Cauciucuri Kormoran

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sa stiti ca pana acum nu am mai auzit pe nimeni de dulce pentru Kormoran si Montana,baca-s patrate ba ca-s schiuriuri etc etc

    Comment


    • #32
      Na de dulce... Sunt de rahat.
      numar secundele

      Comment


      • #33
        de cand ai logan si ce gume are?
        si de cand ai permis?
        Last edited by Seba; 6 June 2008, 11:47.

        Comment


        • #34
          Cum numesti o anvelopa cu aderenta ce tinde spre 0 pe ploaie?

          Nu vad rostul chestionarului...
          Last edited by Marius; 5 June 2008, 22:26.
          numar secundele

          Comment


          • #35
            hop si eu

            Salutare,

            Am si eu kormorane pe 'bolid'

            Parerea mea este ca sunt destul de proaste la franari bruste.

            Profilul este destul de putin adanc si de aceea cred ca sunt asa proaste pe ploaie, si nici nu au santuri de evacuare a apei klumea.

            Singurul avantaj este ca sunt destul de dure si promit sa tina destul de mult.

            Dupa ce se vor uza le voi schimba cu Barum sau Semperit (sunt facute de Continental si par mai de incredere). Voi vedea si preturile cum sunt.

            Apropos. Am un pliant acasa care spune ca niste cauciucuri cu adancimea profilului de 5 mm lungesc distanta de franare de la 100 de km/h la 60 km/h pe carosabil ud cu 5 m fata de unele cu adancimea profilului de 7 mm.

            Asadar atentie mare la uzura.
            Logan GPL 1.4

            Comment


            • #36
              Originally posted by Marius View Post
              Cum numesti o anvelopa cu aderenta ce tinde spre 0 pe ploaie?

              Nu vad rostul chestionarului...
              eu vad rostul si accea anvelopa se numeste slick nu kormoran.

              nu apar amaratele alea de gume!!!! Dar sincer merg sportiv merg si pe ploaie si...Nu am probleme.!!!
              poate ca daca nu esti destul de atent in trafic atunci apelezi la alte atuuri PUNCT.
              degeaba strigati ca nu-s bune. Poate esti tu vreun sato mic???

              daca vrei daspunde-mi pls la chestionar , nu de alta dar satismace-mi si mie curiozitatea pls,ca nu se intampla nimik nu?

              Comment


              • #37
                Kelemen, la un Laureat 1.4, singura mea experienta cu anvelopele Kormoran, pe ploaie a fost un cosmar. Daca depaseam jumatatea cursei pedalei de frana rotile inghetau si masina se tranforma intr-o ghiulea fara directie. Logane am avut vreo 2.. Ambele cu ABS si Continental.

                Ani de cand am permis.. 2 si ~ 160.000 de km facuti datorita natura intre casa si facultate si a multor drumetii. Logan nu mai am momentan... Am trecut pe nemtoaice pentru drum lung si Reno 5 turbo pentru joaca.
                Last edited by Marius; 5 June 2008, 23:04.
                numar secundele

                Comment


                • #38
                  Originally posted by kelemen View Post
                  daca nu cunosti limitele masinii sorry!!!
                  hai pe drumul de poiana sa iti arat ce pot kormoranele!! Aaaaaaa si sa stii ca sunt cele mai proaste intradevar dar....Daca stii sa mergi garantat pe uscat si semi umed nu ai treaba!!!
                  aderenta nu se pierde asa usor decat cu cauciucuri NOI!!!
                  Vad ca e exact inversul, tu nu cunosti limitele masinii. Daca tu cu Kormoranele mergi asa, e grav. Ai mers macar o data cu o masina cu altceva decat Kormoran? Nu cred ca ai mers, daca tot le lauzi atat...
                  Pentru cultura ta generala, eu n-am Kormoran pe masina...
                  Si las-o mai usor cu injuriile si cu afirmatiile despre mine atata timp cat nu ma cunosti.

                  Originally posted by golanu View Post
                  De montana chiar nu stiu prea multe, am auzit doar ca trebuie destul atentie si cu ele . Mai mult nu.
                  Montana = Kormoran, in caz ca nu stiai. Deci nu e nici o diferenta intre ele.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by andrei View Post
                    Vad ca e exact inversul, tu nu cunosti limitele masinii. Daca tu cu Kormoranele mergi asa, e grav. Ai mers macar o data cu o masina cu altceva decat Kormoran? Nu cred ca ai mers, daca tot le lauzi atat...
                    Pentru cultura ta generala, eu n-am Kormoran pe masina...
                    Si las-o mai usor cu injuriile si cu afirmatiile despre mine atata timp cat nu ma cunosti.


                    Montana = Kormoran, in caz ca nu stiai. Deci nu e nici o diferenta intre ele.
                    nu injur pe nimeni pe care nu cunosc . Daca tu te ataci de la o simpla conversatie nici nu m-ar mira sa trantesti piciorul in frana si sa derapezi in fiecare curba hai ca am glumit.! Din moment ce nu derapez cu ele inseamna ca ,cunosc limitele!!! Da-mi orice guma si daca vreau am sa derapez cu ea!!! Esti de acord cu mine??? De asemenea si tu daca nu iei o curba cu 90 la ora si doar cu 80 s-ar putea sa nu derapezi corect?
                    si daca ploua nu ai auzit de conduita prevetiva? Si daca tu pe ploaie derapezi sti ca intrii in acvaplanare si paaaaa deci ma repet daca vrei deapezi daca nu NU .
                    depinde.
                    eu am infiintat acest post ptr a-mi spune parerea mea PERSONALA.
                    daca tu nu esti de acord nu am nimik inpotriva.

                    Comment


                    • #40
                      Un cauciuc nu se declara bun sau rau in functie de stilul de condus al soferului. Ca sa mergi tu cu 20km/h mai incet si sa ai riscuri la fel de mari decat cu alte anvelope, nu implica faptul ca cel cauciuc e bun la stilul tau de condus. Cauciucurile se testeaza in conditii identice, caz in care un conti sau michelin ii da fum la kormoran, montana,matador, etc.
                      ii da fum pe aderenta, rezistenta, stabilitate si economie de combustibil. Deci kormoranul nu-i un cauciuc bun.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        @ kelemen

                        Eu stiu o vorba din popor: "Cand 2 oameni iti spun ca esti beat, te duci sa te culci" daca intelegi aluzia......Toata lumea sustine ca aceste Kormoranuri sunt PRAFFF!!! Chiar toti sa fie niste imprudenti, si neaveniti in ale condusului, si tu oi fi vreu Titi Aur ... Unul prudent evident? Nu cred!! De geaba ai permis de 10 ani (in cel mai bun caz) daca nu ai si un numar relevant de km parcursi. Experienta isi spune cuvantul. Anyway.....Si parerea mea: Kormoranurile sunt praffff!!!!!! Derapeaza ff usor, si pe ud, si pe uscat si nu in conditii de mers prea sportiv, ci doar in anumite situatii cand chiar ai nevoie de aderenta unui cauciuc bun.

                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          eu incercam sa vad daca mai sunt si oameni multumiti de kormoran atat.
                          acu ca mi-ai zis am facut un calcul aproximativ si am parcurs c-am 70 000 km
                          fara nici un eveniment si cu o singura amenda.

                          poate ca nu stiti dar loganul nu e masina de raliu sau de curse.Viteza max atinsa de mine cu logan pana acum 145 km/h
                          sincer eu am sa i-mi schimb aceste cauciucuri doar cand nu voi mai fi multumit de ele. (si o sa imi iau altceva nu kormoran sa vad care e diferenta??? Desi daca cu astea nu am derapat nu vad cu ce ar fi mai bune altele) ma bate gandul sa imi iau cauciucuri de iarna vreo decomandare? Ceva pana in 5-6 mil 4 bucati??

                          care parte nu o intelegi din "nu mai da «quote» la ultimul post"?
                          Last edited by Seba; 6 June 2008, 14:10.

                          Comment


                          • #43
                            Dragi co-forumisti se pare ca voi nu ati inteles ideea pe care o sustine dnul Kelemen, si anume: dansul este un as in ale condusului, deci tine masina sub control, indiferent de cauciucuri, chiar si cele Kormoran.
                            Stimate domn, aceste cauciucuri sunt atat de proaste, la toate capitolele, incat uneori imi vine sa le scot de pe masina si sa le dau foc. Dar bugetul nu imi permite
                            In concluzie, niste anvelope low-cost....Desi macar la aspectul asta,Loganul nu ar fi trebuit sa fie low-cost.
                            Santate si mai multa maturitate in gandire.

                            Comment


                            • #44
                              @Kelemen
                              Daca ai trage si tu o concluzie inteleapta din toate posturile din acest thread, ai schimba aceste cauciucuri cu prima ocazie, nu abia cand nu o sa mai fii multumit de ele......Nu de altceva, dar sa nu fie prea tarziu....Daca o sa te declari nemultumit de Kormoran abia dupa ce o sa il pupi pe unu in spate, si o sa schimbi toata fata masinii, at nu este bine.....Crezi ca cei care au schimbat deja aceste cauciucuri le-au schimbat asa de fita, sau ca sa protesteze impotriva productiei de Kormoran???....Sau pt ca tin la siguranta lor, si a pasagerilor (daca este cazul)???

                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Tot legat de aceste minunate anvelope: cand mi-am ridicat masina era sa fac "buf" la 20 km/h...Carosabil umed
                                In concluzie: anvelope ok pt pretul lor, insa de ce sa nu mai scoatem un ban din buzunar pt siguranta? Si sa ne achizitionam un set de cauciucuri adevarate ( nu cele low-cost) ....Daca bugetul e problema

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google