Cele Mai Bune Piese Aftermarket

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    De origine=140-150 lei.
    Si la reprezentanta e oferta, 209 lei kitul. Faci si manopera acolo si tot nu ajungi la 500 de lei total, cat ai gasit tu.

    Comment


    • #47
      @mr.K Multumesc.
      M-am uitat pe net si am gasit "Kit de distributie DACIA LOGAN (LS_) 1.4 (LSOA, LSOC, LSOE, LSOG), OE RENAULT" urmat de diferite coduri, evident diferite preturi. Care e treaba cu astea?

      Comment


      • #48
        Vreau și eu un sfat pompa de apa 1.5 DCI aftermarket ce mai buna decât originala.

        Comment


        • #49
          Am vazut pe epiesa niste preturi: "kit distributie- OE X lei" si "set pompa+ curea OE mai putin de X lei". In poza arata de parca ar fi kit distributie + pompa apa. O fi vorba de cureaua de "utilitati"?

          Comment


          • #50
            Originally posted by MARIUS 692 View Post
            Vreau și eu un sfat pompa de apa 1.5 DCI aftermarket ce mai buna decât originala.
            recomand pompa de apa Hepu sau SKF.
            Daca ai 1.5 dci 50kw sau 63kw
            Hepu p962
            skf 86418

            Comment


            • #51
              Sa fie originale sau nu? Au in cutie si senzori de uzura.
              Attached Files

              Comment


              • #52
                Par sa fie TRW.....daca ruginesc pe "ferodo" atunci vei sti sigur ca nu sunt

                Comment


                • #53
                  Alta poza ca idee, sper sa nu sufoc threndul
                  Attached Files

                  Comment


                  • #54
                    Ok...si eu am cumparat multe piese TRW - sunt printre putinii care dau piese ambalate ingrijit si la set complet, fara piese lipsa

                    Deci daca ambalajul este facut ingrijit, daca include toate piesele in el ( si vaselina speciala pt placute sa nu se gripeze in etrieri) atunci eu zic ca e ok

                    In ultima instanta, cand cumperi aftermarket te poti si e indicat sa te uiti pe ei pe site sa aduni toate info despre piesa ( si efectiv cum arata, cum o ambaleaza etc)

                    La placute, grosso-modo, de pe vremuri...e simplu - daca rugineste ferodo-ul placuta e proasta-inseamna ca ea contine pulberi feroase ( de la fier rugineste) si ferodo-ul prin definitie nu are voie sa contina decat neferoase...
                    Nu e capat de lume, insa la o franare mai tare, fier pe fier nu e bine, se va supraincinge suplimentar si asa ajungeti sa de-caliti discuri, sa le faceti "vinetii" si dupa aia sa inceapa sa bata....


                    L.E : m-ai facut curios si m-am uitat la TRW pe site : da exista GDB 400 cu indicatori de uzura dar......zice ca nu sunt pt vehicule cu ABS si ca sunt pt masini cu diametrul discului 238 mm....
                    De ce ai pus asa? sau cine ti le-a recomandat?
                    Attached Files
                    Last edited by Hirayama; 31 May 2016, 09:06.

                    Comment


                    • #55
                      Este pentru masina tatlui, fr abs 1.4. Si-a pus niste pocnitori el si i.am zis ca sunt praf de când le.am vazut si ma sunat intr.o zi ca i s.au lipit plcutele de disc si a încins ca dracu, si sa.i cumpr unele mai bune, asta mi.a dat la magazin, asta am luat. Eu eram curios de parerile voastre despre acest model.

                      Comment


                      • #56
                        I s-au lipit fie din cauza culiselor ne curatate/negresate, fie din cauza faptului ca au in ele pulberi feroase care se topesc dupa cum am scris mai sus....

                        Dar masina respectiva are discuri de 238 mm? pt ca TRW spune ca sunt pt discuri de 238

                        Si inca ceva.....tu ai incredere in vanzatori? Nu-ti verifici singur reperul?

                        Comment


                        • #57
                          Unde sa-l verifice? A intrebat si el pe "cunoscator", recte vanzator.

                          Comment


                          • #58
                            Nu inteleg de ce te bagi in discutie cu mine...pe mine ma intrebi?

                            Ai prins glas din nou?

                            Parca era vorba sa lasi vrajelile si sa-mi arati exact unde te-am facut prost

                            Esti un individ "periculos", "duci vorbele" iar oamenii astia mie nu-mi plac......pana nu clarifici situatia cu facutul prost te rog sa te abtii in a-mi mai scrie ceva

                            Comment


                            • #59
                              Sincer iti zic, m.a întrebat anul fabricatiei, motorizarea, si.a bgat datele in computer, da astea sunt, si aia a fost. Si treaba cu lipitul, iti zic sigur ca de la plcute e problema, ca eu de când am vazut cutia lor atunci când le.a pus, care era aproape no name, adic nu scria mai nimic pe ea si culoarea lor ciudata, cred ca sptmâna asta o sa le schimbe si fac niste poze la cele vechi . Oricum multumesc de sfaturi si interesul acordat.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Hirayama View Post
                                Nu inteleg de ce te bagi in discutie cu mine... sa-mi arati exact unde te-am facut prost ....pana nu clarifici situatia cu facutul prost te rog sa te abtii in a-mi mai scrie ceva
                                Ti-am aratat deja unde ai presupus ca sunt prost. Tii neaparat sa faci flame? Nu stiu daca intelege cineva de pe forum de ce-ti sare tandara asa repede si din orice. Puteai sa ignori postul meu dar ai preferat sa zgandari...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google