Ce Piesa Este Aceasta? Lipseste Ceva Aici?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce Piesa Este Aceasta? Lipseste Ceva Aici?

    Va salut, sunt nou pe forum si nu am nici cunostinte prea mari despre motoare, asa ca va rog nu radeti de mine.
    Am un Logan de 1.6 fabricat prin anul 2006 si am avut o problema cu el. M-am uitat pe la motor si am vazut sub filtrul de aer in partea stanga o piesa cu un orificiu de 45-50mm asa liber. Nu stiu ce este si daca este normal sa fie acel orificiu liber. Pe acolo poate intra aer cu praf, etc. Am intrebat pe la cunostinte dar nu au stiut sa-mi spuna.
    Rog pe cei binevoitori si care se pricep sa-mi explice si mie ce rol are acea piesa si ce este cu acel orificiu. Multumesc anticipat celor care vor sa ma ajute. Am atasat mai jos doua poze si am evidentiat orificiul cu sageata rosie, pentru a se intelege corect despre ce vorbesc.
    O zi buna va doresc.
    Attached Files

  • #2
    ala e corpul-clapeta daca nu ma insel, si trebuia sa fie atasat de "cutia" filtrului de aer.

    Comment


    • #3
      Ala e orificul pentru regulatorul de presiune de pe rampa de injectie, nu e utilizat la logane pentru ca e in pompa. E obturat.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #4
        Razvy te inseli amarnic, aceea este galeria de admisie, iar in gaura aceea ar fi trebuit sa intre un furtun, dar este astupata, de aici tragem concluzia ca nu este folositoare la nimic, aer sau praf printr-un orificiu astupat eu nu am vazut sa intre.

        Comment


        • #5
          nu e corp clapeta Acela e mai incolo nu trage aer pt. ca este infundat, probabil are utilitate la unele modele turbo

          Comment


          • #6
            a raspuns einstein scurt si la obiect...restu nu cred ca ati observat nici catre ce arata sageata aia )
            In primul rand nu arata catre galeria de admisie sau clapeta, arata clar catre rampa de injectoare,iar gaura este cum a zis mai sus ,pentru regulatorul de presiune care e in pompa la logan nu in rampa.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              mai exact piesa asta "lipseste", restul s-a explicat mai sus.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Originally posted by einstein1984 View Post
                Ala e orificul pentru regulatorul de presiune de pe rampa de injectie, nu e utilizat la logane pentru ca e in pompa. E obturat.
                Am inteles, este vorba de orificiul pentru regulatorul de presiune de pe pe rampa de injectie si este obturat. Obturat unde? Ca la mine nu este. La voi pe masina este?....Are un capac, dop ceva? Nu rezulta din posturile de mai jos. Si este o problema daca ar trebui sa aibe un capac ceva si acesta lipseste?
                Va multumesc pentru ca ati avut bunavointa sa-mi raspundeti.

                Comment


                • #9
                  Daca nu era obturat curgea benzina din rampa, lasa-l in pace ca asa trebuie sa fie, nu lipseste nimic
                  INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                  Comment


                  • #10
                    Pentru initiator: o persoana care stie ce vorbeste a spus scurt si la obiect ce e chestia aia acolo. Asa trebuie sa fie. Ba au fost si completari cu detalii tehnice.
                    Pentru a fi dumneavoastra cel mai linistit, cel mai simplu este sa rugati pe cineva cu un Logan cu aceiasi motorizare sa ridice capota si sa va uitati cum este la el...
                    Intrebarea a fost pertinenta si nu avea nimeni de ce sa rada. Bine ati venit pe forum.

                    P.s. ... Ma mira de ce se simt unele persoane datoare sa raspunda total aiurea cand chiar nu stiu despre ce este vorba. Fara suparare, dar haideti sa nu mai poluam forumul...si sa mai si inducem in eroare colegii.
                    Last edited by CeDeBe-L; 23 May 2013, 19:27.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Razvy View Post
                      ala e corpul-clapeta daca nu ma insel, si trebuia sa fie atasat de "cutia" filtrului de aer.
                      Razvy, acum pot sa te citez si eu pe tine la perle? Cred ca in cazul tau nici n-ar fi cu suparare ca e "pe bune" dar in cazul meu ai cam facut-o gratuit.

                      Vezi tu, macar eu sunt un domn si te-ntreb inainte s-o fac chiar daca am dreptate...

                      Scuze pentru off dar de data asta nu m-am putut abtine.

                      Comment


                      • #12
                        poti sa ma citezi linistit, eu stiam ca prin zona aia e si corpul clapeta, Oricum nu am spus ca aia e sigur. Asta e, am comis-o

                        Comment


                        • #13
                          M-am linistit, dupa raspunsurile voastre cred ca asa trebuie sa fie, dar am sa incerc sa observ si alte masini ca a mea. La loganul mai nou este un pic altfel. Am vazut astazi unul si nu am observat mare lucru.
                          O seara buna va doresc.

                          Comment


                          • #14
                            Salut! Eu am un logan 1,4 tot din 2006 si am observat si eu chestia aceea. Stai linistit ca si la mine tot asa este, exact ca la tine. De curiozitate m-am uitat si la niste vecini si ei au tot asa. Deci nu trebuie sa te sperii.

                            Comment


                            • #15
                              daca va uitati la megane cu motor de 1.6 o sa gasiti regulatorul in rampa.La logan in schimb este in rezervor in ansamblu pompei.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google