-Ce Tip De Ulei Folositi? Dacia Logan : Intretinere Totul despre intretinerea Daciei Loganr. Uleiuri logan, filtre logan, placute de frana logan,consumabile logan etc. Ce Tip De Ulei Folositi? - Pagina 697 - Dacia Logan Forum
Dacia Logan Forum

Inapoi   Dacia Logan Forum > Forum Dacia Logan > Dacia Logan : Intretinere

Dacia Logan : Intretinere Totul despre intretinerea Daciei Loganr. Uleiuri logan, filtre logan, placute de frana logan,consumabile logan etc.

Atentie ::
Bine ai venit pe forumul LoganClub.ro Pentru a posta pe acest forum iti trebuie un user. Apasa aici pentru a-ti face un user. Dupa ce iti faci user nu uita sa activezi contul accesand casuta ta de email unde vei gasi un link. Daca vrei doar sa urmaresti discutiile fara a interveni selecteaza un forum de mai jos sau foloseste functia de search Pentru mai multe informatii legate de buna functionare a forumului va rugam cititi cu atentie aici

Ce Tip De Ulei Folositi?

Dacia Logan : Intretinere


Vezi Rezultatele Sondajului: Ce Tip de Ulei folositi?
Dacia Oil 287 14.76%
Elf 663 34.09%
Total 14 0.72%
Texaco Havoline 24 1.23%
Aral 94 4.83%
Mobil 141 7.25%
Castrol 444 22.83%
Motul 97 4.99%
Valvoline 37 1.90%
Repsol 10 0.51%
Mobil 1 134 6.89%
Alegatori: 1945. Nu poti vota in acest sondaj

Raspunde
 
Thread Tools
Vechi Saptamana trecuta   #13921
nec100
Junior
 
Data inscrierii: 18-10-2012
Locatie: IRELAND
Motorizare : 1.6
Posturi: 60
Membru :
[Junior]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de IancuMIC Vezi Post
Eu raman la parerea ca odata ce ZDDP, molobdenul, sulful lipsesc din compozitia uleiurilor C3/C4, ori se gasesc in cantitati mult diminuate, se sacrifica oarecum protectia in favoarea indeplinirii normelor de poluare si prelungirea vietii filtrului de particule; din moment ce pe un benzinar nu ai acest filtru, iar producatorul nu recomanda aceasta norma, nu ai de ce sa folosesti aceste uleiuri.
Pentru un benzinar aria de cautare a unui ulei, nu este asa restransa precum in cazul unui diesel cu FAP.
Daca vrei o buna protectie, atunci un full saps, ar fi de preferat, in dauna unui low saps.

Nu e mai simplu de ales din lista oficiala de uleiuri pt benzinare
la zi
Ce sunt Testate oficial minim 163 ore pe pista in motoare ce se pun pe masini de 90000USD.

http://www.fruitlands.net/tdi/Porsch...EngineOils.pdf
ce s

Citat:
Original a fost postat de madhorsefuzzy Vezi Post
Mobil 1™ Annual Protection, provides protection for one year between oil changes or 20,000 miles, whichever comes first – guaranteed.

Adica cum vine asta: 1 an sau 32.000Km? Astia nu citesc pe aici?

In afara de faptul ca nu are decat norme Ford si GM si au un HTHS de 2,6 maxim 3, in rest suna ... normal pentru 2017?

Mai scrie la acest ulei pe pagina urmatoarele....

Urmați recomandările din manualul de utilizare în timp ce mașina dvs. este în garanție"

Acest ulei e MOBIL cu capac auriu (gold caps) ADICA baze excelente si puternic aditivat...cu pachete aditivare premium.
doar M1 0w40 are gold caps si M1 DELVAC 5w40 (NUMAI variantele vestice)

Nu se vinde in emergent country deocamdata.

Citat:
Original a fost postat de nec100 Vezi Post
Nu e mai simplu de ales din lista oficiala de uleiuri pt benzinare
la zi
Ce sunt Testate oficial minim 163 ore pe pista in motoare ce se pun pe masini de 90000USD.

http://www.fruitlands.net/tdi/Porsch...EngineOils.pdf
ce s




Mai scrie la acest ulei pe pagina urmatoarele....

Urmați recomandările din manualul de utilizare în timp ce mașina dvs. este în garanție"

Acest ulei e MOBIL cu capac auriu (gold caps) ADICA baze excelente si puternic aditivat...cu pachete aditivare premium.
doar M1 0w40 are gold caps si M1 DELVAC 5w40 (NUMAI variantele vestice)

Nu se vinde in emergent country deocamdata.
Vad ca nu au avut curaj sa deschida un motor uns cu el decat max 120000 mile n-au sange sa desfaca un motor la 300000 miles...cu el in motor si sa ne arate uzurile de la axul cu came de la evacuare.

https://mobiloil.com/en/article/why-...tested-results

Last edited by nec100; Saptamana trecuta at 21:59. Motiv: Automerged Doublepost
nec100 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #13922
gecmc94
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 10-04-2017
Locatie: Bucuresti
Motorizare : 1.5 dCi
Posturi: 337
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

nec100, lista ta de uleiuri aprobate pentru Porsche, conform standardului propriu A40, conține și uleiul Elf Evolution Full-Tech C3 5W-40. Este ACEA C3 care răspunde întrebării de la care s-a plecat acum 3-4 comentarii. Porsche aprobă pentru benzinarele sale și uleiuri ACEA C3, proiectate special pentru dieseluri. La fel Valvoline SynPower MST SAE 5W-40 care este disponibil pentru ACEA C3 sau C4.

Apoi, din experimentul făcut de Mobil 1, trebuie reținut acest aspect:
Citat:
operated under a combination of incline and towing conditions with oil changes every 20,000 miles.
Termenul de 1 an pe care îl garantează Mobil 1 este în aceste condiții: mers în rampă și tractat o remorcă în același timp. Putem să mai punem și mersul bară la bară foarte des dar nu cred că rivalizează cu cele condiții simultane. Nu mergi în condiții din acestea, uleiul ține mai mult timp.

Last edited by gecmc94; Saptamana trecuta at 00:12.
gecmc94 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #13923
dl_dr25
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 30-07-2007
Locatie: București
Motorizare : 1.5/70-2007 + 1.5/90 dci-2017
Posturi: 465
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Azi am reuși să intru în posesia uleiului
Sper la ceva bun din partea lui
200lei 5 bidoane de 1L
Attached Images
File Type: jpg IMG_20171130_173739132_HDR.jpg (80.5 KB, 212 views)
File Type: jpg IMG_20171130_173748748.jpg (95.4 KB, 213 views)
dl_dr25 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #13924
B997NDL
Loganist de 5 stele
 
B997NDL's Avatar
 
Data inscrierii: 19-05-2011
Locatie: BUCURESTI
Motorizare : 1.5 DCI
Varsta: 52
Posturi: 7,831
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

daca era bun era cu Liverpool, nu cu Man City. you'll never walk alone !

Last edited by B997NDL; Saptamana trecuta at 19:30.
B997NDL e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #13925
dl_dr25
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 30-07-2007
Locatie: București
Motorizare : 1.5/70-2007 + 1.5/90 dci-2017
Posturi: 465
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Au nimerit orașul pt mine, dar nu echipa
dl_dr25 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #13926
Amiralul
Avansat
 
Data inscrierii: 18-07-2016
Locatie: Dambovita
Motorizare : 0.9 TCe
Varsta: 29
Posturi: 124
Membru :
[Avansat]
Implicit

Am o dilema. Voi ce ulei credeti ca e mai bun pentru 0.9 Tce, dintre ELF Evolution 900 SXR 5W-40 si ELF RN-TECH 5W-40?

RN tech am inteles ca e mai durabil. Producatorul afirma ca se poate schimba la 30.000 km. Ambele au norma RN7000/7010, A3/B4.
SXR e si ptr diesel recomandat, Tce avand turbo ma gandesc ca are nevoie de un "ulei ptr turbo".
Amiralul e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #13927
dl_dr25
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 30-07-2007
Locatie: București
Motorizare : 1.5/70-2007 + 1.5/90 dci-2017
Posturi: 465
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

La o lună si undeva la 400km( eu cred că am mers undeva la 100km) făcuți cu Fuchs 5w40 GT1 XTL, pot să spun ca este excelent precum sunet al motorului. Este peste Motul 5w40 xcess.
dl_dr25 e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #13928
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 11,159
Membru :
[Moderator]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Amiralul Vezi Post
Am o dilema. Voi ce ulei credeti ca e mai bun pentru 0.9 Tce, dintre ELF Evolution 900 SXR 5W-40 si ELF RN-TECH 5W-40?

RN tech am inteles ca e mai durabil. Producatorul afirma ca se poate schimba la 30.000 km. Ambele au norma RN7000/7010, A3/B4.
SXR e si ptr diesel recomandat, Tce avand turbo ma gandesc ca are nevoie de un "ulei ptr turbo".
Mai durabil nu inseamna ca are si cea mai buna protectie; poate avea un TBN marit, adaptat unei perioade extinse.
Parerea mea e ca SXR ul si RN-TECH ul sunt din aceiasi familie; pana si fisele sunt absolut identice. Diferenta se pare ca o face aditivii folositi, care nu pot fi aceiasi, asta e clar.
Eu cred ca RN TECH ul e mai ...verde si fost produs pentru intervale de schimb prelungite si cu un continut mai scazut de cenusa, fosfor si sulf; un low saps menit sa prelungeasca viata catalizatoarelor. Si ca sa speculez putin, eu cred ca acest ulei, va pregati terenul pentru viitoarea norma E7, cand se presupune ca pe motoarele pe benzina vor fi adaptate filtre de particule.
Pentru o mai buna protectie, eu as merge pe SXR. Pentru emisii poluante scazute si protectia catalizatorului, evident RN-TECH.
Cu alte cuvinte, asa cum am tot spus, se sacrifica un picut protectia motoarelor, in favoarea emisiilor poluante si a catalizatoarelor.
...
E doar parerea mea si trebuie luata ca atare; decizia pentru utilizarea celor doua uleiuri, va apartine.
__________________
“In definitiv, nu anii din viata sunt cei care conteaza, ci viata din anii tai.” – Abraham Lincoln.

Last edited by IancuMIC; Saptamana trecuta at 18:01.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #13929
Amiralul
Avansat
 
Data inscrierii: 18-07-2016
Locatie: Dambovita
Motorizare : 0.9 TCe
Varsta: 29
Posturi: 124
Membru :
[Avansat]
Implicit

Multumesc pentru raspuns @Iancu. Ma intereseaza sa mearga bine motorul. Asadar, voi ramane pe SXR. Parca SXR da o tenta sportiva motorului (se aude mai sportiv ). RN-tech parca face motorul mai cuminte (scade un pic mai greu in turatie si merge mai rotund, are alt sunet).
Amiralul e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #13930
IancuMIC
Moderator
 
IancuMIC's Avatar
 
Data inscrierii: 22-10-2011
Locatie: GALATI
Motorizare : 1.6 16v, 1.5 dCi
Posturi: 11,159
Membru :
[Moderator]
Implicit

Intotdeauna trebuie gasit cel mai bun compromis, pentru ca alegerea unui ulei implica acest lucru; asta pentru ca uleiul perfect, inca nu a fost produs.
Turbina nu stie de emisii, ea are nevoie in primul rand de protectie, ca si celelate interne ale motorului. In acest moment, nu avem certitudinea ca producatorii de motoare aplica tratamente speciale internelor, pentru a compensa eliminarea elementelor poluante din uleiuri, dar care asigurau o protectie adecvata pe toata plaja de temperaturi.
Oricum, sa nu dramatizam; 250-300 de mii e un rulaj in care nu pot aparea probleme (decat in mod accidental si intr-o proportie prea putin insemnata), folosind uleiul recomandat de producator, ceea ce pentru multi utilizatori e un vis prea indepartat.
__________________
“In definitiv, nu anii din viata sunt cei care conteaza, ci viata din anii tai.” – Abraham Lincoln.

Last edited by IancuMIC; Saptamana trecuta at 19:15.
IancuMIC e offline   Reply With Quote
Vechi Saptamana trecuta   #13931
dl_dr25
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 30-07-2007
Locatie: București
Motorizare : 1.5/70-2007 + 1.5/90 dci-2017
Posturi: 465
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Acum am intrat în contul my dacia la cartea de service unde surpriză, uleiul recomandat este 5w30 si 5w40 cu norma ACEA C3.
Eu m-am zbătut să iau ACEA C4 ( asta știam că trebuie) când puteam să am o plajă mai largă din care să aleg si un preț mai mic
Măcar să protejez filtrul mai bine.

Azi după schimbarea uleiului, poate îmi pare, dar acum becul pt schimbarea vitezei parcă se aprinde puțin mai târziu. Parcă a mai câștigat 100 rotații sau doar îmi pare.

Last edited by dl_dr25; Saptamana trecuta at 15:54. Motiv: Automerged Doublepost
dl_dr25 e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13932
B997NDL
Loganist de 5 stele
 
B997NDL's Avatar
 
Data inscrierii: 19-05-2011
Locatie: BUCURESTI
Motorizare : 1.5 DCI
Varsta: 52
Posturi: 7,831
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

la cate rpm se aprinde becul ala ?
B997NDL e offline   Reply With Quote
Vechi 6 Zile in Urma   #13933
dl_dr25
Loganist de 5 stele
 
Data inscrierii: 30-07-2007
Locatie: București
Motorizare : 1.5/70-2007 + 1.5/90 dci-2017
Posturi: 465
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Nu sunt sigur fiindcă nu am memorat exact , undeva la 1750.
dl_dr25 e offline   Reply With Quote
Vechi 4 Zile in Urma   #13934
Cherubino
Loganist de 5 stele
 
Cherubino's Avatar
 
Data inscrierii: 07-06-2016
Locatie: Petroșani
Motorizare : 1,4MPI, Ambiance cu „servomușchi”
Varsta: 50
Posturi: 564
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

WP_20171206_19_23_03_Pro.jpg

După 3 luni și 10 zile, Ravenol-ul SSL 0W-40 a ajuns la 3000 km!
Producătorul acestui ulei susține, printre altele, că asigură un consum mai scăzut de carburant, așa că m-am apucat de făcut o mică statistică. Prin urmare, am comparat consumul mediu realizat în perioada septembrie-decembrie a.c. (adică exact perioada de când merg cu Ravenol-ul) cu consumul realizat exact în aceeași perioadă a anului 2016. Rezulatul a fost 8,16 l/100 km în 2016, respectiv 7,80 l/100km în 2017. Cred că este imposibil să trag concluzia că această scădere de consum s-ar datora exclusiv uleiului, fiindcă e posibil ca în 2017 să fi mers mai mult la drum întins, sau, de ce nu, poate stilul meu de conducere s-o mai fi „rafinat” puțin concomitent cu acumularea de experiență suplimentară la volan .
Dar poate că și uleiul o fi contribuit puțin...
__________________
M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Cherubino e offline   Reply With Quote
Vechi 4 Zile in Urma   #13935
Cherubino
Loganist de 5 stele
 
Cherubino's Avatar
 
Data inscrierii: 07-06-2016
Locatie: Petroșani
Motorizare : 1,4MPI, Ambiance cu „servomușchi”
Varsta: 50
Posturi: 564
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de Cherubino Vezi Post
Atasament 523070

După 3 luni și 10 zile...
Vai de capul meu, nici macar un calcul aritmetic simplu nu mai stiu sa fac. De fapt sunt 2 luni si 10 zile.
__________________
M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.
Cherubino e offline   Reply With Quote
Vechi O zi in urma   #13936
Octavian
Loganist de 5 stele
 
Octavian's Avatar
 
Data inscrierii: 16-07-2007
Locatie: Arad
Motorizare : 1.4, 1.9 tdi
Varsta: 39
Posturi: 13,202
Membru :
[Loganist de 5 stele]
Implicit

Citat:
Original a fost postat de dl_dr25 Vezi Post
Azi am reuși să intru în posesia uleiului
Sper la ceva bun din partea lui
200lei 5 bidoane de 1L
Scump...dincolo era mai ieftin...

Ar fi minunat sa revi cu impresii dupa 6-7000 km.
Eu am folosit la tractor SynPower 5W40 (doua schimburi) si nu m-a incantat, l-am categorisit un ulei de max 6-7000 km de tinut in motor.
Super bun in primii ~3000km, tractorul indubitabil mai silentios, dupa km astia incepe din nou sa clantzane tot mai tare, pe la ~~6500 km impresia fiind ca ar avea rulaj de 15000+ km...
In momentul actual am M1 0W40 rulaj 9000km, se tine bine, tractorul suna gros/frumos chiar si dupa forje (ce se poate numi forje la un tractor... )

Impresiile mele sunt desigur pur subiective.

PS: si cel mai prost/slab oloi folosit - Q8 5W40, dupa 2500 km l-am dat afara, nu as mai baga nici pe gratis.
Octavian e offline   Reply With Quote

Raspunde


Sari la Forum

Tags
folositi, tip, ulei

Thread Tools

Reguli de Postare
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies sunt On
[IMG] code este On
HTML code este Off


Fus orar: GMT +3. Acum este 18:12.


Rulează cu: vBulletin Versiune 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF

Politica de Securitate Google