Cele Mai Bune Piese Aftermarket

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cam la acelasi nr de km le-am schimbat si eu pe cele de fabrica; Lemforder insa m-au tinut mai mult, aprox cu 20-30 000 mai mult...
    Depinde si de drumuri...si stil de mers...
    Mie oem imi pare low cost la renault, ma refer la suspensie/ directie....imi par piese care rezista fix cat e garantia
    Last edited by 77sky; 5 February 2016, 18:41.

    Comment


    • #32
      Vad de saptamana viitoare rezultatul. La mine pe langa bataie a inceput sa traga dreapta si trepideaza volanul la viteza mai mare asa, si asa am ajuns la concluzia ca ar trebuii schimbate si bieletele de directe.

      Comment


      • #33
        Pot sa fie si alte cauza pt vibratii in volan; ai pus mana efectiv pe roata/elemente suspensie sa verifici? Dupa ce faci operatia, sa reglezi directia ca lumea, pe un stand performant ( cu laser sau cum ii zice ) in nici un caz cu "sarme" cum se mai obisnuieste

        Verifica si cauciucurile......chiar ne-uzate, un cauciuc low cost va merge....low cost....


        Zici de viteza mai mare....apoi dci remapat ; daca alergi, sfatul meu este sa acorzi toata atentia ta suspensiei/directiei, nu prea ai ce cauta cu OEM daca vrei performanta

        La mine la 180-190km/h nu bate si nu trage nimic......insa cum spuneam, eu am fix-urile mele

        Comment


        • #34
          am tras de ele si pe dreapta capatul de bara cu roata data jos se balangane, cu roata pusa are un clantanit asa sa zic cand trag de ea, rotile le-am mutat intre ele, asta e singura explicatie, odata cu bataile in podea a inceput si problema cu trasul in dreapta. Partea stanga pare sa fie ceva mai ok, dar schimb tot.

          Comment


          • #35
            Originally posted by mariusstf View Post
            Exista careva sa fi folosit capete de bara Lemforder Made in Turcia? (...)
            Am cca 2 ani, vreo 20 si ceva de mii de km cu d-astea. Nicio problema.

            Comment


            • #36
              Incep sa ma mai linistesc, cand le-am luat am vazut si imi venea sa zic la magazin ca nu le mai iau. Cu toate ca magazin din care le-am achizitionat este destul de serios, dar aveam o urma de indoiala asa, dar vom vedea ce va fi.

              Comment


              • #37
                Cam astea ar fi pozele
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  si eu am vreo 40.000 km cu lemforder facute in turcia, bielete si capete de bara
                  inca nu simt nicio emotie si gropi au tot fost ...
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #39
                    Da, sunt originale - si ale mele au fost ambalate identic doar ca scria Germany

                    Multi km fara probleme.....si ai grija cine ti le monteaza + reglaj

                    Comment


                    • #40
                      Am pus pe drepata fata macara de geam electric Valeo, cu motorul recuperat de pe cea veche. Acum merge geamul mai incet decat macaraua de pe stanga (de origine dar inlocuita acum cativa ani). Nu o sa zic ca e mai proasta daaar....
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #41
                        Am luat un set de fise Beru ca ar fi cele puse in fabrica insa am constatat niste diferente:

                        Asa arata cele noi20160505_152818.jpg
                        Attached Files
                        Last edited by 77sky; 6 May 2016, 09:36. Reason: Jonctiune

                        Comment


                        • #42
                          Acelasi aspect (diferente vizuale) l-am observat la bujiile incandescente, tot Beru.
                          Cele de pe masina avea un inel mic de plastic de o culoare, cele noi - o alta culoare.
                          Rezista f bine de multi zeci de kkm.

                          Nu ar trebui sa iti faci griji.
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • #43
                            Nu-mi fac. La cele vechi era doar banuiala mea ca nu-si fac treaba bine (am un tremurat ciudat la motor). Cele noi daca ma tin tot 120kkm nu ma supar
                            Scrie si pe cutie ca "Aftermarket", deci inlocuitor. Ideea era daca nu cumva sunt niste fake-uri.

                            Comment


                            • #44
                              Mai repede ai culbutorii praf si d-aia tremura motorul, decat de la fise.
                              Daca vroiai sa faci o treaba, schimbai si bobina ca sa improspatezi partea electrica.
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • #45
                                Culbutorii sunt reglati. Trepidatia a aparut dupa reparatiile facute la autoporand. S-a diminuat dupa ce am schimbat tamponul de la cutie dar tot mai vibreaza. Motorul merge rotund deci nu e cauza electrica. Fisele le-am schimbat ca sa nu raman cu impresia ca ar fi vreo problema de la ele. Sa vad daca se rezolva dupa ce schimb distributia.
                                Si ca sa fiu ontopic, ce kit ar fi mai convenabil calitate-pret rezonabil? Am gasit o oferta cu 500 lei kit+manopera dar n-am intrebat ce kit este

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google