CL 86 BMS, Vicmobil, Blăniță

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Bani de benzina sunt, chef de condus este
    Am fost astăzi in București si am dat de dezmembrari, dar am uitat sa intreb de ce am nevoie.
    Merci de pont, speedfane.

    Comment


    • #32
      O prelungire de astra si e ce trebuie.Vreau si eu sa-mi pun

      Comment


      • #33
        Am ramas cu gandul la elementul de PH2 si vreau sa iau. Si cel de Astra imi place, dar parca mai bine ii da cu cel de PH2, dupa ochii mei.

        Comment


        • #34
          Am fost weekend-ul acesta inapoi acasa si am vrut sa ma bucur de duminica insorita. Am avut o mica escapada in Dobrogea.
          Attached Files

          Comment


          • #35
            Salut
            Nasoale evenimentele astea de prin parcari. Iti pot recomanda o modalitate de a ”repara” capota acolo unde este înfundată. Foloseste o pompa pentru desfundat chiuveta si vei aduce tabla la nivel. Poate o sa ti se para aiurea dar este cea mai buna metoda. (nu te gandi ca poti indrepta elemente care sunt infundate pe dublură, doar in zonele unde tabla este mai subtire (nu are dublura pe sub ea)
            My turbo lag, give your MPI, a chance

            Comment


            • #36
              ideea e buna dar nu cred ca pompa de chiuveta poate face atata vacuum incat sa indrepte tabla ala... are nevoie de mai multa presiune eventual o ventuza din aia cu care se fixeaza parbrizele si se muta de colo colo pe linia de ansamblare

              Comment


              • #37
                Merci de sugestie, Mircea, dar Cristi are dreptate, nu cred ca o pompa de desfundat poate face asta, dar incercarea moarte n-are. Acum e greu cu parcarile in Bucuresti, dar sper sa nu se intample ce s-a intamplat si "acasa".

                Comment


                • #38
                  Prin metoda cu pompa de bucatarie, am readus tabla la linie la un mercedes c class. Modelul din 95, care totusi... are tabla..!) A permis si zona respectiva... intre manerul portierei si bandou.
                  My turbo lag, give your MPI, a chance

                  Comment


                  • #39
                    Nimic nou la masina?

                    Comment


                    • #40
                      Nimic nou, doar ceva ajustari ale barii fata.

                      Astazi a fost vremea buna si am decis ca sa mai fac micile ajustari la care ma gandeam, neavand timpul necesar din cauza facultatii, nu am avut cand decat acum cand am luat si eu vacanta.
                      Va rog scuzati murdaria.
                      Poate stiti tutorialul postat de Cristi Streulea cu "reducerea" acelor goluri dintre bara fata si faruri. Eu am reusit sa le elimin.
                      Exact aceleasi prinderi si la mine, numai ca, eu am adaugat distantieri facuti din cauciuc, mai grosi de 3 cm fiecare, sau mai bine spus din mai multe bucati de cauciuc, amplasati "strategic", prinsi cu suruburi autofiletante si 2 saibe pentru o mai buna sustinere.
                      Am adaugat 3 saibe de otel si o saiba de otel cu cauciuc EPDM la suruburile de prindere a barii din laterale, cele de 10 (vedeti prima poza), am alungit spre partea din fata a barii gaurile de prindere din laterale (vedeti a doua poza), plus 4 distantieri de cauciuc de 5mm la torx-urile de prindere a barii de sus si saibe de otel cu cauciuc EPDM ca sa nu mai frece plasticul (vedeti a treia poza).
                      Am alungit gaurile de prindere din laterale pentru a trage bara putin mai in spate, asa am eliminat golurile respective dintre bara si faruri.
                      Daca vreti sa faceti exact cum am facut eu, veti avea nevoie de cheie fixa/tubulara/inelara de 10, surubelnita cu biti torx de 20 si 30, sau daca aveti surubelnite fixe torx, 8 saibe de otel simple, 6 saibe de otel cu cauciuc EPDM, carioca sau marker, ceva de masurat: rigla, teu, vinclu sau ruleta(ce preferati), bormasina, burghiuri, pile (de preferabil circulare si sa fie mai lungi), rabdare multa si nervi de otel.
                      Va mai sugerez sa lucrati cu manusi din doua motive simple: daca masinile voastre sunt la fel de nespalate cum a fost a mea(este si acum) va murdariti ca naiba, si va puteti lovi, zgaria sau chiar sa ramaneti fara piele cum mi s-a intamplat mie de mi-a sarit protectia de plastic peste mana cu tot cu prinderea surubului.

                      Am scos logo-urile "LOGAN by Renault" si "1.4 MPI", am eliminat "by Renault", am scapat de acel crom de pe ele, le-am spalat si le-am lasat de o parte pentru mai incolo sa le vopsesc asa cum vreau(sunt indecis intre negru total sau negru cu "1.4" in rosu).

                      Mici probleme (cred?), cineva sa-mi spuna. A observat ca am mult ulei(uscat) pe motor, mai exact la garnitura chiuloasei. Atunci cand verific joja de ulei, nivelul uleiului apare cam sus.
                      Plus, de fiecare data cand accelerez, se aude un zbarnait nenorocit.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #41
                        Daca ai ulei pe la chiuloasa , ai pus vreodata mai mult ulei decat trebuie si motorul creaza presiune si il da afara pe la garniturile mai slabe. Asa a facut tata a pus ceva mai mult ulei si aia e.

                        Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                        Comment


                        • #42
                          Ultima oara, când am făcut schimbul de ulei, au fost cam 3.2l, nu am mai completat de atunci si chiar nu imi dau seama de ce face asa. Pana acum 2 săptămâni nu a fost nimic.

                          Comment


                          • #43
                            Atunci nu stiu e sa zic. A fost doar o idee ca am vazut la tata deaia ti-am zis.

                            Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                            Comment


                            • #44
                              Sa se fi dus garnitura? Dar totusi, nivelul de ulei este peste maxim cand ma uit pe joja, deci se poate sa fie cum ai spus. Trebuie sa merg la un mecanic sa vadă exact si sa nu mai dau cu presupusul.

                              Comment


                              • #45
                                Daca e peste maxim deaia iti mai da pe la chiuloasa dar nu e mare panica sincer iti zic... antigelul e ok nivelul?

                                Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google