Ceasuri Bord/sistem Imobilizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Imi cer scuze pentru quote. Adevarul e ca nu era necesar pentru ca nu e un flux asa mare de mesaje.
    Am ddt2000 cu o biblioteca pe care am scris-o personal care imi permite sa foloses o interfata de diagnoza j2534 in locul interfetei nican. Am fost nevoit sa imi scriu si un activator pentru 2.9.0.8.
    La fel si cu clip, l-am convins sa mearga cu interfata mea compatibila j2534 (e vorba de un Cardaq plus).

    Nu am idee care e topologia la Logan II, insa Megane II si III sunt destul de similare (am VISU pentru ele). Megane III are in plus un bus CAN LSFT pentru instrumentatie si LIN pentru modulele de usa.
    Din fericire calculatorul de servodirectie de la Megane III isi indeplineste functia de dongle chiar si cu motorul de servo deconectat. Cel mai probabil masina va ramane si cu calculatorul de servo de Megane III conectat doar pentru pornire (dongle).

    Momentan au ramas nefunctionale urmatoarele:
    * geam sofer - cred ca masina are echiparea LVAVEI DRIVER'S ONE-TOUCH ELECTRIC WINDOW + ANTI-PINCH + PASSENGER ELECTRIC WINDOW
    * radio-cd - cred ca lipseste un semnal de la BCM catre display-ul central
    * instrument cluster - a ramas cel de megane III; se activeaza pe can, probabil sunt diferente intre frame-urile de stare a vehiculului
    * aerul conditionat si dezaburirea - la megane III panoul de climatizare e pe CAN. BCM-ul de Megane III are optiuni de a controla AC si dezaburirea direct din BCM, dar nu stiu care sunt pinii corespunzatori; e chiar posibil sa nu fie populate componentele pe placa.
    Last edited by p1gl3t; 6 December 2016, 18:55.

    Comment


    • #17
      Nu mai are nimeni nicio idee?

      Comment


      • #18
        Referitor la ce?
        X52 e doar can, astea mai noi au lin pentru alternator, senzor curent baterie și un eventual senzor lumină/ploaie(captur/clio4)
        La cele cu * ai zis că ai visu, e de studiat
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #19
          Imi doresc sa gasesc o solutie mai eleganta pentru sistemul dongle. Fara o idee mai buna sunt nevoit sa pastrez conectat pe CAN si calculatorul de servodirectie (EPS) de la masina donor (Megane III).
          Sunt foarte tentat sa schimb setarea DONGLE_CF din 2 in 1 sau 3, insa daca se intampla ceva cu imobilizarea nu cred ca am cum sa o readuc la viata.

          Legat de echipamentele nefunctionale, am studiat tot ce era de studiat prin VISU. Motorul pentru geam din usa soferului si display-ul central au cate un semnal conectat la UCH, deci cel mai probabil nu exista nicio posibilitate sa le leg la UCH-ul de la Megane III.

          Comment


          • #20
            free upload

            Comment


            • #21
              Originally posted by p1gl3t View Post
              Nu mai are nimeni nicio idee?




              OBD tool. Contribute to cedricp/ddt4all development by creating an account on GitHub.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google