Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E fix acelasi ulei ; Elf este defapt Total dar e mai scump(chestie de marketing).
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Daca esti fan Elf, poti baga linistit Total.

      Comment


      • Originally posted by fd2204 View Post
        Astăzi mi-a venit uleiul ,comanda fiind făcută săptămână trecuta,ravenol hls sae 5w30,cel de la care l-am cumpărat mi-a zis ca următorul schimb să-l fac peste 18 mii km,voi ce părere aveți,să-l schimb mai devreme pe la 12-15 mii?
        Cine ti-a recomandat acest ulei, sau mai bine spus, cum ai ajuns la Ravenol?
        Un schimb decent la acest ulei, inseamna la 15.000km, desi producatorul spune...30.000km, in conditii normale de utilizare.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Originally posted by gmv97 View Post
          MoS2 se poate folosi la orice motor ? Nu mai stiu unde am citit ca se recomanda la motoarele doar la motoarele care au uzura mare ...
          .................
          Se poate folosi la orice motor, dar recomandat in special la motoarele cu ceva mai multi km la bord.
          Oricum, decat sa iei un 10W40 cu MoS2 (Ex LiquiMolly 10W40 MoS2) mai bine bagi un 5W40 bun (la care daca vrei pui tu aditiv MoS2).

          Acum....toate oloiurile au deja in ele aditivi antifrictiune (inclusiv MoS2) dar si daca pui tu extra portie rau nu face, este o suspensie in ulei care nu face depuneri dure pe suprafete ca la aditivii aia cu particule ceramice.

          Comment


          • Mai bine ii bagi un metabond si stii o treaba.... Si eu am de gand sa adaug un metabond in ulei ca am auzit numai de bine despre el de la cei ce l-au folosit...

            Comment


            • Eu sunt unu' dintre cei care a folosit MoS2 la ultimul schimb de ulei (M1 NL 0w40).
              Sincer...nu m-a dat pe spate deloc, in special acum dupa un nr. considerabil de km parcusri de la schimbul de ulei (12.000km).
              Am de ceva timp zgomote metalice la prima pornire dimineata la rece, doar daca demarez (usor - max. 2000rpm) in primele 1-2min maxim, dupa ce am dat cheie. Ideea e ca ma astemptam sa NU aud asa ceva, mai ales ca (si) in ideea asta am folosit MoS2. La relanti, nimic deosebit, zgomotele sunt normale.
              Intr-adevar, adera la partile metalice si formeaza o oarecare pelicula (protectoare, zic ei, in special la pornirile reci, unde frecarea fier pe fier e maxima cateva secunde).
              Am avut ocazia sa vad pelicula formata (reglaj/verificare culbutori) la nici o mie de km parcursi de cand am bagat flaconu'. Aparent uniform distribuita pe piesele metalice, inclusiv pe axa cu came, din loc in loc se puteau observa mici pete (de genu' nuantei zatului de cafea) mai inchise la culoare decat restul peliculei, care nu se luau daca dadeai cu degetu' pe ele, spre deosebire de restul peliculei care ramnea pe deget.
              Mai mult nu stiu ce sa zic...cert e ca ma pregatesc acum de urmatorul schimb de ulei, insa nu voi mai folosi MoS2. Habar n-am daca am facut bine sau rau ca am folosit asa ceva.
              Inca ceva, spre deosebire de alti colegi de pe forum care au folosit acelasi M1 (dar fara niciun aditiv), la care motoru' le-a halit cateva sute bune de grame de ulei intre schimburi, la mine nivelu' e fix-pe-fix, nu stiu daca molibdenul a influentat treaba asta, ori ba.
              Last edited by Kojak; 4 November 2014, 21:46.

              Comment


              • Originally posted by piroman22 View Post
                Mai bine ii bagi un metabond si stii o treaba.... Si eu am de gand sa adaug un metabond in ulei ca am auzit numai de bine despre el de la cei ce l-au folosit...
                Tocmai ca nu vreau Metabond in motor si nu-ti recomand (am comentat mai tot timpul de minunea asta) , daca e adevarat ca trateaza suprafetele aflate in frecare prin depunere cu particule ceramice inseamna ca odata bagat, trebuie sa bagi tot timpul, ca sa nu se rupa depunerea (care se rupe cu tot cu stratul de uzura creat pre suprafete) .

                Un aditiv de ulei gen MoS2 nu face asta, nu-l mai bagi, nu se intampla nimic.

                Originally posted by Kojak View Post
                Eu sunt unu' dintre cei care a folosit MoS2 la ultimul schimb de ulei (M1 NL 0w40).
                Sincer...nu m-a dat pe spate deloc, ..............................

                Inca ceva, spre deosebire de alti colegi de pe forum care au folosit acelasi M1 (dar fara niciun aditiv), la care motoru' le-a halit cateva sute bune de grame de ulei intre schimburi, la mine nivelu' e fix-pe-fix, nu stiu daca molibdenul a influentat treaba asta, ori ba.
                Ti-am spus atunci ca mare branza nu faci cu MoS2 daca bagi un ulei premium (M1 0W40 chiar e un ulei premium).
                Eu am facut vreo 7 schimburi cu M1 0W40, tot timpul de la un schimb la altul (10-14000 km) pe joja scadea nivelul cu vreo 3 mm, adica de la aproape max la aprope de jumatea indicatorului de pe joja, tradus cred ca vreo 300-400 gr.

                La tine e simpla explicatia si asta au spus si altii care au bagat MoS2 (nu le-a scazut deloc nivelul de ulei), MoS2 reduce frecarea, astefle ca nu se arde parte de ulei de pe suprafata cilindrilor in momentul exploziei.

                Dar altceva e normal ca n-ai ce sa obeservi, e de ajuns atat.
                Merge foarte bine si fara aditivu asta.

                Eu la dizal bag ca ma gandesc si la turbina, acolo lagarii aia chiar au nevoie de ungere daca vrei sa ai viata lunga, atata tot.
                Last edited by Octavian; 4 November 2014, 22:07. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Da, tin minte ca am discutat...probabil ai dreptate.
                  Oricum, aveam pretentii mai mari de la MoS2, in spcial acum la km mai multi, nu la inceput in primii km de la schimb, cand toate motoarele-s silentioase chiar daca pui si magiun de la mamae.
                  Last edited by Kojak; 4 November 2014, 22:12.

                  Comment


                  • Si eu aveam pretentii mai mari de la Liqui-Moly in general, mai ales la pretul pe care-l are. L-am folosit o perioada destul de indelungata si este un ulei absolut banal. Asta e ...

                    Total-ul nu este acelasi lucru cu Elf, Total-ul, din analizele de laborator publicate pe net, (forumul rusesc oil-club.ru) arata un nivel de aditivare ceva mai inalt decat Elf-ul...

                    Originally posted by Octavian View Post
                    La tine e simpla explicatia si asta au spus si altii care au bagat MoS2 (nu le-a scazut deloc nivelul de ulei), MoS2 reduce frecarea, astefle ca nu se arde parte de ulei de pe suprafata cilindrilor in momentul exploziei.
                    Aaaaa, what ? Poti fi un pic mai explicit ?
                    Last edited by guido; 4 November 2014, 22:30. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Uleiu e consumat in infima parte in momentul exploziei prin pelicula ramasa pe cilidru, prin aditivare suplimentara cu elemente antifrictiune e posibil sa se reduca acel consum mic de ulei intre schimburi.

                      Nu spun ca exact asta se intampla, dar e posibil, am vazut aceeasi reactie la multi utilizatori de MoS2, s-a redus consumul de ulei, fara alte miracole.

                      Originally posted by Kojak View Post
                      Da, tin minte ca am discutat...probabil ai dreptate.
                      Oricum, aveam pretentii mai mari de la MoS2, in spcial acum la km mai multi, nu la inceput in primii km de la schimb, cand toate motoarele-s silentioase chiar daca pui si magiun de la mamae.
                      Ce pretentii...?
                      Acum serios, ce ai fi vrut sa se intample? Ai bagat ulei bun, nu ai foarte multi km...

                      Daca vrei sa nu mai auzi urlaturi la 4000+ rpm baga M1 5W50.
                      Eu am folosit un schimb sa vad cum e, in mod clar e mai silentios in zona 4000 rpm, dar nu prea i-am vazut rostul la un motor neuzat.
                      Last edited by Octavian; 4 November 2014, 22:43. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • N-ai inteles, cand ii dau 4000+ rpm, motorul e deja de mult la temp. optima de lucru si nu aud nimic nasol, urla ca din gura de sarpe in stilu-i caracteristic, absolut normal, nimic metalic sau altceva.

                        Aud 'metalice" doar la prima pornire la rece daca plec aproape instant cu ea, desi nu-i dau mai mult de 2000rpm in conditiile alea. Se potolesc repede zgomotele, inainte sa apara primele 2 liniute-n bord.

                        De-aia zic ca m-a dezamagit (nu stiu, uleiul sau MoS2, sau ambele), ptr, ca nu ma asteptam la < 15mii km sa am zgomotele astea caracteristice unei ungeri defectuoase. Deci nemultumirea mea nu se refera atunci cand motoru' e cald si o urc in ture mari, se refera strict la pornirea, respectiv demararea la rece.
                        Last edited by Kojak; 4 November 2014, 22:51.

                        Comment


                        • off topic:
                          imi aduc aminte ca tata (prin 92-93), bagase in dacia 1310, texaco (nu mai stiu ce caracteristici -eram copil), Iar intr-o iarna de vre-o 2 ori, a pornit motorul si becul de la ulei nu se stingea.
                          Solutia: bagat sub masina si scos uleiul care era un fel de vaselina mai lichida. Pus pe aragaz la incalzit, bagat in motor, cheie si plecat la drum. Nu cred ca stia pe atunci ce reprezinta acei indici. Nici acum nu se prea da in vant dupa ei (eu ii asigur consumabilele, la fel ca si socrului meu).
                          Ce vremuri!
                          ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                          Comment


                          • probail era vreun monograd.

                            Comment


                            • Originally posted by Kojak View Post
                              .....................
                              Aud 'metalice" doar la prima pornire la rece daca plec aproape instant cu ea, desi nu-i dau mai mult de 2000rpm in conditiile alea. Se potolesc repede zgomotele, inainte sa apara primele 2 liniute-n bord.

                              ......................
                              Cred ca esti prea preocupat de ce zgomote scoate motorul in primele secunde de functionare la rece.
                              Asa am fost si eu, dar mi-a trecut.
                              Oricat de frig ar fi afara, la rece poti sa-l duci la 3000 rpm fara nici un risc sa uzezi ceva prin motor, doar sa nu ii dai forje.

                              Crede-ma ca nu vorbesc din carti, la nici 2 km facuti (arata 2 liniute) nu o data am tras-o in 5000+ rpm ca sa ma incadrez pe banda buna, sau ca un alt reisar vroia sa-mi arate ca a lui trage mai bine.

                              La dizal ce faci daca la benzina iti e frica sa dai 2500 rpm la rece...?

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian View Post
                                Cred ca esti prea preocupat de ce zgomote scoate motorul in primele secunde de functionare la rece.
                                Probabil. In g-ral cam uit sa iau fata detasabila de la MP3 din casa cand plec.

                                Nu ca mi-e frica...da' am o jena, cel putin cat e rece motoru'.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google