Ce Motorizari Aveti ???

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la vanzari. si la cai. si la consum, se consuma mai multa cu benzinarul
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Originally posted by adicata2003 View Post
      La ce e net superioara?????
      1) performante
      2) cost achizitie
      3) cost intretinere
      4) fiabilitate
      5) silentiozitate / rafinament
      6) confort (se incaleste mai repede, sanse mai mici sa nu porneasca iarna)

      Mai vrei ? Nu e nici macar UN singur capitol unde castiga dCi-ul, exceptie fiind consumul daca se indeplinesc anumite conditii (rulaj mare anual, noroc sa nu se strice dupa 100 000 km altfel iesi pe - orice ar fi).
      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

      Comment


      • @ shakar: uite "cat de superioara e benzina" 1,5 dci 70 cp

        Despre Dacia Sandero s-a mai scris in revista noastra. Asa ca de aceasta data vom pune accent pe noua motorizare diesel de 85 CP. Acest motor ofera soferului un raspuns bun in pedala de acceleratie si rezerve de putere in treptele trei si patru ale cutiei de viteze.

        "Motorul dCi de 85 CP ofera confort la rulare, atat pentru Sandero, cat si pentru gama Logan; in cazul celui din urma, dCi-ul fiind surclasat doar de propulsorul pe benzina 1.6 litri 16V (105 CP), care nu-si va gasi loc niciodata sub capota Daciei Sandero."





        de fapt voi astia cu benzina va ofticati ca v-ati intepat
        Last edited by B997NDL; 17 February 2012, 05:01.

        Comment


        • Originally posted by aleXpeed View Post
          1.4 care merge ca 1.6.
          & dci 85.

          Sunt satul sa conduc diesel, mi s-a luat de tot...
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Originally posted by B997NDL View Post
            de fapt voi astia cu benzina va ofticati ca v-ati intepat

            Comment


            • Originally posted by aleXpeed View Post
              & dci 85.

              Sunt satul sa conduc diesel, mi s-a luat de tot...
              sa nu-mi spui ca la plecarea de la semafor nu simti ca te baga in scaun, daca o calci putin ... si fata de 1,4.... cu 1,4 ai impresia ca mergi cu cadrul.

              Comment


              • Originally posted by B997NDL View Post
                @ shakar: uite "cat de superioara e benzina" 1,5 dci 70 cp

                Despre Dacia Sandero s-a mai scris in revista noastra. Asa ca de aceasta data vom pune accent pe noua motorizare diesel de 85 CP. Acest motor ofera soferului un raspuns bun in pedala de acceleratie si rezerve de putere in treptele trei si patru ale cutiei de viteze.

                "Motorul dCi de 85 CP ofera confort la rulare, atat pentru Sandero, cat si pentru gama Logan; in cazul celui din urma, dCi-ul fiind surclasat doar de propulsorul pe benzina 1.6 litri 16V (105 CP), care nu-si va gasi loc niciodata sub capota Daciei Sandero."




                de fapt voi astia cu benzina va ofticati ca v-ati intepat

                Ai sa dai niste contra argumente la ce am zis eu sau mai bine taci din gura ? Tot ce am spus eu acolo este foarte usor verificabil, asta daca nu se stie. Ca sa nu mai spun ca aia deja abereaza, Sandero 1.6 16V exista iar 1.6 8V bate dCi 85CP din orice pozitie, de restul se ocupa 1.4.
                Tu nu vezi ca dCi-ul este LESINAT ? Performanta se masoara cu ceasul nu cu fundul, iar ceasul spune ca un dCi 90CP (ultima fita pe Logan) de abia este o idee mai rapid ca un 1.4 75CP.

                Sigur noi ne-am intepat, noua ne pica turbo, noua ne pica pompa, noua ne pica injectoarele, noi bagam zeci de milioane in reparatii, noi umplem forumul cu defectiuni tehnice.

                Incerci sa te convingi singur ca nu ai luat teapa desi subconstientul tau stie ca asa e ?
                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                Comment


                • vad ca tu gandesti si citesti cu curul. daca citeai vedeai ca au zis ca 16v nu va putea intra niciodata pe sandero si ca la logan singurul motor mai smecher decat dci e 1,6 16 v. cat despre lesinat poti veni oricand cu un 1,4 sa facem o liniuta.

                  Comment


                  • Daca incep sa impart cartonase, o sa ziceti ca ce al dracu' e intunecatu'!
                    Potoliti-va!
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Tocmai asta e ideea ca au zis ce au zis despre Sandero ("1.6 16V care nu-si va gasi loc niciodata sub capota Daciei Sandero"), in realitate insa EXISTA Sandero 1.6 16V. Intra pe Dacia.ro si convinge-te. Cat despre 1.4 vs 1.5 dCi 65/70 CP, sunt destui care au incercat si face misto de dCi 1.4-le.

                      PS - e atat de smecher dCi-ul ca nu ai fost in stare sa imi argumentezi in 2 propozitii de ce, eu ti-am dat o gramada de capitole la care e sub MPI. Ai reusit performanta sa scrii multe cuvinte fara sa zici nimic.

                      Usurel ca-ti iese fum din mansarda. Fii decent te rog.
                      Last edited by Cezar; 18 February 2012, 01:49.
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • te las sa vbesti singur ca n-am cu cine. si se mai ia si intunecatul de mine. tu abereaza despre ce vrei, in continuare

                        Comment


                        • la fel ca majoritatea 1.4

                          Comment


                          • Originally posted by B997NDL View Post
                            sa nu-mi spui ca la plecarea de la semafor nu simti ca te baga in scaun, daca o calci putin ... si fata de 1,4.... cu 1,4 ai impresia ca mergi cu cadrul.
                            La plecare este ok dar il omor apoi. Cu dci-ul merg cu cadrul sincer. In a 2-a trage pana la 65 cam asa iar la 100 dau a 4-a sa traga...asa e dieselul.

                            Nu fac offtopic, iti las un mic PM.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • 1.6 mpi 8 v. mandru de ea.

                              Comment


                              • 1,6 16v tanar si nelinistit !
                                sigpic Adevarul trebuie sa se impuna fara violenta !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google