Claxon stricat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Claxon stricat?

    Salut,

    Acum câteva zile am observat ca nu mai funcționează claxonul. Alte probleme cu blocul de lumini nu am, deci nu am considerat ca acolo ar fi problema.

    Claxonul e în dreapta după far (PH2 Laureate benzina) și e din ăla cu 2 lamele la contact.

    L-am scos de acolo și L-am pus pe direct la baterie și nu scotea nici un sunet.
    Am presupus ca el este problema și am cumpărat alt claxon. Claxonul nou are doar o lamela la contact. L-am verificat pe direct și funcționează, dar când îl montez în locul celui vechi, tot nu merge (ca sa nu stric mufa de la instalația electrica, am fabricat un fir cu mufa mama care intra în claxon și jumătate ca lățime mufa tata care intra în una din cele 2 lamele a mufei de pe instalație).

    Aveți idee de ce?
    Sa fie în alta parte problema? (an verificat și siguranțele și toate sunt bune)

    Mulțumesc anticipat.


    Inviato dal mio SM-N910F utilizzando Tapatalk

  • #2
    Cred ca atunci cand s-a ars primul claxon a provocat "daune colaterale". Cu un aparat de masura vei descoperii ca nu ajunge 12V la noul claxon sau ai gresit conex la mufa mama. Verifica si ceva sigurante. Bafta!

    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk

    Polaritatea? + claxon la +12V si masa la caroserie (-12V)?

    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
    Last edited by Oti; 11 August 2015, 07:27. Reason: Automerged Doublepost
    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

    Comment


    • #3
      Mulțumesc, o sa încerc sa verific cu un bec, întrucât nu am un aparat de măsură.

      Știe cumva careva de ce pe instalația mașinii sunt 2 fire? Vine plus pe amândouă?

      Mufa alba e cum e pe mașină cu 2 papuci mici si pe claxonul nou e un singur papuc.

      Claxonul vechi l-am pus pe direct la baterie, ambii papuci pe plus și șurubul de la suport pe minus și nu se aude nimic. Se testează altfel?

      Mulțumesc

      Inviato dal mio SM-N910F utilizzando Tapatalk

      Comment


      • #4
        E de verificat si blocul de lumini. Patit de mine: firul care pleaca de acolo, sectionat (rulez in permanenta cu luminile de drum aprinse, asadar, il "frec" destul de mult).

        Totusi...claxon "ars"?
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • #5
          Se intampa sa se mai arda, bobinaj cu izolatie proasta, mai patrunde apa...cine stie....
          Am desfacut o vechitura cand eram elev si avea bobina neagra.
          Cu cele doua conex sunt in ceata, daca as avea schema...vezi sa nu fie doua modele de claxoane, cu bornele (+) si (-) izolate de carcasa si atunci ai nevoie de conex cu doua fire (+) si (-) sau cu borna (-) legata la carcasa si carcasa la masa. Atunci ai nevoie de un singur cablu cu (+) pt actionare. Nu sunt sigur.
          Mai verifica inca odata pe baterie polaritatea cand claxonul suna.

          Poti verifica si cu becul dar legatura de masa?, un cablu pe (+) bat si celalat pe rand pe cele doua fire, daca se aprinde una este masa, invers cu un cablu pe borna (-) bat si cele doua fire , cand act maneta trebuie sa se aprinda. Daca nu, spor "la sapat".
          Last edited by Oti; 11 August 2015, 10:47. Reason: Automerged Doublepost
          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google