Ce nu mi place la Loganul meu(MCV)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nu stiu ce se asteapta de la mcv dar in austria si germania e plin de loganuri oare de ce? noi ne-am invatat sa ne hulim produsele . eu am un mcv de un an 1 dec 06 il folosesc zilnic si nu am avut nici o problema
    sigpic

    Comment


    • #17
      S-ar parea ca nici Loganul nu se dezminte,doar e Dacie nu?Pe mine ma cam deranjeaza butoanele de la ventilator,dirijarea aerului care nu sunt prea bine pozitionate,distrage atentia prea mult.Manerele usilor puteau si ei sa le gandeasca putin...Eu cred ca astea sunt chestii marunte,orice mashina are defecte.Partea mecanica este mult mai importanta,momentan nu ma pot plange
      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

      Comment


      • #18
        nu exista masina perfecta .toate au unele probleme
        sigpic

        Comment


        • #19
          io nu am nemultumiri la loganu meu.....si daca as fi nemultumit m-ar bate dumnezeu........super incantat .....aproape 3 ani am si nu zdrangane , nu scartaie nimik pe el.....MERGE CEAS ;)
          sigpic

          Comment


          • #20
            In primele sase luni ale anului, de la uzina de la Mioveni au fost exportate in Germania 8.357 de autoturisme Logan,
            Cred ca nu sunt prea multe , in Germania presupun ca se cumpara cateva milioane de masini pe an. deja iesim din subiect, dar n-as vrea sa se creada ca in occident e coada la logan.
            Parerile in occident sunt impartite. Si voua vi s-ar parea interesant daca ati plati doar cinci salarii de sarac pe ea. In nici un caz nu au cazut pe spate cum se spune la noi in presa.
            Dau cateva citate:
            Jurnalistii din Hexagon considera motorizarile existente la ora actuala pe MCV usor sub necesitatile unei astfel de versiuni. “Motorul diesel de 1.5 litri ni s-a parut destul de modest atunci cand a fost nevoit sa traga sapte pasageri”. Acestia continua: “Am uitat insa, evident, faptul ca pietele principale ale lui Logan MCV sunt reprezentate de tari unde standardul auto este la cativa ani-lumina de cel regasit in Europa de Vest”.

            In schimb, germanii de la Financial Times Deutschland vorbesc despre plasticul ieftin din interior si de aspectul mai putin practic al materialelor utilizate. Acestia amintesc si de pedale, pe care le considera usor moi.

            Cei de la auto-news lauda dieselul, care este “linistit, silentios si numai bun pentru a te strecura prin trafic sau a ajunge cu masina prin zone rurale”. Ei bine, Financial Times Deutschland spune ca motorul dCi de 1.5 litri este “zgomotos si se descurca bine doar cu putini pasageri la bord. Poti trai cu viteza nmaxima de 150 km/h, insa cu scaparile de putere la acceleratie nu te poti impaca atat de usor. Singurul lucru bun este consumul, care a ajuns doar pe la 6.1 litri/100 km”. Insa germanii nu se pot abtine nici la acest capitol: “capacitatea rezervorului este suparatoare: doar 50 de litri”. La final, nemtii ii sfatuiesc pe cititori sa astepte dieselul care va fi lansat din toamna (84 de cai putere) pentru performante mai bune.

            Clientii pentru care a fost conceput modelul romanesc nu au nevoie de performante exorbitante sau de siguranta de nivel foarte inalt. In acest caz conteaza doar pretul, aspectul practic si fiabilitatea, desi ultima se va vedea doar peste ani”.

            Spaniolii de la Km77 afirma ca Logan MCV vine cu imaginea unui vehicul comercial, aceasta fiind indusa mai ales de portierele inegale. Quattroruote lauda insa aceste portiere, considerand ca ele aduc un plus de versatilitate

            Comment


            • #21
              In primele sase luni ale anului, de la uzina de la Mioveni au fost exportate in Germania 8.357 de autoturisme Logan,
              Cred ca nu sunt prea multe , in Germania presupun ca se cumpara cateva milioane de masini pe an. deja iesim din subiect, dar n-as vrea sa se creada ca in occident e coada la logan.
              Parerile in occident sunt impartite. Si voua vi s-ar parea interesant daca ati plati doar cinci salarii de sarac pe ea. In nici un caz nu au cazut pe spate cum se spune la noi in presa.
              Dau cateva citate:
              Jurnalistii din Hexagon considera motorizarile existente la ora actuala pe MCV usor sub necesitatile unei astfel de versiuni. “Motorul diesel de 1.5 litri ni s-a parut destul de modest atunci cand a fost nevoit sa traga sapte pasageri”. Acestia continua: “Am uitat insa, evident, faptul ca pietele principale ale lui Logan MCV sunt reprezentate de tari unde standardul auto este la cativa ani-lumina de cel regasit in Europa de Vest”.

              In schimb, germanii de la Financial Times Deutschland vorbesc despre plasticul ieftin din interior si de aspectul mai putin practic al materialelor utilizate. Acestia amintesc si de pedale, pe care le considera usor moi.

              Cei de la auto-news lauda dieselul, care este “linistit, silentios si numai bun pentru a te strecura prin trafic sau a ajunge cu masina prin zone rurale”. Ei bine, Financial Times Deutschland spune ca motorul dCi de 1.5 litri este “zgomotos si se descurca bine doar cu putini pasageri la bord. Poti trai cu viteza nmaxima de 150 km/h, insa cu scaparile de putere la acceleratie nu te poti impaca atat de usor. Singurul lucru bun este consumul, care a ajuns doar pe la 6.1 litri/100 km”. Insa germanii nu se pot abtine nici la acest capitol: “capacitatea rezervorului este suparatoare: doar 50 de litri”. La final, nemtii ii sfatuiesc pe cititori sa astepte dieselul care va fi lansat din toamna (84 de cai putere) pentru performante mai bune.

              Clientii pentru care a fost conceput modelul romanesc nu au nevoie de performante exorbitante sau de siguranta de nivel foarte inalt. In acest caz conteaza doar pretul, aspectul practic si fiabilitatea, desi ultima se va vedea doar peste ani”.

              Spaniolii de la Km77 afirma ca Logan MCV vine cu imaginea unui vehicul comercial, aceasta fiind indusa mai ales de portierele inegale. Quattroruote lauda insa aceste portiere, considerand ca ele aduc un plus de versatilitate

              Comment


              • #22
                Chestia cu centurile adica in spate locul unde se baga centurile o reclam si eu ca fiind nemultumit de acest lucru. Toti se plang indifierent de cat de mare mica tanara sau batrana e persoana. Practic e imposibil sa-ti pui centura.Doar maicamea reuseste , sistemu audio eu zic ca e OK ptr o masina care nu se faleste cu sistemu audio , adica nu prea am vazut spoturi publicitare in care logan se falea cu sistemu audio.
                Comenziile ptr aer sunt oarecum OK , doar cea ptr redirijarea aerului e nasoala ca sa o aduci din pozitia ``geam`` in pozitia ``fata si picioare`` trebuie sa fi un adevarat contorsionist...

                sigpic

                Comment


                • #23
                  Pleoscait de crap cand rezervorul este plin. Dupa 100km, dispare

                  Ieri am hotarat sa nu mai fiu asa de suparat pe Dacia in doua privinte si de la culoarea rosie pentru MCV sa le trec la galben.
                  a) pretul. Cand am dat search pentru a vedea daca intr-adevar germanii sunt pe spate dupa Logan, am vazut ca previziunea pentru cadenta este pe la 350000 si nu 7-900000 cum ne amenintau acum cativa ani cu masina de 5000e. Ecvident ca au trebuit sa dubleze adaosul ca sa-si pastreze tinta. E normal, mai ales ca desi VW si Fiat au zis ca se screm si ei cu o masina ieftina, pana acum nimic. Deci nu-i umflat, e pretul pietei. Din pacate pentru noi, nu-i vorba de 5 ci de 40 de salarii, asa ca se cunoaste. Si mai ales ca piata principala e Romania, ne-au tras-o si cu taxa... O politica corecta(pentru ei)
                  b) manevrabilitatea. Greseala e a cumparatorului. Vrei o mkasina pentru excursii Duminica si sa iei varza de la soacra, sau sa transporti xeroxul la firma, iei MCV. Vrei sa mergi zilnic la servici prin zone aglomerate si cu parcari dificile, iei sedan.
                  Va sfatuiesc pe cei care vreti sa luati MCV sa faceti un drive test pe traseul care mergeti cel mai des, si prin centru. Sa faceti cateva parcari laterale si perpendiculare, cu spatele si dac puteti cu fata. Sa mergeti unde aveti locul de parcare dedicat si sa incercati daca mai puteti iesi. Eu am probleme in Colentina, unde e sarbatoare daca gasesti un loc de parcare rezonabil. Cu MCV gasesc numai sub semnul de stationare interzisa. Nu stiu daca toate MCV au oglinzi motorizate, dar eu zic ca sunt obligatorii, mai ales la controlul parcarii. Din pacate, eu trebuie sa le pliez zilnic, iar arcul de revenire este atat de puternic incat am impresia ca raman cu ele in mana. Voi vedea cat rezista. Altfel, oglinzile sunt bine dimensionate si pozitionate. Am mers cu o Fabia, care avea pe dreapta o oglinda de pudriera. Poate d-aia asa de multe sunt lovite spate dreapta.
                  Alte probleme:
                  -Pleoscait de crap cand rezervorul este plin. Dupa 100km, dispare. E rezervorul meu defect sau asa e la toate MCV?
                  De doua zile traseul e mult mai liber. Cred ca-si iau oamenii restul de concediu. Consumul a scazut la 9,5% pe 160km, viteza medie 15,6km/h
                  Nu am mai gasit inca alte defecte. Mecanica e buna, d-asta am luat pe N.V. Logan. M-am gandit ca la o masina care ia elemente de la Clio, Modus si Nissan, n-are cum sa fie proasta. Mai ales ca vroiau s-o vanda la 5000, daca ar fi avut probleme in garantie ar fi avut pierderi financiare uriase, si nu si-au permis experimente. Dar nu intotdeauna elementele bune construiesc un ansamblu foarte bun...

                  Comment


                  • #24
                    chestia cu rezeroru e normala ptr ca nu are acele despartitoare
                    deci parca incepi sa te impaci cu gandu? si sa vezi ca e o masina cinstita... :d

                    asa de curiozitate te intreb , ai condus dacia break 1310??? cum ti se pare in comparatie cu aia? care e mai manevrabila?

                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      @Andreis, imi place ultimul tau post. Cam desprea asta iti vorbeam eu. Sa recunoastem si bune si rele.

                      Ce nu-mi place mie: (nu am MCV dar postez )

                      - greierasii din bord si din usi. Ma dispera rau de tot. Chiar nu stiu ce sa le fac.
                      - scaunele prea inalte cu tot cu reglare
                      - grila fata specifica prestige era stearsa putin inca de la predare (am rezolvat-o pe garantie)
                      - mp3-ul s-a blocat dupa exact 3 zile (nu schimbati 20 de melodii deodata)
                      - ambreiajul prinde exagerat de sus si intr-un mod ciudat (am fost la service si nu se poate regla, e hidraulic)
                      - e prea inalta. Distanta de la anvelopa la aripa arata groaznic
                      - imi placea CB de la vechiul Laureat pentru ca avea si consum instant.

                      Daca mai e ceva, revin ) )

                      * offtopic: iubesc motorul asta de 85Cp, rupe.

                      Comment


                      • #26
                        D Bk

                        Am mers cu trei Dacii Break peste 200000.
                        Mi se pare cu mult, mult, mai buna manevrabilitatea la Bk. Si cu parcarea, maica mea are loc dedicat, cu BK din 3 manevre intram si ieseam urgent. Cu MCV nicicum, in acelesi loc de parcare. Locul de parcare este pe o alee, perpendicular, iar pe partea opusa sunt parcate longitudinal. Ori lovesti lateralul spate ori coltul fata.Cea mai lunga a fost Megan Bk, dar nu am avut niciodata probleme. Am un vecin care are MCV si o pune mereu stramb dar cred ca s-a inteles cu colegii sa se stranga. O sa ma uit.
                        Apropo, MEG avea moturul 1,6 16 105 de pe Logan. excelent. Singura problema, a fost pompa de apa care va sfatuiesc s-o schimbati odata cu distributia. Oricum or sa va spuna la service. Eu nu i-am ascultat si s-a stricat la 70000. O alta problema, dupa o ploaie babana, apa s-a condensat pe fise(care au bobinele integrate) si mergea in trei. Am inteles ca e o problema uzuala. Deci nu spalati motorul.

                        Comment


                        • #27
                          andrei si eu am break am avut unu din 97 am facut cu el cam 100de mii de km dar sincer asta mise pare mai manevrabila , totusi parerea mea ca nu teai obisnuit cu gabaritu masini nici eu nu mam obisnuit cand ies din parcare am impresia ca agat ceva cu botu dar de fapt nui asa...

                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Chestia cu capacitatea rezervorului pe care o reclama nemtii mi se pare o prostie. Are el Loganul destule bube reale ca sa mai si inventam. Cat ar fi vrut sa fie 1 tona.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Rocri
                              Chestia cu capacitatea rezervorului pe care o reclama nemtii mi se pare o prostie. Are el Loganul destule bube reale ca sa mai si inventam. Cat ar fi vrut sa fie 1 tona.
                              as vrea sa stiu cati km face touran-ul de la vw cu 50 de litrii de motorina, daca ala bate loganu, atunci, da, au facut romanii rezervorul prea mic...
                              eu zic ca singurele bube reale ale ligheanului sunt alea cu ergonomia, cuvant pe care masina asta nu-l poate pronunta. restul sunt maruntisuri, in mare parte...
                              off-topic: n-o sa mai postez pe thread-uri unde lumea e super-nemultumita sau unde altii sunt super-incantati de un frigider cu motor cu ardere interna...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                Nu Sonykel, am kemat-o si pe nevasta-mea sa ma ghi9doneze. Imposibil. Acum ori s-au mai micsorat locurile de parcare de cand nu mai merg eu cu bk, ca aia le vopsesc in fiecare an, ori am imbatranit eu...
                                Bineinteles ca e o tampenie cu rezervorul prea mic la 50l. Ma indoiesc si eu ca un Polo sau Skoda au rezervor mai mare(fabia cu 1,2mpi pe acelasi traseu cu MCV consuma 12 cel putin) ... dar la putere au dreptate... Am
                                dat niste citate pe care le-am gasit intr-un articolfara sa alterez prea mult din ele, n-ar fi fost corect.

                                Vedeti voi, lipsa peretilor sparge val din rezervor este o chestie care chiar te enerveaza, materiale si manopera n-ar fi costat nici 5 e in plus... Cred ca meritau 5 euroi sa nu-ti p[leoscaie in creieri o ora... Poate la voi astia mai tineri nu conteaza, dar noi care stam prost cu prostata si nervii ne vine sa ne dam dupa copac...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google