata de mutarea stickului de viteza in treapta dorita dupa care exista 2 variante: eliberare brusca a pedalei daca esti in mers sau eliberare treptata (in 2 puncte la mine) a pedalei de ambreiaj daca pornesc de pe loc. eu am invatat suficient de bine masina incat nu prea se mai simt schimbarile de treapta la mine, adica daca nu te-ai uita sa vezi ce fac nu ai simti cand am schimbat viteza(cu exceptia schimbarii sunetului generat de motor), sunt un dsg mai rafinat , ca la ala simti, nu stiu cum naiba zic astia ca schimba foarte lin cand se simte ca porcu cand schimba, mai ales la un stil mai brutal. e cum zic ei , imperceptibil, numai daca esti foarte bland cu acceleratia
                              Last edited by cristi....; 14 March 2015, 21:00.

                              Comment


                              • Originally posted by cristi.... View Post
                                pedala se apasa pana la fund, direct, nu treptat. de ce ai apasa pedala de ambreiaj treptat? in plus nu inteleg de ce apesi si acceleratia pe masura ce ridici pedala, ca doar ai cuplu suficient sa porneasca de pe loc doar din ambreiaj, nu e ca la benzina
                                am cuplu si pleaca bine.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google