Ce nu mi place la Loganul meu(MCV)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    am un mcv dci si cind opresc motorul se aude un zdranganit in dreapta fata ca si cum sar misca ceva

    ce ar putea fi
    Last edited by andrei; 4 December 2007, 22:48.

    Comment


    • #32
      Zgomotul se aude ori de la turbina, ori de la presiunea din injectoare. Totul este normal, nu-ti face griji.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        inseamna ca totul e ok alte probleme nu am sesizat la mcv-ul meu nici la al fratelui meu care are deja 55 mii km

        Comment


        • #34
          M-am uitat la vecinul care a reusit sa parcheze MCV.
          In primul rand omul si-a vopsit granitele locului foarte evident. Si-a facut repere si pe gardul din fata.
          Mare diferenta vine ca cel care este parcat longitudinal in dreptul lui este lipit de gardul viu(probabil ca l-a rugat), fata de cel de la locul meu care are vreo 30 cm distanta.
          Cred ca nu e mare diferenta dar conteaza(ca-n banc), cat sa n-o pot parca.
          Cred ca diametrul minim e totusi mai mare ca la break, am observat si la intoarcerea dintr-una, dar nu asta conteaza. Ideea e in functie de aglomeratia unde te misti, trebuie sa te gandesti bine ce cumperi. Manevrabilitatea e decenta pentru o masina intre bk si microboz, doar ca pentru locuol meu de parcare nu e suficienta.

          Cineva mai sus a spus ca are zgomot la oprirea motorului. Eu nu am nici un fel de zgomot 85 DCI. Acum depinde si cat de speriati suntem. Eu zic ca daca e un zgomot de bataie, ar trebui macar intrebat unul de la service,o verificare nu omoara pe nimeni. Poate e de la un suport, sau evacuare care bate in ceva, cine stie...Mi-aduc aminte de un prieten care la un Oltcit(acum 20 de ani) se plangea de zgomote suspecte, dar nu intotdeauna. Noi nu auzeam nimic si ziceam ca e nebun... Pana la urma mi-a zis ca i-au gasit o saiba prin galerie, nu mai tin minte exact...

          Comment


          • #35
            MCV in Danemarca

            Originally posted by ice
            nu exista masina perfecta .toate au unele probleme
            Romanul de cand se stie este prost.Sau cel putin unii.Evident nu se compara cu o masina de lux dar Dacia noastra este buna.In Belgia sunt liste de asteptare pt Logan.In Olanda MCV-ul in special e bine apreciat.Sa nu uitam pretul, dar si costurile de intretinere.Cat despre calitate, masinile nemtesti nu mai sunt ceea ce au fost.Mai nou, noile Passat-uri au multe probleme.In ceea ce priveste motorul eu consider ca Dci-ul de 85 Cp este cea mai buna afacere, si consum bun si putere.Sa ne vedem de treaba si sa nuu le dam crezare samsarilor ce aduc masini din Germania cu cine stie ce probleme ascunse.

            Comment


            • #36
              [QUOTE=constantin_padure]Romanul de cand se stie este prost.

              Dumneavoastra sunteti cumva Danez?
              Sa ne respectam opiniile si sa nu ne jignim. Ma mir tare cum unii cum topaie peste granita devin "ubermensch-i".

              Inteleg ca v-ati luat MCV daca sunteti in Danemarca.

              Thread-ul asta ar ajuta mult Dacia, nu este lipsit de sens.
              de exemplu daca eu as lucra acolo, as sti ca, cu numai 20-30 de Euro in plus, as putea:\
              1. Schimba stergatoarele
              2. Schimba configuratia consolei.
              3. Pune pereti sparge val in rezervor.
              Lucruri mici, care conteaza.
              Multa stima.

              Comment


              • #37
                Si cu un bici (la propiu) si cu 0 euro as face sa fie stranse toate suruburile(sa nu mai inceapa sa zdrangane dupa cativa km), as face sa pice la fel toate capotele de portbagaj(am si eu un fix) sau usile sau capotele de la motor. A si as regla ambreiajele mai jos desi banuiesc ca le regleaza sus intentionat sa nu se planga soferii de duminica ca nu le intra in viteze.

                Originally posted by Andreis
                de exemplu daca eu as lucra acolo, as sti ca, cu numai 20-30 de Euro in plus, as putea:\
                1. Schimba stergatoarele
                2. Schimba configuratia consolei.
                3. Pune pereti sparge val in rezervor.
                Lucruri mici, care conteaza.
                Multa stima.
                Daca stam stramb si gandim drept, nu prea ajungi la 20-30 de euro mai degraba la 200-300 de euro poate si mai mult. De ce spun asta: Diferenta de pret numai la stergatoare fata de unele bune este de 5-10 euro poate si mai mult. Daca vrei sa modifici si bratele deja sari lejer de 20 de euro.
                Schimbarea consolei presupune investitii de cateva zeci poate chiar o suta de mii de euro in matrite, studii, design, etc ceea ce in pretul unitar te mai duce la cateava zeci de euro.
                Pereti sparge val in rezervor presupune cam acelasi lucru ca si l-a consola dar mai dihai pentru ca totusi un rezervor nu e de joaca. Plus ca aici ar fi si costurile materialelor mai mare.
                Last edited by andrei; 5 December 2007, 19:43.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Rocri
                  Daca stam stramb si gandim drept, nu prea ajungi la 20-30 de euro mai degraba la 200-300 de euro poate si mai mult. De ce spun asta: Diferenta de pret numai la stergatoare fata de unele bune este de 5-10 euro poate si mai mult. Daca vrei sa modifici si bratele deja sari lejer de 20 de euro.
                  Schimbarea consolei presupune investitii de cateva zeci poate chiar o suta de mii de euro in matrite, studii, design, etc ceea ce in pretul unitar te mai duce la cateava zeci de euro.
                  Pereti sparge val in rezervor presupune cam acelasi lucru ca si l-a consola dar mai dihai pentru ca totusi un rezervor nu e de joaca. Plus ca aici ar fi si costurile materialelor mai mare.
                  Am lucrat in pregatirea fabricatiei. Nu e vorba de o matrita, ci la o cadenta de 300000 de vreo opt, si daca fabricantul se respecta o schimba dupa un an, pentru ca se uzeaza.
                  Deci schimbarea matritelor ar costa cca un milion, dar pe logan ar veni 3 Euro/buc.
                  Sparge val trebuie doar o shtanta nenorocita si o sudura multipunct. Nu costa mai mult de cativa Euro/logan.
                  Ma-ndoiesc ca la cateva sute de mii de buc, un fabricant de stergatoare ti-ar lua pielea de pe tine. Mai ales ca din pretul alora bune se scade pretul celor ieftine, care sunt zic eu vreo 75% din cele scumpe.
                  Eu zic ca s-ar incadra in banii astia.

                  Problema sta in managementul occidental. Si cu produsele la care le asiguram eu suportul, foarte bune de altfel, dar care aveau mici hibe, lucrurile stateau la fel. Nu investeau nici un dolar ca sa le imbunatateasca(decat atunci cand erau obligati de vreo autoritate, sau aveau probleme mari in garantie). La ei daca s-a consumat bugetul de dezvoltare, la revedere...
                  In schimb, managerii au salarii de zeci sau peste suta de mii de Euro si au ca scop doar atingerea tintei de profit(ce scot peste primesc procent). De multe ori stiu despre un produs cat un frizer. Si nici nu-i intereseaza. De aceea, Ma nagerul nu va sacrifica 1.000.000 E riscandu-si pozitia si procentul. Si nici nu mai are de unde, pentru ca dezvoltarea produsului s-a incheiat de 2 ani. O sa li se reproseze de big boss ca au dormit cand au dat bun pentru productie...
                  Dar asta-i teorie...

                  Despre MCV-

                  Am Criticat cutia de viteze. Cutia este buna spre foarte buna. De vina este mestecaul, care e prea luung. Si este prea lung pentru ca sunt scaunele prea inalte. Se pricepe cineva, sunt cumva scaune de Dacie lipite pe Logan? Asa s-ar explica si cocoasele de pe usa, care ar avea ca rol umplerea spatiului gol lasat de scaunele prea inguste. A desfacut cineva un scaun? Cele de dacie aveau o piesa internediara intre sanie si scaun, prin scoaterea ei se mai castigau 2-3 cm.
                  Raman la parerea ca daca scaunele ar fi mai joase, atunci mestecaul ar fi mai scurt, cutia mai precisa, accesul la consola de climatizare mult mai bun, si poate nici n-ar trebui inlocuita.

                  Comment


                  • #39
                    @Andreis - asta cu scaunele mai jos cred ca era cel mai bun lucru.

                    Zici ca stai pe scaunul de bucatarie.

                    Comment


                    • #40
                      intrebare: rezervorul ligheanului nu-i cumva din plastic? atunci mai greu cu sparge-val-ul la doar 5euro in plus/masina...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        ba da e din plastic...

                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by csebalyn
                          intrebare: rezervorul ligheanului nu-i cumva din plastic? atunci mai greu cu sparge-val-ul la doar 5euro in plus/masina...
                          Imi place ca le cautati atatea scuze celor de la Dacia.
                          Chiar daca e din plastic, in loc de stanta e o matrita. impartit la cadenta(aici viata matritei e mult mai mare ca nu e farmacie si nici esteticxa) nu vine mai multi decat cati Euro pe buc. Si sudura in puncte e inlocuita cu sudura cu ultrasunete.
                          Trebuie sa recunosc ca am fost pornit pe Logan si l-am considerat masina proasta si m-am considerat pacalit de Dacia. Ma consider in continuare pacalit de Dacia, dar nu mai consider MCV o masina proasta ci doar nepotrivita cu ceea ce am eu nevoie.

                          Uitati cum vad eu Loganul. A fost odata un grup de proiectare (cred iepurasi, adica nu dintre cei consacrati). care statea degeaba la servici. Li s-a dat tema de lucru ca sa le umple timpul, sa studieze cum poate iesi o masina extrem de ieftina. Fiind iepurasi, au pornit de la ansambluri de pe raft, gata proiectate. Le-au luat de la Modus, Clio si Altea parca. le-au lipit, au tras un CAD la Caroserie si gata. Au dus scazutul preturilor pana la absurd(vezi renuntatul la sparge val).Cand sefii au vazut ca a iesit o masina, presupun eu la costuri nete de 1500 euro, au cazut pe spate si au zis hai s-o facem.
                          Nu au riscat nimic, au luat o fabrica pe degeaba(50mil(numai costurile de la matrita de consola le-am estimat la un mil)).
                          Problema e ca au dat drumul la proiect sa-l vanda la 5000, asa ca au pastrat absurdele reduceri de costuri de 1-2 Euro. Intre timp Loganul a ajuns la 13000, dar nimeni nu s-a mai gandit la imbunatatiri. Daca piata-nghite, ce rost are.
                          Iar coada in strainata la masini s-ar putea sa fie din cauza ca NU vor sa exporte mai mult. Din cauza riscurilor de garantie si post garantie. Ar trebui sa aiba o retea de dealeri si atekliere specializate care se construieste cu cheltuieli enorme(conform normelo EU, scolarizari, dispozitive stocuri...).
                          Sa nun uitam ca tugulanul neamt nu e tugulanul Roman si dupa o sedere de 2 saptamani in service au un proces superfrumkos...

                          S-ar putea sa ma-nsel, dar la experienta mea asa-mi miroase.

                          Comment


                          • #43
                            din cate stiu eu , adica am vazut la discovery sparge val nu se mai foloseste in rezervoarele moderne deoarece in caz de impact sparge valul strapunge din interior inspre exterior peretii rezervorului...
                            si cand era loganu 5000 era berlina era 1.4 mpi era chel
                            acum e 12000/13000 full options cu sisteme de siguranta cu motor disel de 85 sau benzina 16v de 105 sa mai zic?

                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              nu le cautam scuze celor de la dacia (pt ca am mai spus si cu alte ocazii, mi-am luat logan ca asta imi permit, dar o consider o masina "corecta", in mare...), incercam sa gasim explicatii de ce nu se imbunatateste nimic...cam ai dreptate cu ce zici (stiu sigur de la fostul loc de munca, loganul e facut din piese de twingo, clio, modus si nissan micra, toate fiind platforma B85 sau J77 al renault/nissan). chestia e ca odata raportat un cost de productie/bucata, nu mai aproba nici dracu investitii suplimentare in matrite, linii de asamblare si eventual posturi de lucru suplimentare...eu lucram la o firma ce face subansamble pt renault, toyota si volvo, dar situatia era cam aceeasi (nu ti se dau bani pt matrite/retehnologizare daca s-a negociat o data un pret).
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Andreis
                                M-am uitat la vecinul care a reusit sa parcheze MCV.
                                In primul rand omul si-a vopsit granitele locului foarte evident. Si-a facut repere si pe gardul din fata.
                                Mare diferenta vine ca cel care este parcat longitudinal in dreptul lui este lipit de gardul viu(probabil ca l-a rugat), fata de cel de la locul meu care are vreo 30 cm distanta.
                                Cred ca nu e mare diferenta dar conteaza(ca-n banc), cat sa n-o pot parca.
                                Cred ca diametrul minim e totusi mai mare ca la break, am observat si la intoarcerea dintr-una, dar nu asta conteaza. Ideea e in functie de aglomeratia unde te misti, trebuie sa te gandesti bine ce cumperi. Manevrabilitatea e decenta pentru o masina intre bk si microboz, doar ca pentru locuol meu de parcare nu e suficienta.

                                Cineva mai sus a spus ca are zgomot la oprirea motorului. Eu nu am nici un fel de zgomot 85 DCI. Acum depinde si cat de speriati suntem. Eu zic ca daca e un zgomot de bataie, ar trebui macar intrebat unul de la service,o verificare nu omoara pe nimeni. Poate e de la un suport, sau evacuare care bate in ceva, cine stie...Mi-aduc aminte de un prieten care la un Oltcit(acum 20 de ani) se plangea de zgomote suspecte, dar nu intotdeauna. Noi nu auzeam nimic si ziceam ca e nebun... Pana la urma mi-a zis ca i-au gasit o saiba prin galerie, nu mai tin minte exact...
                                AM REZOLVAT ZGOMOTUL ERA DE LA CAPACUL DE PLASTIC DE PE MOTOR LA OPRIRE SI PORNIRE TREMURA ,NU ERA FIXAT BINE

                                Originally posted by constantin_padure
                                Romanul de cand se stie este prost.Sau cel putin unii.Evident nu se compara cu o masina de lux dar Dacia noastra este buna.In Belgia sunt liste de asteptare pt Logan.In Olanda MCV-ul in special e bine apreciat.Sa nu uitam pretul, dar si costurile de intretinere.Cat despre calitate, masinile nemtesti nu mai sunt ceea ce au fost.Mai nou, noile Passat-uri au multe probleme.In ceea ce priveste motorul eu consider ca Dci-ul de 85 Cp este cea mai buna afacere, si consum bun si putere.Sa ne vedem de treaba si sa nuu le dam crezare samsarilor ce aduc masini din Germania cu cine stie ce probleme ascunse.
                                eu conduc la servici un pasat din 2007 fuul option for motion si are 30 de mii ,la trei patru drumuri de bucuresti ramin fara ule
                                Stiti ce au zis cei de la reprezentanta dupa N test:e normal astea sunt motoarele de 2l si atunci ce pretentii mai aii masina a costat peste 30 mii euro

                                Originally posted by Andreis
                                Imi place ca le cautati atatea scuze celor de la Dacia.
                                Chiar daca e din plastic, in loc de stanta e o matrita. impartit la cadenta(aici viata matritei e mult mai mare ca nu e farmacie si nici esteticxa) nu vine mai multi decat cati Euro pe buc. Si sudura in puncte e inlocuita cu sudura cu ultrasunete.
                                Trebuie sa recunosc ca am fost pornit pe Logan si l-am considerat masina proasta si m-am considerat pacalit de Dacia. Ma consider in continuare pacalit de Dacia, dar nu mai consider MCV o masina proasta ci doar nepotrivita cu ceea ce am eu nevoie.

                                Uitati cum vad eu Loganul. A fost odata un grup de proiectare (cred iepurasi, adica nu dintre cei consacrati). care statea degeaba la servici. Li s-a dat tema de lucru ca sa le umple timpul, sa studieze cum poate iesi o masina extrem de ieftina. Fiind iepurasi, au pornit de la ansambluri de pe raft, gata proiectate. Le-au luat de la Modus, Clio si Altea parca. le-au lipit, au tras un CAD la Caroserie si gata. Au dus scazutul preturilor pana la absurd(vezi renuntatul la sparge val).Cand sefii au vazut ca a iesit o masina, presupun eu la costuri nete de 1500 euro, au cazut pe spate si au zis hai s-o facem.
                                Nu au riscat nimic, au luat o fabrica pe degeaba(50mil(numai costurile de la matrita de consola le-am estimat la un mil)).
                                Problema e ca au dat drumul la proiect sa-l vanda la 5000, asa ca au pastrat absurdele reduceri de costuri de 1-2 Euro. Intre timp Loganul a ajuns la 13000, dar nimeni nu s-a mai gandit la imbunatatiri. Daca piata-nghite, ce rost are.
                                Iar coada in strainata la masini s-ar putea sa fie din cauza ca NU vor sa exporte mai mult. Din cauza riscurilor de garantie si post garantie. Ar trebui sa aiba o retea de dealeri si atekliere specializate care se construieste cu cheltuieli enorme(conform normelo EU, scolarizari, dispozitive stocuri...).
                                Sa nun uitam ca tugulanul neamt nu e tugulanul Roman si dupa o sedere de 2 saptamani in service au un proces superfrumkos...

                                S-ar putea sa ma-nsel, dar la experienta mea asa-mi miroase.
                                tu ai Logan
                                Last edited by andrei; 7 December 2007, 19:44.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google