Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

    Cu ocazia apropieri ierni.. ma framant tot mai mult ce cauciucuri sa imi iau ptr iarna, sa nu ma prinda nepregatit.. si la materia asta sunt planta...si am nevoie de ajutor din partea voastra..... ce imi recomandati....precizati si dimensiunile va rog.. pentru jante de 15 mar intresa.... in cautarea mea nebuneasca printe saiturile de anvelope am dat peste o rubrica ce se numea anvelope All Season ce parere aveti... credeti ca ar fi mai practic?... sa nu mai schimbi la fiecare sezon cauciucurile... dar la majoritatea am vazut ca aveau separat iarna, vara.... e bine sa fie in acelas cauciuc si vara si iarna?..
    Cata fiabilitate au.... Precizati preturile si unde ati vazut...
    sigpic

  • #2
    este muult de povestit aici si daca tot ma plictisesc...
    daca ai loc de depozitare, iti recomand 4 roti complete pentru iarna. cum da frigul, sus cu ele.
    eu pe vechiul mercedes am reesapate iar la golan amu am kromoran winter.
    pentru iarna e bun cam orice daca e ok pretul, viteza nu e, caldura nu e, zapada nu mai prea e .... viteza nu prea e de dat... de preferat un profil in forma de V, scoate apa muult mai eficient.
    versiunea all season e mai comoda, fara schimbare roti, nu trebe spatiu depozitare. aici recomand ca respectivele cauciucuri sa fie o firma serioasa.
    totul tine de buzunarul celui care cumpara.

    dezavantaje/avantaje 4 roti iarna + 4 roti vara:
    - pret ridicat achizitionare (4 jante+anvelope)
    - trebuie spatiu de depozitare care trebuie sa fie racoros,la caldura se deterioreaza proprietatle cauciucului
    - trebuie sa faci si ceva mai multi km ca sa le uzezi in 5-6 ani, altfel se invecheste si se deterioreaza proprietatile cauciucului

    - citiva ani buni nu mai trebuie sa te gindesti la achizitionarea de anvelope
    - se pot schimba in ultimul moment si se poate face acasa fara costuri suplimentare



    dezavantaje/avantaje all season:
    - uzarea si schimbarea mai des a anvelopelor. media de km este mai mica decit a celor de vara. vara se uzeaza mai repede decit cele de vara
    - nu trebuie spatiu de depozitare
    - foarte comod


    personal prefer 4 roti de schimb. vara cu jante aluminiu iar iarna tabla cu capace. in caz de derapaj pe gheata/zapada, e mai usor de inlocuit o tabla
    link util de cautare pret anvelope
    Last edited by crististreulea; 16 September 2007, 13:03.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #3
      Go

      parerea mea este ca cel mai bine iti iei 16jenti si 16 cauciucuri ..4snow..4rain..4....2fast2furios si 4 ptr drift si ai cam toata garderopa .....in caz ca nu ai bani ia-ti 4 caucicuri de vara cu jenti otel si 4 de iarna cu jenti de otel si ieisi cel mai ieftin daca mai ai nevoie de capace vi pe la mine ca am eu o colectie intreaga ...)

      Comment


      • #4
        In primul rand nu trebuie uitat ca iarna comportamentul cel mai bun il au pneurile ceva mai inguste decat standard. Poti chiar sa pui niste jante de tabla de 14. Eu acum nu recomand in domeniul cauciucurilor la nimeni sa faca ce fac eu, deoarece eu le schimb cel mult la 2 luni, dar pot sa recomand un pneu de iarna foarte bun: Firestone Winter Hawk (nu mai stiu exact dimensiunea, doar ca e pe 14) si pretul e undeva pe la 250-300 ron.
        sigpic

        Comment


        • #5
          corect mareom, cu cit mai inguste rotile, cu atit mai bine iarna pe zapada.
          parca am vazut pe ceva logane si jante de 14", aveau capace doar pe prezoane. dar nu sint sigur.
          atentie la jante de 14" e posibil sa nu va intre pe fata de etrierul de frina!
          explicatii mai exacte despre detaliile unei roti.
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • #6
            nu are rost sa cumperi cauciucuri mai inguste, pentru ca la noi nu prea mai e zapada, deci singurul + pe care il ai la cauciucurile de iarna, daca nu e zapada si polei, e faptul ca se comporta mult mai bine la temperaturi scazute, se incalzesc mai repede

            Comment


            • #7
              Am nevoie de cauciucuri noi pentru iarna si m-am gandit la unele all-seasons... Nu am avut niciodata astfel de pneuri si nu stiu prea bine cum se comporta dar m-am gandit ca, in conditiile preturilor destul de mari, ar fi o posibilitate de a scapa de cheltuieli suplimentare ocazionate de achizitionarea cauciucurilor de iarna. Daca aveti ceva experiente, placute sau nu, cu astfel de anvelope, va rog sa le impartasiti.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Eu am Laureate Plus, cumparat in nov 2006. Are pneuri Continental. Sunt all season, ca habar nu am?

                Comment


                • #9
                  Sunt de vara Continentalurile, dar merg foaret bine si pe zapada.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    eu am mai auzit pe uni care au avut continental de vara ca nu se comporta prea bine iarna

                    Comment


                    • #11
                      cauciucurile de vara nu vor fi niciodata la fel de bune ca cele de iarna. am de 13 ani carnet si masina si nu am folosit aproape niciodata cauciucuri de vara pe timp de iarna. acel niciodata fiind de lene sa le schimb, dar la primul fulg, sus cu ele.
                      adevarat ca era mercedes cu tractiune pe spate, deci durere fara gume. e interesant sa nu poti pleca din intersectie ).
                      pe timp de iarna se poate circula si cu cauciucurile de vara, dar aderenta este mult mai scazuta fata de un cauciuc de iarna. masinile cu tractiune pe fata au control mai usor asupra masinii fata de cele cu tractiune pe spate.
                      nici un logan nu a venit echipat cu cauciucuri de iarna. nici o masina noua in orice tara nu vine echipat cu cauciucuri de iarna. nu bag mina in foc, poate in tarile nordice tare vin echipate.
                      cum recunosti un cauciuc de iarna? daca pe lateral scrie M+S, 100% si indubitabil e de iarna. Mud+Snow ceea ce inseamna noroi+zapada.
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #12
                        Unde gasesc in constanta anvelope Good Year Eagle F1 mai ieftine?

                        Comment


                        • #13
                          La Anvelope.ro gasesti ieftin, dar e magazin online.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            Nu vreau sa iau online ca am inteles ca ma costa 80 ron transportul prin fan curier pana in constanta si asa joi dimineata sunt la bucuresti sa imi mi le iau
                            PS.poate imi recomanzi un magazin de anvelope unde pot gasi modelul care il vreau Eagle F1 de la good year si sa fie ieftine sa nu aiba adaos comercial mare...adica sa fie ceva importator direct.

                            Comment


                            • #15
                              Schimbarea anvelopelor in functie de anotimp..

                              Cand schimbati anvelopele de vara cu cele de iarna?... aveti o data anume?... asteptati primu fulg de zapada?...sau stati cu ochii pe rubrica meteo... de la Protv?
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google