-Ce Tip De Ulei Folositi? Dacia Logan : Intretinere Totul despre intretinerea Daciei Loganr. Uleiuri logan, filtre logan, placute de frana logan,consumabile logan etc. Ce Tip De Ulei Folositi? - Pagina 657 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Intretinere

Dacia Logan : Intretinere Totul despre intretinerea Daciei Loganr. Uleiuri logan, filtre logan, placute de frana logan,consumabile logan etc.

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Ce Tip De Ulei Folositi?

Dacia Logan : Intretinere


Vezi Rezultatele Sondajului: Ce Tip de Ulei folositi?
Dacia Oil 280 14.65%
Elf 648 33.91%
Total 14 0.73%
Texaco Havoline 23 1.20%
Aral 93 4.87%
Mobil 140 7.33%
Castrol 438 22.92%
Motul 95 4.97%
Valvoline 37 1.94%
Repsol 10 0.52%
Mobil 1 133 6.96%
Alegatori: 1911. Nu poti vota in acest sondaj

Raspunde
 
Thread Tools
Vechi Saptamana trecuta   #13121
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 10,494
Membru :
[Moderator]
Implicit

In ideea in care mai rasfoiti si alte forumuri, puteti constata ca problema condensului tine mai putin de calitatea uleiului si mai mult de conditiile de exploatare si regimul termic al motorului.
Cautati si va veti convinge ca situatia se intalneste la mai toate masinile, incepand de la Logan la BMV, functie de oarecari conditii de exploatare si vreme. Oare toti astia folosesc ulei prost?
De exemplu un tip de pe un forum al unei marci, se plangea ca la Opel desi are ulei M1 importat, tot are usoare urme de spuma.
__________________
"Bunul simt este o colectie de prejudecati, dobandite pana la varsta de 18 ani"-A. Einstein.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #13122
Hirayama
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 945
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Da, asta daca crezi ce scriu pe forum aia care nu-s in stare nici sa-si schimbe uleiul singuri

N-am condens nici la loganuri, nici la bmw-uri si nici la celelalte...

Am tot explicat si scris de m-am plicti....cel mai bine nu mai mergeti cu masina pe distante scurte ca faceti condens..

Si puneti numai un tip de ulei ca se obisnuieste cu uleiul...

Incercati ca se obisnuieste si cu...condensul...sau cu spuma....in mod Sigur

Poate merge si cu apa in loc de benzina

Last edited by Hirayama; Saptamana trecuta at 12:05.
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13123
prometheus
Loganist de 5 stele
 
prometheus's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2012
Locatie: Braila
Motorizare : 1.2 16v 75CP Laureate
Varsta: 30
Posturi: 3,388
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu merg cu ea minim 35 de km fara opriri/zi ! eu zic ca nu este tocmai o distanta extrem de scurta ! Voi pune acel Valvoline si tin sub observatie.
__________________
Logan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
prometheus e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13124
Fanez
Loganist de 5 stele
 
Fanez's Avatar
 
Data inscrierii: 21-03-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.2 16V 73 CP (E6)
Posturi: 4,786
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Eu n-am spuma la buson, am uleiul din fabrica, am un pic peste 8000 km parcursi, mai am aproape 2 luni si fac 1 an. De foarte multe ori am mers 5-6 km apoi pauza cateva ore (8 mai exact) apoi alti 5-6 km si pauza pana a doua zi. Banuiesc eu ca ar fi ceva si cu etanseitatea busonului (zic).
Citat:
asta daca crezi ce scriu pe forum aia care nu-s in stare nici sa-si schimbe uleiul singuri
De ce sa nu-i cred? Chiar daca nu-si schimba uleiul singuri, poate au stat langa "meserias" si au vazut ca au spume la buson.
__________________
Fanez e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13125
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 10,494
Membru :
[Moderator]
Implicit

Conform unei ipoteze absolut ciudate, pe care am sesizat-o aici, cei care nu-si inlocuiesc in regie proprie uleiul, nu sunt credibili cand isi exprima o anume parere despre ulei si tot ce tine de acesta.
Cum adica sa nu cred sute de useri(pot fi si mai multi, n-am timpul necesar sa caut in toate forumurile), care spun ca si la masinile lor se observa pe buson, acel ...capucino?
Iar printre userii, am vazut ca au Golf, Audi, BMV, Skoda, Opel, Peugeot samd. Aproape ca nu exista forum al vreunei marci in care sa nu fie semnalata acea problema, legata de condens.
Avand in vedere ca un procent covarsitor de useri isi fac schimbul de ulei in service, eu zic sa dam doar crezare celor ce nu fac asta.
Si la mine am observat usoare urme de spuma; asta doar in anotimpul rece si nu intotdeauna. O fi rivanolul mediocru probabil; oricum nu ma stresez. E foarte adevarat ca nu stau cu ocheanu' dupa fiecare km parcurs, sa privesc busonu. E mai placut sa-ti vezi de drum.
Pana atunci, drumuri cu busonul fara spuma.

Citat:
De ce sa nu-i cred? Chiar daca nu-si schimba uleiul singuri, poate au stat langa "meserias" si au vazut ca au spume la buson.
N-ai priceput; e cu bataie lunga si...precisa.
__________________
"Bunul simt este o colectie de prejudecati, dobandite pana la varsta de 18 ani"-A. Einstein.

Last edited by IancuMIC; 6 Zile in Urma at 18:25.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13126
Hirayama
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 945
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Fane, nu la tipul ala de "crezut" ma refer

Tu nici nu citesti ce scriu....


Anumite motoare, datorita constructiei lor, favorizeaza "EXCESUL" de condens....

EXCES intelegi? ....adica toate fac, dar astea ori fac mai mult, ori nu pot "scapa" rapid de el....

Ei bine, un ulei decent trebuie sa contreze asta....

De aia e ulei....e pus si pt asta si proiectantul trebuie sa se fi gandit la asta

Masina nu e facuta pt un anumit regim....circuli cu ea cum vrei, la orice turatie...

E ridicol sa zici ca face spume doar pt ca o pornesc si o opresc, e ca si cand ai spune ca face rugina ca mergi pe ploaie....

Atunci nu mai mergeti pe ploaie si invartiti-va cu ea incerc la servici pana atinge temperatura optima si nu mai face asa...

Inca o data, hiba motorului trebuie sa o tamponeze pana la un punct uleiul....daca e depasit acel ulei, atunci moyorul are o problema( garnitura chiulasa rupta)

Dar daca nu e garnitura rupta, atunci uleiu e slab calitativ pt motorul respectiv



LE :

Iancule, daca ai reusit sa faci spume la k4m, eu te felicit pt alegerea uleiului, regimul de mers si tot ce mai vrei tu

Sa va mearga fiarele

Last edited by Hirayama; 6 Zile in Urma at 18:35.
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13127
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 10,494
Membru :
[Moderator]
Implicit

Citat:
Iancule, daca ai reusit sa faci spume la k4m, eu te felicit pt alegerea uleiului, regimul de mers si tot ce mai vrei tu
Daca tot nu stii in ce conditii am verificat asta, eu zic sa pastrezi concluziile pentru tine.
Totusi am sa clarific; masina tinuta pornita in parcare pentru degivrare geamuri, dupa o ...freezing rain. Atunci mi-a venit ideea sa ma uit la buson, pentru eram sigur ca in conditiile alea se intampla astfel de lucruri. Si a mai fost parca odata in conditii asemanatoare. In rest, e ok.
De aceea am tot sustinut si tot repetat, ca problema tine de exploatarea si regimul de functionare si mai putin de ulei. Eu pariez ca orice ulei as fi avut in situatia aia, cu motor plin de zapada(am vazut abia cand am reusit sa deschid capota) ar fi facut, datorita conditiilor, acea spuma. Contraziceti-ma, va rog.
Pana atunci, raman la ravenol.
__________________
"Bunul simt este o colectie de prejudecati, dobandite pana la varsta de 18 ani"-A. Einstein.

Last edited by IancuMIC; 6 Zile in Urma at 18:51.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13128
Hirayama
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 945
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Si ce legatura au conditiile scrise de tine cu spumele si uleiul?

Explica de ce ar fi normal ca uleiul sa nu faca fata la condens

Pt ca eu zic ca nu e normal - tu zici ca este normal

Si iti zic si de ce nu e normal, pt ca deja rezerva de aditivi antispumare e pe minim sau dusa complet

Vrei sa experimentezi si consumarea altor aditivi de protectie?


Inca ceva....vezi ca tu ai culbutori hidraulici si posibil compensatorii de la ulei slab sa se duca.....stii ce inseamna asta? de curiozitate iti mai atinge limitarea in tr 4 (sau 3)?


Hai sa mai scriu ceva despre subiect


De ce nu e voie sa faca spume? Simplu, e la fel ca atunci cand puneti prea mult ulei....

Uleiul in carter, niciodata nu are voie sa atinga vilbrochenul, nici macar palele....NICIODATA

Daca atinge ( exces ulei) atunci va fi "spumat" de miscarea acestuia, va face cavitati cu aer si pompa de ulei nu va baga flux continuu, ci flux aerat

Asta duce la dezastru si uzura in timp a pieselor unse, prin lipsa de lubrefiere

Deci, pe intelesul tuturor de asta nu are voie sa faca spume, fie ca puneti mai mult, fie ca aveti condens sau ce mai vreti voi
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13129
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 10,494
Membru :
[Moderator]
Implicit

N-am sa intru intr-o polemica cu d.ta care ai numeroase prejudecati si nu admiti si alte pareri.
Totusi am sa-ti spun, ca eu unul am serioase rezerve ca vreun ulei din lumea asta nu va fi impiedicat sa faca spuma datorita condensului; functie de pachetul de aditivi, acest lucru poate fi sau nu semnificativ.
In alta ordine de idei, acel antifoam, care face parte din pachetul de aditivi, reduce, nu impiedica spumarea. Acele pachete sunt dozate doar cat sa indeplineasca conditiile de omologare a uleiului si nu mi-as face iluzii in privinta faptului ca avem superuleiuri pe piata, acum in epoca globalizarii si a societatii de consum. Au apus vremurile trecute si pentru uleiurile pe care le tot laudati.
__________________
"Bunul simt este o colectie de prejudecati, dobandite pana la varsta de 18 ani"-A. Einstein.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13130
Fanez
Loganist de 5 stele
 
Fanez's Avatar
 
Data inscrierii: 21-03-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.2 16V 73 CP (E6)
Posturi: 4,786
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

S-a tot vorbit de ulei contrafacut. Concluzia mea e clara. Face condens pentru ca baga astia apa in ulei ca sa-l inmulteasca. Macar de ar pune distilata dar la cat de hoti sunt pun de la ghiveta .
__________________
Fanez e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13131
cristi....
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 01-01-2015
Locatie: bv
Motorizare : 1.4
Posturi: 1,769
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

concluzia e foarte simpla: puneti alt ulei mai dichisit, nu elf e dubios si cum a colorat capacul busonului pe interior... zici ca e ars/oxidat
cristi.... e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13132
Hirayama
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 945
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de IancuMIC Vezi Post


In alta ordine de idei, acel antifoam, care face parte din pachetul de aditivi, reduce, nu impiedica spumarea. Acele pachete sunt dozate doar cat sa indeplineasca conditiile de omologare a uleiului si nu mi-as face iluzii in privinta faptului ca avem superuleiuri pe piata, acum in epoca globalizarii si a societatii de consum....


Eu nu am vorbit de antifoam, eu am scris "aditivi antispumare"


Tu scrii chestii de marketing- cei care fac reclama, zic antifoam, generic


Uleiul, pe langa baza sa sintetica/organica, are urmatorii aditivi :

- pt lubrefiere

-pt vascozitate

- protectori de simeringuri ( seal conditioners)

- pt controlul contaminarii : detergenti si dispersanti

La ultima categorie intra acel antifoam, de fapt mai multi aditivi duc la asta, pt ca actioneaza prin mecanisme diferite - in functie de conditiile in care apare spumarea

Una este sa ai spuma din condens- contaminare, alta e sa ai spuma pt ca pui ulei prea mult.....si cu totul alta e sa ai spuma din contaminare cu antigel

Asta trebuie sa incerci sa diferentiezi tu, daca ai dispozitie si chef sa citesti


Daca e antigel, atunci DA, nici chiar un super ulei nu-l va neutraliza complet- datorita volumului contaminarii si pt faptul ca nu e facut uleiul pt asta....facand spuma, anunta proprietarul ca este in neregula ceva


Daca e banal condens, atunci NU are voie ca uleiul sa nu-l poata neutraliza, niciodata condensul simplu nu va avea volumul sa epuizeze 3-4 litri de ulei cu aditivi......sau nu ar trebui sa-l aiba



Tocmai pt ca e societatea de consum, calitatea a scazut.....nu mai sunt aditivi pt ca vreti "eco" si sa nu afecteze catalizatorul.....acum nici macar condensul nu-l mai neutralizeaza...


Gandeste-te si la altceva......daca un ulei nu e in stare sa neutralizeze un banal condens ( in mare parte apa chioara da?) atunci cu acizii si restul produselor ce rezulta din ardere ce mai face?



Mie nu-mi place prosteala pe fata, fie ca e facuta de firme, vanzatori, agenti de piata sau oricare ar fi, inclusiv pe forum

Eu scriu pt cei care ii intereseaza si ce e in spatele mascaradei "marketing", in memoria celor care mi-au explicat si mie si au avut rabdare......tare mult as fi vrut sa fi avut la inceputuri aceasta info servita, insa nu am avut parte- a trebuit sa culeg si sa ma agit


Si inca ceva......dvs imi ziceti mie de prejudecati cand daca cineva scrie intr-un text " moldovean + ravenol" = ban ?
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13133
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 10,494
Membru :
[Moderator]
Implicit

OFF TOPIC.
Citat:
Si inca ceva......dvs imi ziceti mie de prejudecati cand daca cineva scrie intr-un text " moldovean + ravenol" = ban ?
Am acceptat sa dialogam; asta inseamna ca nu am resentimente iar prin dialog oamenii pot trece peste orice obstacol. Pe d.ta vad ca te urmareste trecutul, ura; inchei discutia aici. Imi pare rau, asta e; am incercat, macar.
Si nu dezinforma; ai primit doar penalizare pentru atac la persoana (au fost mai multe, stii, comunist, varsta, etc); nu a fost vina mea ca mai aveai alte puncte penalizare. "Recidivist" cum se spune. Deci nu banare, directa. Asta ca sa fim foarte corecti.
La revedere.
Sa revenim la subiect.
Prin urmare si la urmatorul schimb voi merge tot pe Ravenol 0w40. Pana acum am ~12 mii cu el, de la ultimul schimb.
In general nu schimb ceva care functioneaza bine.
__________________
"Bunul simt este o colectie de prejudecati, dobandite pana la varsta de 18 ani"-A. Einstein.

Last edited by IancuMIC; 6 Zile in Urma at 21:04.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13134
agp626
Junior
 
Data inscrierii: 28-02-2013
Locatie: arad
Motorizare : 1.4 MPI si 1,2 16v
Posturi: 76
Membru :
[Junior]
Implicit

Va salut,
Am 1.4 mpi, din 2005 cu 88k.
De cativa ani pun 3 litrii Castrol 5w40
Fac pe zi 4 drumuri scurte de cate 1 km. fiecare.
Se face spuma de parca te uiti intr-un borcan de mustar pe jumate gol.
agp626 e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13135
Octavian
Loganist de 5 stele
 
Octavian's Avatar
 
Data inscrierii: 16-07-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.4, 1.9 tdi
Varsta: 38
Posturi: 13,190
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de prometheus Vezi Post
Voi incerca Valvoline SynPower 5w-40 , m-a tentat pretul din Carrefour (29 lei/Litra),asta si dupa ce vad ca inca am spume la capac chiar si acum cand nu mai sunt -2 grade afara cu vestitul , preafericitul Elf 900 SXR 5w-40.
Un strop de spuma la buson se mai intampla, cred ca o sg data am gasit (ceva mai putin ca la tine ) dar nu am bagat-o-n seama, dupa ce am incins-o nu a mai fost nimic.

Cat timp nu e spuma in borcanu de expansiune e ok, un ulei cu detergenti buni antispumare ar trebui sa isi faca treaba bine si pe trasee scurte unde nu ajungi sa incalzesti bine motoru.

Ia da-i tu o forja nemiloasa sa incingi bine motoru asa vreo 15 minute, sa vezi daca mai gasesti ceva pe buson (dar nu sa mergi cu 4000 rpm in tr IV sau V, asa talpe repetate pana in 6000 rpm pe tr II si III )
Octavian e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13136
Oti
Loganist de 5 stele
 
Oti's Avatar
 
Data inscrierii: 02-05-2014
Locatie: Piatra-Neamt
Motorizare : 1.2 ACCES
Varsta: 42
Posturi: 2,363
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Sa arunc si eu "grenada". Pun poze cu Mobil1 0W40, aprox 2500km. Daca primii 2000km nu a facut spuma (am avut un dispozitiv pt arderea condensului in motor..care nu m-a multumit). Dupa un drum PN-Tulcea, pe traseul Galati-Isaccea, unde masina a fost supusa la toate chinurile, am gasit asta la buson (v.pozele). Eu nu disper, am sa merg mai repede pe un schimb de ulei, cred ca prin sept, oct (aprox 8000km), tot M1. Dupa iarna 2017-2018, daca face tot asa , declar motorul vinovat, prost conceput sau imperfect din fabrica.
PS
Corectez, nu dupa drum imediat am gasit spuma, dupa regimul de mers in Piatra Neamt, a doua zi.
__________________
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

Last edited by Oti; 6 Zile in Urma at 11:12.
Oti e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13137
Hirayama
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 18-07-2014
Locatie: Sibiu
Motorizare : 1.6
Posturi: 945
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Pai deh mai Oti, dupa dnu Iancu e normal

Dupa mine- infractor recidivist- nu e normal, eu as zice sa nu te arunci direct la motor cu afirmatiile

Eu zic ca uleiul e slab calitativ, pare si ceva ceara parafinica acolo; ti s-au dus aditivii si a ramas cam pe "baza" care arata a fi organica

Incearca un schimb cat mai rapid cu ceva tot sintetic, din surse sigure....si sterge mizeria aceea si urmareste...

Saptamana viitoare reglez culbutorii la tigaie si vin cu poze...
Hirayama e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13138
prometheus
Loganist de 5 stele
 
prometheus's Avatar
 
Data inscrierii: 02-08-2012
Locatie: Braila
Motorizare : 1.2 16v 75CP Laureate
Varsta: 30
Posturi: 3,388
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Gata am bagat Valvolina ....acum ramane de urmarit sa vad daca mai face spume... cel putin nu in cantitate pe care o facea Elf-ul.
Attached Images
File Type: jpg 11.jpg (81.5 KB, 64 views)
File Type: jpg 112.jpg (124.9 KB, 50 views)
File Type: jpg 113.jpg (90.6 KB, 50 views)
File Type: jpg 114.jpg (63.1 KB, 48 views)
__________________
Logan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
prometheus e offline   Reply With Quote
Vechi 5 Zile in Urma   #13139
Oti
Loganist de 5 stele
 
Oti's Avatar
 
Data inscrierii: 02-05-2014
Locatie: Piatra-Neamt
Motorizare : 1.2 ACCES
Varsta: 42
Posturi: 2,363
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Am sters mizeria, sa zicem, dupa aprox 200km, este ok! Tin sub observatie. Ciudat, cu Elf aveam mai putina. Posibil uleiul.....am sa-l schimb tot cu M1 pt a elimina cauza.
__________________
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Oti e offline   Reply With Quote
Vechi 5 Zile in Urma   #13140
Fanez
Loganist de 5 stele
 
Fanez's Avatar
 
Data inscrierii: 21-03-2010
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.2 16V 73 CP (E6)
Posturi: 4,786
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Pai deh mai Oti, dupa dnu Iancu e normal
Dupa mine - care nu ma pricep la detalii pur teoretice vazute prin diverse almanahe - tot normal e.
Eu zic ca uleiul recomandat de producator e slab calitativ dar totusi cu Elf ai avut mai putina spuma decat cu M1 laudat. Prin urmare, baga tot M1 - doctorul ulei.
__________________
Fanez e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
folositi, tip, ulei

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 12:21.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Chiptuning Logan

Politica de Securitate Google