Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare colegii! am facut si eu azi schimbul de ulei si am pus Petronas Syntium FR 5w30, prima impresie e ok. Motorul e silentios, ramane de vazut in timp, dupa 3 schimburi cu M1 am trecut pe Petronas, l-am luat la un pret bun si am zis sa-l incerc. Oricum motoarele de logan merg bine cu orice atata timp cat se shimba la timp.

    Din ce am vb cu baietii de la Dacia, si din ce am vazut si pe bidon uleiul Dacia Oil este facut de Total. Deci nu cred ca e aceeasi zeama cu elf. Personal consider ca este un ulei bun care rezista la o utilizare normala pe durata intervalului recomandat de schimb. Poate ca urmatorul schimb voi pune dacia oil dar deocamdata am petronas proaspat si mai am timp berechet sa ma razgandesc... )
    Iar uleiul Motrio (da, exista si dinasta) - acesta este Lukoil. Scrie si pe bidon.

    PS: Am pus si un flacon de Metabond Gold. Dupa 25 de minute de mers prima impresie este ca am un alt motor mult mai silentios in special in turatii.Celelalte efecte le voi percepe ulterior. Personal cred ca n-am dat banii degeaba pe el.

    Comment


    • Originally posted by piroman22 View Post
      PS: Am pus si un flacon de Metabond Gold.
      Vezi sa nu faca reactie intre ele.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • eu o sa incerc la vara 0w40 de la mobil 1, acu am de 3 schimburi 5w30 esp formula (schimbat la 6 mii (de 2 ori) si o data la 5 mii de km) si nu ma pot pronunta asupra lui, in sensul ca nu e constant in comportament: de ex azi 30-40 de km la dus undeva a fost foarte silentios la 3500rpm in tr 5, la intors, pe acelasi traseu, acelasi stil de mers a fost zgomotos....naiba stie. in schimb taxiurile cu 3-4-5 sute de mii de km sunt infinit mai silentioase ca al meu, alea zici ca nici nu au motor, nu stiu ce naiba pun in ele de nu se aude motoru ala, de altfel tot ca al meu, 1.4, majoritatea. am observat ca cu cat imbatraneste cu atat devine mai silentios, e ca vinul

        eu cred ca l-am rasfatat prea mult cu schimburile astea dese de ulei

        i-ar trebui un motrio 15w40 tinut vreo 15 mii de km sa-si bage mintile in cap
        Attached Files
        Last edited by cristi....; 19 March 2015, 22:39.

        Comment


        • Taxiurile sunt silențioase pentru că probabil folosesc ulei ieftin, mai vâscos la cald decât Mobil-ul tău. Diferențe notabile se observă și între 5w40 și 10w40, chit că au aceeași clasă de vâscozitate la cald, apăi între un 5w30 și un 10w40.

          Comment


          • Originally posted by cristi.... View Post
            eu o sa incerc la vara 0w40 de la mobil 1, acu am de 3 schimburi 5w30 esp formula (schimbat la 6 mii (de 2 ori) si o data la 5 mii de km) si nu ma pot pronunta asupra lui, in sensul ca nu e constant in comportament: de ex azi 30-40 de km la dus undeva a fost foarte silentios la 3500rpm in tr 5, la intors, pe acelasi traseu, acelasi stil de mers a fost zgomotos....naiba stie. in schimb taxiurile cu 3-4-5 sute de mii de km sunt infinit mai silentioase ca al meu, alea zici ca nici nu au motor, nu stiu ce naiba pun in ele de nu se aude motoru ala, de altfel tot ca al meu, 1.4, majoritatea. am observat ca cu cat imbatraneste cu atat devine mai silentios, e ca vinul

            eu cred ca l-am rasfatat prea mult cu schimburile astea dese de ulei
            ................................
            Nu o sa observi vreo diferenta la zgomot intre M1 5W30 si 0W40, am mers cu ambele (in prezent numai cu M1 0W40).
            M1 5W30 e un ulei destul de stabil, exclus sa faca acum zgomot si dupa 30 de km de mers sa fie liniste sau invers, marog...
            Eu am mers in toate conditiile cu uleiu asta (iarna, vara pe arsita si forja cat incape) si a tinut excelent.
            Nu-l mai schimba la 5-6000 km, bani cheltuiti de pomana. Tine-l fara stres (indiferent cum mergi) barem 10000 km, nu protejezi mai bine motoru daca il schimbi asa des.
            In Germania un ulei d-asta se schimba la 30000 km, cred ca il putem tine in utilajele noastre un 10-15000 km.

            Ce vezi tu la taxi-urile alea cu o carca de km la bord e normal (cred ca toata lumea a sesizat asta) , au mers o viata cu ulei mediocru, au depuneri si nu prea mai tzacane piesele in miscare. Dar daca le dai forja ai sa vezi nu mai au nici 60 cp...majoritatea sunt lesinate rau si nu-si mai revin niciodata.
            Si al meu e mult mai zgomotos decat un taxi cu 400000 km la bord, dar am toti magarii acasa, daca desfac capacul de la culbutori e "lacrima", zero depuneri (135000 km).

            Originally posted by piroman22 View Post
            Salutare colegii! am facut si eu azi schimbul de ulei si am pus Petronas Syntium FR 5w30, prima impresie e ok. Motorul e silentios, ramane de vazut in timp, dupa 3 schimburi cu M1 am trecut pe Petronas, l-am luat la un pret bun si am zis sa-l incerc. .........................

            PS: Am pus si un flacon de Metabond Gold. Dupa 25 de minute de mers prima impresie este ca am un alt motor mult mai silentios in special in turatii.Celelalte efecte le voi percepe ulterior. Personal cred ca n-am dat banii degeaba pe el.
            De care Syntium? 3000 sau 5000?

            E mai silentios de la Metabondu ala. Eu zic sa nu te complici, schimba doar uleiu fara alti aditivi.

            Originally posted by prometheus View Post
            Vezi sa nu faca reactie intre ele.
            Ce reactie sa faca...?
            Unde ai vazut tu o reactie nucleara )

            Nu face nimic, eventual cum am vazut la un Peugeot (benzina) care a mers cu ulei bun sintetic plus aditivi, lasa o masa gelatinoasa pe fundul baii de ulei...asta pt ca proprietarul a fost exagerat de preocupat de protejarea motorului.

            Originally posted by piroman22 View Post
            ...............
            PS: Am pus si un flacon de Metabond Gold..................
            LE: eventual daca vrei ceva aditiv, baga MoS2 LiquyMoly, asta nu trateaza nici uleiu, nici suprafata pieselor, e doar o suspensie care sta in ulei si reduce frecarile, odata schimbat nu trebuie sa mai pui daca nu vrei.
            Dar nu sunt de acord 100% nici cu asta, eventual la motoare mai vechi...dar atata timp cat folosesti un ulei de calitate, are in el tot ce trebuie pt ungere.
            Eu am bagat de proba in tractor, dar nu pot spune ca am sesizat vreo diferenta atata timp cat am pus si ulei nou.
            Din maro-auriu, uleiu se face gri inchis cand pui d-asta ))
            Last edited by Octavian; 21 March 2015, 09:17. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Originally posted by Octavian View Post
              ........lasa o masa gelatinoasa pe fundul baii de ulei...
              Imi inchipui ca acea gelatina ajunge si pe la pompa de ulei , nasol !
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Pai de asta a fost desfacuta baia de ulei...nu mai facea presiune.
                Daca nu eram de fata nu povesteam, din pacate nu am facut poze (treaba se intampla acum vreo 8 ani).
                Pe fundul baii era o masa gelatinoasa (ca si piftia) , omu folosea ceva 5W40 schimbat des (nu prindea 10000 km) si baga si ceva aditiv, dar nu mai stiu exact ce.
                Ideea ca a venit totusi in timp util, motorul pare-se ca nu a fost afectat.

                Comment


                • Hmm cautand un site de udne sa comand ulei,am gasit o oferta cam dubioasa, elf Evolution 900 SXR 5w40 la 79 lei ... pe alte site-uri,bate cam 120-130 lei...cam mare diferenta de pret,sa fie facut ,cum se zice "pe vapor " ?
                  P.S : e vorba de 4 L.
                  Link

                  Comment


                  • eu am luat de la ei si nu au fost probleme...
                    ps. era 99 de lei cand am luat eu
                    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                    Comment


                    • Originally posted by Octavian View Post
                      ...dar atata timp cat folosesti un ulei de calitate, are in el tot ce trebuie pt ungere.
                      Cea mai bună concluzie după 521 de pagini.

                      Comment


                      • Originally posted by alex93br View Post
                        Hmm cautand un site de udne sa comand ulei,am gasit o oferta cam dubioasa, elf Evolution 900 SXR 5w40 la 79 lei ... pe alte site-uri,bate cam 120-130 lei...cam mare diferenta de pret,sa fie facut ,cum se zice "pe vapor " ?
                        P.S : e vorba de 4 L.
                        Link
                        da, dar platesti transportul. cred ca vor sa-l vanda la 100 de lei si fac si ei un artificiu ca sa para cel mai ieftin.
                        eu luam de aici cu transport gratuit. tot pe acolo iesi. asta e la 5 litri, dar au si la 4 la 110 lei. sunt relativ aproape de tine, din galati.
                        Elf Evolution 900 SXR 5W40 este un  lubrifiant sintetic de foarte inalta performanta, ce asigura economie de combustibil – 6.5% conform diagramei UTAC- conceput pentru toate tipurile de autoturisme pe benzina si diesel. Specificatii si certificari Elf Evolution SXR 5W40 : ACEA 2007: A3/B4 API: SN/CF RENAULT : RN0710, RN0700 : gasoline, turbo gasoline and Diesel without Diesel Particulate filter, 2.2 dCi DPF

                        Comment


                        • Originally posted by alex93br View Post
                          Hmm cautand un site de udne sa comand ulei,am gasit o oferta cam dubioasa, elf Evolution 900 SXR 5w40 la 79 lei ... pe alte site-uri,bate cam 120-130 lei...cam mare diferenta de pret,sa fie facut ,cum se zice "pe vapor " ?
                          P.S : e vorba de 4 L.
                          Link
                          Chiar daca pe site spun ca pretul e 79 lei, TVA inclus, nu e adevarat. Dupa ce il adaugi in cosul de cumparaturi, pretul devine 99 lei, fiind vizibil si TVA-ul. Transportul costa 19 lei.
                          Last edited by danut1900; 21 March 2015, 21:00.

                          Comment


                          • Corect ce spui.
                            Treaba asta miroase putin a protectia consumatorului, luni cred ca o sa-i sun sa ii intreb ce parere au despre treaba asta.

                            Comment


                            • Originally posted by Octavian View Post
                              Nu o sa observi vreo diferenta la zgomot intre M1 5W30 si 0W40, am mers cu ambele (in prezent numai cu M1 0W40).
                              M1 5W30 e un ulei destul de stabil, exclus sa faca acum zgomot si dupa 30 de km de mers sa fie liniste sau invers, marog...
                              Eu am mers in toate conditiile cu uleiu asta (iarna, vara pe arsita si forja cat incape) si a tinut excelent.
                              Nu-l mai schimba la 5-6000 km, bani cheltuiti de pomana. Tine-l fara stres (indiferent cum mergi) barem 10000 km, nu protejezi mai bine motoru daca il schimbi asa des.
                              In Germania un ulei d-asta se schimba la 30000 km, cred ca il putem tine in utilajele noastre un 10-15000 km.


                              Si al meu e mult mai zgomotos decat un taxi cu 400000 km la bord, dar am toti magarii acasa, daca desfac capacul de la culbutori e "lacrima", zero depuneri (135000 km).


                              De care Syntium? 3000 sau 5000?

                              E mai silentios de la Metabondu ala. Eu zic sa nu te complici, schimba doar uleiu fara alti aditivi.


                              Ce reactie sa faca...?
                              Unde ai vazut tu o reactie nucleara )

                              Nu face nimic, eventual cum am vazut la un Peugeot (benzina) care a mers cu ulei bun sintetic plus aditivi, lasa o masa gelatinoasa pe fundul baii de ulei...asta pt ca proprietarul a fost exagerat de preocupat de protejarea motorului.


                              LE: eventual daca vrei ceva aditiv, baga MoS2 LiquyMoly, asta nu trateaza nici uleiu, nici suprafata pieselor, e doar o suspensie care sta in ulei si reduce frecarile, odata schimbat nu trebuie sa mai pui daca nu vrei.
                              Dar nu sunt de acord 100% nici cu asta, eventual la motoare mai vechi...dar atata timp cat folosesti un ulei de calitate, are in el tot ce trebuie pt ungere.
                              Eu am bagat de proba in tractor, dar nu pot spune ca am sesizat vreo diferenta atata timp cat am pus si ulei nou.
                              Din maro-auriu, uleiu se face gri inchis cand pui d-asta ))
                              Personal mie mi s-a parut mai silentios motorul in turatie cu M1 0w40 fata de esp 5w30. Cel putin In prima jumatate a intervalului de 15k cat a stat in motor. Cand l-am dat afata era maroniu inchis dar nu arata rau deloc.
                              Pt colegul care schimba M1 la 6-7mii ii dau un sfat prietenesc sa nu mai arunce banii pe fereastra.
                              Octavian - am facut si reglajul de culbutori la asta micu, si vreau sa spun ca arata impecabil de curata partea superioara a chiuloasei, axa, supape, etc. Totul era curat, fara urme de vre-o depunere.
                              Ulei am folosit Petronas Syntium FR 5000 5w30. Daca bine imi aduc aminte cred ca am pus si o poza pe aici pe topic cu vreo cateva zeci de pagini mai in urma, atunci cand l-am luat, dar abia acum i-a venit randul la schimb.

                              Originally posted by prometheus View Post
                              Imi inchipui ca acea gelatina ajunge si pe la pompa de ulei , nasol !
                              Originally posted by Octavian View Post
                              Pai de asta a fost desfacuta baia de ulei...nu mai facea presiune.
                              Daca nu eram de fata nu povesteam, din pacate nu am facut poze (treaba se intampla acum vreo 8 ani).
                              Pe fundul baii era o masa gelatinoasa (ca si piftia) , omu folosea ceva 5W40 schimbat des (nu prindea 10000 km) si baga si ceva aditiv, dar nu mai stiu exact ce.
                              Ideea ca a venit totusi in timp util, motorul pare-se ca nu a fost afectat.
                              Metabondul este perfect miscibil cu orice tip de ulei de motor fara sa faca absolut nicio depunere. Poate altii au folosit aditivi de genul celor ca mierea si nu ar fi exclus ca acei aditivi sa faca depuneri. Voi atasa o poza cu joja de ulei in care am pus Metabond. Am bagat si eu pt ca am discutat cu mai multe persoane care l-au folosit si mi-au confirmat ca au fost incantati si multumiti de rezultate inclusiv in cazuri de motoare care aveau bataie care se auzea clar, iar dupa adaugarea de metabond bataia a disparut si motorul a fost resuscitat.
                              Alt gen de aditiv chiar nu voi folosi. Un inginer dintre cei cu care am discutat a asistat la o demonstratie in care se testa acest produs si a ramas placut surprins. Exista si pe net astfel de demonstratii.

                              Comment


                              • Ulei din asta am si eu in motor si e ok, era 99 lei, l-am ridicat personal de la ei pt ca lucrez in Ploiesti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google