Coeficient Aerodinamic?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Coeficient Aerodinamic?


    Stie cineva care e coeficientul aerodinamic (cx) la PH2?
    Am cautat dar nu am gasit mai nimic... Ma scuzati daca mai este un topic de genul, poate nu am observat...
    sigpic
    Show your car off in public, ride her hard in private...
    http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

  • #2
    La ce te ajuta acest coeficient? Doar pentru cultura generala sau ......
    real power..... diesel power by

    Comment


    • #3
      daca ph1 se zice ca ar avea 0.35 - 0.36, probabil ph2 are foarte foarte putin mai bun.
      internal combustionizer

      Comment


      • #4
        Un 0,34 sau 0,345 ca nu este schimbat mult fata de faza1.
        real power..... diesel power by

        Comment


        • #5
          Tot atat are si ph2 0.360

          Comment


          • #6
            @phanes cauta pe google logan eco2 sa vezi cam ce ai putea face sa scazi nitel coeficientul aerodinamic, daca tii neaparat. (cred ca avea cx 0.29)
            e un topic mai vechi, cu poze, pe forumul dacia club, dar nu cred ca am voie sa postez link-ul.
            internal combustionizer

            Comment


            • #7
              da, dar in afara de 2-3 oameni pr tot forumul, cei mai multi sunt interesati cum sa nu-si monteze vreodata turbo pe 1.4 si nos si chiptuning...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                din ce scriau americanii pe forumurile lor de hipermiling, se pare ca o coborare cu peste 3 cm a suspensiei echivaleaza aerodinamic cu toate chestiile alea puse pe sub masina. adevarul este ca la drum lung se aseaza altfel, si urca mai usor in viteza la viteze mari.

                Comment


                • #9
                  Oricum coeficientul nu are nici o relevanta atata timp cand motoarele sunt slabute,daca erau motoare ce se atingeau viteze de peste 200km/ora conta destul de mult.

                  Comment


                  • #10
                    degeaba cobori o caramida, ca suprafata frontala ramane aceeasi. eu am suspensia -3.5, roti cu talon mai mic si nu merge mai tare decat una normala, fara s-o resoftezi. aerodinamica e ajutata de o masina cu garda mica, dar sa scazi cx-ul cu 7 din 36 (adica 20%), sunt povesti. ati reusit vreunul cu 1.4 si suspensie lasat sa luati 220 pe bord, datorita imbunatatirii radicale a aerodinamicii? hm, nu prea cred.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      pe mine nu ma interesa cx-ul pt. performante, ci mai mult pt zgomotul la vant... la mine in afara de anvelopele de iarna, nu se aude nici un fel de zgomot la innaintare... ieri am mers cu un prieten cu un Logan 2007 si se auzea ba pe la stergatoare, ba la oglinzi... Am dat drumul la muzica sa nu se mai auda... la mn se aude vantul asa doar cand deschid geamul 5 mm sa se dezabureasca ...
                      ps: vb de mers 80km/h-90km/h in a 5-a...ambele stock, se simtea diferenta...(nu vorbeam de vant infiltrat prin chedere, nu`mi sariti in cap pt. ca stergatoarele lui se ridicau cativa mm in fctie de viteza, se vedea cu ociul liber...)

                      @razvanamza: ai dreptate... o garda la sol inseamna o rezistenta la innaintare mai mica, consum mai mic, nu performante... cel putin nu la o masina cum e Loganul... Sunt in ultimul an la Fac de mecanica - A.R. Stiu ce spun ca am facut la un curs ceva pe scurt despre cx...
                      Acu nu va ganditi ca daca "izbiti masina de pamant" va scade consumul cu ceva litri la suta...
                      Last edited by phanes; 4 December 2011, 00:53. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic
                      Show your car off in public, ride her hard in private...
                      http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

                      Comment


                      • #12
                        Din mai multe cauze se poate intampla sa i se ridice stergatoarele. au joc bratele, stergatoare folosite(clasice, aero...), mecanismul de stergatoare are joc (la inceput s-a pus mecanism turcesc iar din 2007-2008 mecanism bosch), dar aerodinamica sigur nu e diferita in acea zona

                        Comment


                        • #13
                          stiu asta... l`am verificat... arcurile bratelor erau tensionate corect, nu aveau nici un joc dar lamelele erau cam uzate...l`am pus sa le schimbe... ) Si`a pus lamele tip aero si tot are zgomot la vant mai mare ca la mine...
                          am uitat sa mentionez ca el nu si-a schimbat gumele... merge pe all season... a zis ca nu le schimba ca au m+s pe ele... eu nu m`am uitat, dar e decizia lui...
                          sigpic
                          Show your car off in public, ride her hard in private...
                          http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

                          Comment


                          • #14
                            phanes, cerd ca profesorii tai de la facultate au uitat sa-ti mentioneze un lucru elementar: cand rezistenta la inaintare scade, performantele dinamice obligatoriu cresc. ori aia se pricep ca mine la muzica medievala, ori tu ai chiulit de la cursul ala
                            stabilitatea care vine din scaderea garzii la sol, se datoreaza fenomenului de vacuumare pe sub burta masinii, mai ales daca in botul masinii se monteaza o buza care sa creeze un front de presiune statica in fata masinii.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              stiu asta dar nu am detaliat, ca e plin netul cu articole despre coeficientul aerodimamic...
                              sa zic asa.. 3 idei principale, cine e interesat de mai mult, vedeti pe google...
                              1. scaderea garzii la sol aduce de la sine o manevrabilitate mai buna(in special iti permite sa iei virajele cu o viteza mai mare)
                              2. Acel vacuum de care zici tu se numeste downforce si se obtine prin bodykituri si eleroane, nu prin coborarea suspensiei, aceasta permitand o curgere mai buna a aerului sub masina... (daca ai si garda la sol mai mica si un body, eleron obtii cu certitudine si downforce)
                              3. sa nu te astepti cand cobori masina la o acceleratie cu una, doua secunde la suta... (cateva sutimi, care nu le simti decat daca esti urmas a lui Senna) si iti mai poate creste viteza maxima a masinii cu ceva km/h(si aici depinde de masina, de cx`ul stock, de conditiile meteo, s.a.)
                              4. (hai sa fie de la mine) ar mai fi si un subpunct 4 ca scade putin consumul, dar aici ne intoarcem iar la 3 ca depinde de masina...
                              Pentru cei interesati sunt carti intregi despre coeficientul aerdinamis... Sunt multe de zis si oricat as scrie tot vine cineva cu un argument in plus... Stiu ca depinde si de jante, de anvelope, de unghiuri ale parbrizului, lunetei, bosaje ale tablei si pot continua pana maine sa scriu aici... Pentru cei interesati, cautati ce face BMW cu Eficient Dinamix(in afara de start/stop, totul e legat de cx...)
                              PS: eu chiuleam doar la cursuri de mate, chimie, fizica... nu la cursuri strict de AR... )

                              de aia am zis la inceput, nu ma intereseaza cx`ul sa fac un dragster din Logan, doar ca nu am gasit valoarea lui pe net..., am intrebat si pe inginerul de la dealer si a zis ca nu stie...
                              sper ca nu am ofensat pe nimeni... daca da, pls forgive... Am relatat niste criterii care pe altii ii poate interesa mai mult decat o cunostinta generala...
                              Last edited by phanes; 4 December 2011, 16:26. Reason: Automerged Doublepost
                              sigpic
                              Show your car off in public, ride her hard in private...
                              http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google