Condens Stop Spate Stanga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Exact asa pateam si eu, e posibil sa ai probleme cu garnitura care etanseaza stopul ( cea dintre stop si caroserie).

    Comment


    • #17
      Exact acolo am observat ca nu pica bine, dacă îl mai găsesc " pisat " la garanție cu el.

      Comment


      • #18
        Exact aceeasi problema am avut-o la un prestige 2015.Supriza,lipsea garnitura.S-a rezolvat pe garantie in 30 de min, au inlocuit stopul.

        Comment


        • #19
          Zilele trecute am avut si eu stopul dreapta spate la semnalizare aburit si farul dreapta aburit semnatura luminoasa de la leduri in jos marginea am fost intro zona montana poate diferenta de temperatura deocamdata nu am mai observat nimic.

          Comment


          • #20
            Am fost, am spălat mașina seara si dimineață nimic, dar nu ma bucur fiindcă sunt sigur că o să apară doar garanția mă salvează.

            Comment


            • #21
              Momentan să rezolvat, totul a fost din burete care nu a etansat cum trebuie. De atunci am facut un drum Buc-Maramureș-Buc cu ploaie si ninsoare + de 2 ori la spălătorie si nici o urmă de apă sau condens.

              Comment


              • #22
                e bine ca s-a rezolvat, si la mine in prima instanta au schimbat buretele ala dar degeaba, era stopul fisurat.

                Comment


                • #23
                  La tine este "ok" daca pot spune asa... Ai avut accident si s-au intamplat chestii pe acolo.

                  La mine in schimb, cu nici 100 km la bord (luata vineri de la dealer si am jobul la 2 km de casa, deci nu merg mult) am observat condens la farul din stanga. Asta luni, la modul la care vremea a fost cu ploaie, vant, etc. De atunci nu a mai aparut, dar daca se mai intampla "garantie" scrie pe ea...
                  http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                  Comment


                  • #24
                    O sa se mai intample, pentru ca este normal. Si eu am avut/am condens in faruri. Multi au zis ca scrie si in cartea masinii ca este normal condensul in faruri.
                    Ce poti face este sa scoti capacul din spatele becului si sa aprinzi becul respectiv sa il lasi sa incalzeasca incinta si dupa vro 5 minute de caldura sa pui capacul inapoi.

                    Comment


                    • #25
                      Treaba asta cu "este normal sa apara condens in faruri" deoarece scrie si in cartea masinii, imi aduce un pic aminte de sfarsitul anilor '90 cand unii ambalatori de seminte sau alte produse de gen, scriau pe verso ca este "posibil ca in punga sa mai gasiti si (alte) mizerii", fiind astfel scutiti de injuraturile cumparatorilor sau de amenzi OPC.

                      In fine...

                      Multumesc oricum!
                      http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                      Comment


                      • #26
                        Manual de utilizare pag. 5.43:

                        "Urme de condens in lampi. Aceasta nu este o anomalie. Prezenta urmei de condensare este un fenomen natural legat de variatiile de temperatura. Aceste urme vor disparea progresiv in momentul utilizarii lampilor."

                        Comment


                        • #27
                          cum dracu se face ca la dacia toate tampeniile sunt normale? NU, nu este normal sa fie condens...de aia are si si aerisiri pe spate si nu este etans 100%... ca sa se evite condensarea... condensul se creaza in momentul in care nu etanseaza bine sticla pe partea cu oglinda(in general)... si patrunde apa...

                          Comment


                          • #28
                            Deranjant, dar nu e ceva abstract..la o privire atenta am vazut in parcarea subterana a unui hypermarket si la alte marci de "masini" relativ noi diverse cantitati de condens..chiar si la marci germane.. unele erau curate , posibil spalate de curand, dar nu toate trecusera pe la spalatorie..

                            Comment


                            • #29
                              Macar sa nu inceapa sa se aprinda semnalizarea cand apesi frana, ca la L1.
                              Acolo masa insuficienta + umezeala de la condens iti faceau brad de craciun bordul si tripla spate.

                              Comment


                              • #30
                                Azi dimineata am vazut un taxi, L2 Ph2 cu farurile si stopurile (4) aburite bine ))))

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google