Chiptuning custom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    @DaniD: Motecul costa cat jumatate de Logan. Sa fim seriosi. La ce ar fi nevoie de Motec pe Logan daca motorul stoc este aspirat. DA..pui Motec sau alt tip de standalone daca prepari un motor turbo insa doar ca sa te lauzi in parcare ca ai doua softuri chiar nu ii vad rostul.
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • #92
      Ar exista si alta posibilitate, ceva mai ieftina de a pune 2 softuri pe ecu de mpi, iar schimbarea lor s-ar putea face doar cu contactul luat. Dar cum zicea si Doc, nu are rost sa pui 2 softuri daca nu faci niste modificari serioase la motor. Eventual doar daca vrei sa fii mai cu coarne decat cei care au un singur soft
      Last edited by kristikapa; 30 September 2010, 12:33.
      Resoftari, leduri, activari functii, etc... in Cluj si Maramures.

      Comment


      • #93
        Mersi baieti pt. raspunsuri, am devenit mai informat, oricum nu se va realiza acest lucru pe masina mea, nu-mi permit nici cum
        De altfel, nu-si are rostul si isi are rostul. Intru-un final toata treaba asta cu tuningul din punctul meu de vedere este de genul "p****** meu este mai mare ca al tau" Nu prea cred ca acel domn cu subaru sau cu evo ar participa la curse ilegale de unde sa faca bani frumosi profitand la maxim de masina. Ma rog...nu conteaza
        Ceea ce ma mai tenteaza, mi-ar placea si mie sa schimb la loganul meu axa cu came, evacuatia cap-coada, sa elimin catalizatorul, o toba ceva mai ok cu silencer, pentru o evacuare mai buna si doar putin sunet:P bujii si fise mai ok si un nou soft pt. toate astea, dar ca sa am mai multa putere pentru deplasari normale. Oare cat mar costa toata distractia asta?

        Comment


        • #94
          Cam 1000-1500 euro te costa distractia asta.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • #95
            Asta este ceva apropiat de ceea ce are si MCD-ul mai putin marirea alezajului, inseamna ca estimativ, ar merge undeva peste 100CP nu? Vesnica intrebare, consumul?

            Comment


            • #96
              Consumul ramane acelasi cand mergi normal, mie-mi lipseste o axa cu came si soft pe dyno.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • #97
                @DaniD in jur de 1000 eur :p
                ce-i aia marirea alezajului ???de fapt ce ai vrut sa spui prin aia , ca ce insemna imi fac o idee , dar nu stiu daca tu te referi la acelasi lucru )
                da pe baiatu ala cu subaru din clip nu il invata nimeni sa tureze masina ?
                Last edited by Cristi_Xp; 30 September 2010, 13:52.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #98
                  Deci asta inseamna ca mai adaug inca 1500 de euro pentru lautari si izolarea fonica si termica completa a masinii, inca cel putin 1000euro pentru o revopsire integrala cu un alb mai smecher, mai am circa 5000 de euro achitat din rata 1500+1500+1000+5000=9000 deci o nimica toata (de banii pe care i-am platit pana acum ca si rata, nu vb ca banii aia oricum s-au dus deja ) Si toate astea doar ca sa pot face depasirile mai linistit si sa ma pot lauda ca platesc mai putina taxe ca si un 16volti, cu toate ca din banii investit mi-as lua una:P , dar si atunci mai ramane de izolat masina) Of visele astea!!!

                  Mersi pt. raspunsuri!

                  P.S. imi iau indemnizatia de somaj si rezolv toate astea
                  Last edited by DaniD; 30 September 2010, 14:00.

                  Comment


                  • #99
                    tuningul costa .Nu se mai pune problema de cat ,plus ca nu exista tuning ieftin,decat improvizatii de 2 lei facute dupa ureche , mai ales ca la un motor aspirat castig de putere se obtine cu foarte multi bani , in ideea sa ramai totusi aspirat ,asa ca mai bine nu te apuci :P
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Nici nu ar fi asa mare problema, daca nu ar trebuii sa platesc 465RON lunar rata la masina
                      Din banutii aia lunar s-ar face ceva modificare la masina In plus, inainte sa-mi cumpar masina, am fost sfatuit sa iau logan fiindca produce carburant, nu trebuie alimentat Pe partea asta nu m-am inselat Mereu sunt macar 15L de benzina in rezervor si in cea mai mare saracie :P

                      Comment


                      • Originally posted by Doc View Post
                        @DaniD: Motecul costa cat jumatate de Logan. Sa fim seriosi. La ce ar fi nevoie de Motec pe Logan daca motorul stoc este aspirat. DA..pui Motec sau alt tip de standalone daca prepari un motor turbo insa doar ca sa te lauzi in parcare ca ai doua softuri chiar nu ii vad rostul.
                        Masina de strada a lui Paul Andronic, cea de la Pro Tv este echipata cu ecu de serie la care nu s-a intervenit hard.
                        Exista pisibilitatea de programare a doua softuri cu schimbare din pedala de acceleratie.

                        Masina de curse lui Paul Andronic setata de noi la Racing Code are Motec care intradevar este un M800 si cu toate optiunile depaseste pretul unui Logan. Are trei softuri care se schimba dintrun comutator.

                        Comment


                        • Gata si eu vreu un Ecu Motec in Masina, dar daca e mai ieftin ca masina, nu discut

                          In rest, OMG! :O

                          Comment


                          • @ danid iti mai iei un ECU si iti faci un custom pe el. ti l fixezi pe undeva in masina sa nu te incurce si sa fie protejat si gandesti un comutator . nu cred ca este greu de facut

                            se poate face eco-tuning la mpi ?

                            Comment


                            • reveniti-va fratilor .Sunt masini de 500-600 cp care nu merg inca pe standalone, si noi avem nevoie la logan .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • @alessandro: este, uite acolo in semnatura la Cristi_XP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google