Ce nu mi place la Loganul meu(MCV)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce nu mi place la Loganul meu(MCV)

    Am avut pe un alt thread o discutie,(sper eu constructiva), in contradictoriu cu alti posesori de Logan.
    Impreuna cu suturile de rigoare, am primit si doua sugestii sa deschid un thread.
    1. Am cumparat Loganul de nevoie.
    2. Nu am facut Drive test. Mare greseala! S-ar putea sa fiti dezamagiti sau din contra entuziasmati. Sfatuiesc pe cei care vor sa-si cumpere sa faca obligatoriu un test de conducere.
    Voi face un rezumat a ce nu-mi place, nu voi mai posta decat daca vad ca m-am inselat sau daca descopar lucruri noi. Sper ca si voi sa scrieti alte lucruri care nu va plac, sau sa aratati ca m-am inselat, poate cei de la Dacia au bunul simt sa citeasca acest forum. Postul meu nu are tenta distructiva. Sunt multi care intra pe acest site si citesc numai pareri superpozitive. Cred ca trebuie sa citeasca si parerile unui nemultumit.
    a) Ergonomie sub asteptari.
    -reglaj faruri pe cablu!, sub bord, neluminat!
    -schimbatorul de viteze mult prea lung, din cauza asta pare a avea cursa extrem de lunga si nu ar fi ferm.
    -butoanele de climatizare au acces dificil din cauza schimbatorului de viteze.
    b) radio CD sub orice critica. Se aude ca k la telefon mai ales boxele din spate.
    c) Ventilatie extrem de zgomotoasa mai ales in treptele superioare
    -daca am patru persoane in masina, timp de cel putin 10 minute am probleme cu dezaburirea(motor diesel 85 s-ar putea sa se incalzeasca mai greu, oricum ma coc in fat6a pana se dezaburesc).
    d) persoanele de pe bancheta din spate stau cu un cub de plast6ic in fund fiecare, daca nu reusesc sa se ghideze pe ce a a vrut Dacia.
    e) cand balansezi bancheta si vrei s-o pui la loc observi ca nu se-nchide din cauza ca pe ea se aseaza intotdeauna centura de siguranta(pare un lucru mic dar te enerveaza)
    f) motorul de 85 Cp e prea slab pentru greutate. In conditii de trafic aglomerat, cu multe accelerari) consumul creste mult. Am avut o surpiza neplacuta cu acceleratia de pe loc.
    d) Manevrabilitate sub asteptari(unghi de bracaj inadecvat,( poate la ampatamentul MCV am eu asteptari prea mari)poate e asa pentru stabilitate). Tocmai de-aia va recomand un drive test.
    f) m-am uitat la toate loganurile si capota nu cade pe linia mastii (mi se pare cu un cm in fata) ori asa avrut francezul, ori le-a fost lene sa indrepte greseala si sa puna un distantier.
    g) consider politica de configurare a Daciei la shto. Daca vrei ABS si AL pe o masina ieftina, nu se poate. Cred ca e o lipsa de considerare a sigurantei clientului.... chiar daca e sarac...
    h) consider de asemenea pretul umflat cu 10-15 la suta. Am comparat Loganul normal cu Cielo cu servo si AC- 7800. Cred ca asta ar fi pretul corect si la Logan...cu AC si servo. Nu vorbesc ca desi Cielo e vechi de 15 ani cred ca se poate compara la Logan cu orice...
    e) mi se pare smecherie ca Dacia a scos CI de pe CB.

  • #2
    mi-a sarit in ochi doar faza cu cielo , cielo e 0 barat la siguranta

    sigpic

    Comment


    • #3
      Si ai dat si o groaza de bani pe ea nu? La ce te asteptai, e tot Dacie.

      Comment


      • #4
        @ doio77 - incearca sa fii ontopic. Nu sunt moderator pe forum dar stiu stilul tau de postare si stiu cam ce faci tu pe forumul asta. Te rog!

        Comment


        • #5
          E mai bine asa. Cred ca nu trebuia sa bagi MCV in titlu.
          Observatii:
          - Ergonomie varza nu sub asteptari.
          - radio cd prost (cred) dar vina celor de la Dacia este ca nu renunta la el ca doar nu-l fac ei.
          - eu de climatizare sunt foarte multumit dar eu am berlina.
          - centura de siguranta este sa o porti nu sa stai cu fundul pe ea.
          - la berlina unghiul de bracaj mi mi se pare bun(dureaza prea mult sa spun de ce)
          - La modelele peste Laureate parca e putin incarcat pretul. Sub este OK.
          - ABS+ nu mi se pare facut la sto.
          O sa adaug si eu nemultumirile mele dar acum nu mai am timp ca trec cele 10 min.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #6
            Eu cred ca am dreptul sa ma exprim. Si pana la urma ce va e rusine sa recunoastetzi ca aveti dacia? Mie unul nu...dupa cum am mai spus am avut probleme la ea de cand am luat-o, aceeasi problema k la dacia 1310 si anume intra greu in viteza 1 si 2 sau deloc.

            Comment


            • #7
              E dreptul tau sa te exprimi si sa zici ce vrei dar sa nu fii asa cum esti acum si asa cum sunt si eu incercand sa-ti explic asta

              Comment


              • #8
                - centura de siguranta este sa o porti nu sa stai cu fundul pe ea.

                Ai mare dreptate. Daca ne cuplam centrurile in spate, atunci Dacia nu a gresit. Pentru ca te ghidoneaza in spatiul pe care l-au vrut ei. Dar toti prietenii mei cand stau in spate, nu-si pun centura si vor sa stea mai comod. Toti, dar absolut toti se plang ca le intra plasticul ala tare in fund. Era foarte simplu sa mai adauge 2-3 cm la perna sau sa scurteze suportul inferior la centuri ca sa nu mai stea deasupra pernei. Presupun ca le-au luat de-a gata de la alt model. Cum cred ca nu le fac ei, zic ca era si este foarte simplu sa ceara o modificare a partii de prindere.
                Oricum, un comentariu corect. Desi prietenii si familia mea ar da fazei cu plasticul in fund culoarea rosie, ma faci sa trec de la rosu la galben.

                Comment


                • #9
                  Nemultumirile mele:
                  - prea multi greierasi apar
                  - stergatoare varza (de ce naiba nu renunta la ele)
                  - capota portbagaj la logan ba e prea in dreapta ba e prea in stanga
                  - demaraj slab sau consum prea mare. Se putea si mai bine cel putin la 1,6.
                  - Ambreiaj prost reglat din fabrica
                  - Acceleratie cablu si sau pedala prost concepute si cablu de calitate f. proasta.
                  Dupa cum vedeti nu trec problema mea cea mare cu trosnetul la plecare deoarece consider ca este un caz izolat si am eu ghinion.
                  Si o nemultumire particulara. Accesorii mult prea scumpe. Chiar sunt neamuri proaste la faza asta si le fac vanzare la modelele no name.
                  Last edited by Cristi_LCD; 3 December 2007, 17:03.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Rocri
                    Nemultumirile mele:
                    - prea multi greierasi apar
                    - stergatoare varza (de ce naiba nu renunta la ele)
                    - capota portbagaj la logan ba e prea in dreapta ba e prea in stanga
                    - demaraj slab sau consum prea mare. Se putea si mai bine cel putin la 1,6.
                    - Ambreiaj prost reglat din fabrica
                    - Acceleratie cablu si sau pedala prost concepute si cablu de calitate f. proasta.
                    Dupa cum vedeti nu trec problema mea cea mare cu trosnetul la plecare deoarece consider ca este un caz izolat si am eu ghinion.
                    In primul meu post pe alt thread am trecut si eu :
                    -ambreiaj subdimensionat sau ovalizat?(cred ca e aceeasi problema) si eu am zis ca am avut eu ghinion si nu l-am mai trecut
                    -eu nu am troznet, la plecare si franare am un fel de scartait pe dreapta fata (am zis ca este ori bucsa ori amortizorul), din aceleasi motive nu le-am trecut aici.
                    -De acord cu stergatoarele. Exista si temporizator reglabil?

                    Comment


                    • #11
                      In privinta ambreiajului este imposibil sa fie aceeasi problema. Eu am ambreiaj pe cablu ca la vechile dacii. Problema e ca toate vin din fabrica sa tina sus. In rest sa stii ca ambreiajul meu merge bine dupa ce l-am reglat.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #12
                        Adaug si eu aici...
                        Nu imi place cum au reusit sa lipeasca bara din fata de aripa si de far de se lasa dupa 4 luni...a,"caroseria lucreaza" dupa spusele unui nene de la fabrica (,) care mi-a vazut masina.
                        Nu imi place ca nu au pus si la berlina banca rabatabila pe spate.
                        Mai sunt da' trebuie sa imi mai aduc aminte...
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Am citit cu atentie ce s-a scris pana aici si sunt intr-adevar unele lucruri pe care le-ati punctat bine. Am condus si eu MCV si intr-adevar cutia de viteze merge foarte ciudat. Se spune ca toate Loganurile au aceasi cutie de viteze dar diferenta de la cutia de MCV la a mea este de la cer la pamant. A mea merge perfect si usor, pe cand cealalta are agatari mai ales in treptele I si II. Sistemul audio este foarte slab, dar asta pt mine nu a constituit o problema la achizitionarea masinii si l-am schimbat ulterior. Intr-adevar unele detalii de ergonomie puteau fi mai atent studiate, dar sincer nu mi se pare chiar deranjanta ergonomia la Logan. Stergatoarele sunt sub orice critica dar cu 40 RON am rezolvat problema. In concluzie i se pot gasi multe neajunsuri acestei masini (ca de altfel oricarui alt automobil), dar cand stau sa le analizez atent constat ca nici unul din ele nu este grav sau iremediabil, lucru foarte bun avand in vedere ca aceasta masina are raportul pret/calitate/dotari printre cele mai bune din lume.

                          Totusi faza cu comparatia directa cu Cielo este una din cele mai mari aberatii posibile. Cele doua masini nu se pot compara direct din nici un punct de vedere si acest lucru nu este spus numai de mine ci si de publicatii auto de specialitate si chiar si de posesori de Cielo.

                          Scuze daca am fost putin off topic
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by valeriuciprian
                            Adaug si eu aici...
                            Nu imi place cum au reusit sa lipeasca bara din fata de aripa si de far de se lasa dupa 4 luni...a,"caroseria lucreaza" dupa spusele unui nene de la fabrica (,) care mi-a vazut masina.
                            Tocmai aceste detalii, care se pot rezolva fara sa fie nevoie sa creasca pretul masinii sunt deranjante. Si dau apa la moara celor ce spun ca Loganul "este tot Dacie"
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #15
                              La un prieten de al meu i-au cazut doa suruburi de la scut (scutu de la motor) si a inceput sa se bata de lonjeron (masina avea vreo 4-5ooo km) si sa "speriat" ca sa dus amortizoarele sau ceva bucse

                              PS: cazu nu e singular (cel putin in cluj)
                              ...de doi lei :p

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google