Condensator...Da sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ce intelegi prin "nu am probleme cu bateria"? ca nu se descarca sau ca in timp nu s-a stricat? nu de alta, dar poate mai inteleg unii ca daca ai condensator nu se descarca bateria...si nu prea e asa, aia se descarca oricum, doar ca nu se strica in timp de la curentul ala "absorbit" in rafale de catre tubul de bass
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #47
      Poti sa ai 3 condensatori,daca lasi muzica pornita si motorul oprit,chiar si la volum mediu, intr-o ora este gata bateria.Eu am noroc cu detectorul de radar ca incepe sa sune cand se descarca bateria.
      LOGAN--> <--TOYOTA

      Comment


      • #48
        De descarcat se descarca dar mult mai incet ca si fara condensator si in timp da nu se strica atat de repede.Eu aveam un prieten care pana sa aiba condesator daca tinea muzica 10 min la vol mediu cu motorul pornit nu mai pornea masina acum are condensator si totiul e OK

        Comment


        • #49
          avea batreia praf deja. o baterie noua nu simte condensatorul. ala nu produce curtent, doar filtreaza socurile de la bass...atunci cand se descarca si ajuta oarecum bateria. dar ca sa se descarce, trebuie sa se incarce, iar atunci ghici de unde ia condensatorul curent, daca nu din baterie?
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #50
            Am in masina o statie Magnat RX Mono si una RX 44. Cabluri de sudura de 50 mm2. Si pe plus si pe minus. Nu am condensator si nu varaza deloc intensitatea luminilor.
            Le dau dreptate celor care spun nu este necesar condensatorul si ca este nevoie de cabluri serioase. Poate chiar dedicate "car audio" nu ca ale mele
            http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

            Comment


            • #51
              dedicate? adica...ce au alea mai special, in afara de faptul ca-s multifilare si de sectiune mare? ca asta conteaza pana la urma...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #52
                Au intradevar ceva mai special si anume materialul din care sunt facute nu este doar din cupru simplu si multifilar sunt din cupru oxigen free si au izolatia rezistenta la topire si agenti chimici.Oxigen free se referala la modul de obtinere a cuprului care se stie ca si material oxideaza foarte repede le la umididate si alti agenti naturali.Acest tip de cupru fara oxigen impiedica oxidarea cablului pe interior.In cazul in care cablul este multifilar si intre firicelele care il compun apare oxid contactul intre ele nu mai este perfect si apar fenomele elctrice de pierdere de curent pe sarcina rezistiva si implicit la scaderea curentului transportat.Cel mai clar fenomen de genul acesta apare la cablul de la demaror la baterie unde cind dupa o folosire indelungata apare oxidul in interiorul sectiuni care intra in papucul de conectare la baterie.Tensiune masura la bornele demarorului este dar curent este foarte slab si atunci acesta nu se invarte.De obicei cablurile de cupru cu oxigen free au culoarea sirmei argintie nu roscata cum este curpul clasic.Se pot spune multe despre acest cabluri dar in general acest cabluri sunt folosite in sistemele high end de inalta performanta.
                sigpic
                Oglinzi MCV / Led Tuning / Activari functii LOGAN / HIDXenon / Leduri SMD / Accesorii Audio / ...

                Comment


                • #53
                  ai dreptate fenomenul se mai numeste si oxidare in placi de condensatoare, mai pe romaneste nu ai tot timpul aceiasi intensitate a curentului in functie cred si de umiditate!

                  Comment


                  • #54
                    Pana or sa oxideze cablurile care nu sunt oxigen free... mai trec multi ani. Ala de la baterie oxideaza mai ales daca bateria est mai veche cu mentenanta din care ies usor vapori corozivi. La bateriile noi nu prea se intampla acest lucru. Cabluri de 10, 16 sau 25mm patrati gasiti la bursa.

                    Comment


                    • #55
                      si daca ai condensator cand masina e oprita poti sa asculti muzica?sau numai cand e pornita poti sa asculti?

                      Comment


                      • #56
                        Se poate asculta muzica si cu masina oprita dar nu este indicat sa aculti muzica la nivel mare sau pe perioada indelungata la nivel mare.
                        sigpic
                        Oglinzi MCV / Led Tuning / Activari functii LOGAN / HIDXenon / Leduri SMD / Accesorii Audio / ...

                        Comment


                        • #57
                          ce discutii interesante pe aici?

                          domnilor? ce face un condensator?

                          ce cabluri detine statia?

                          ce alternator si baterie aveti?

                          stiti cum lucreaza acestea din urma?
                          sigpicMy ride

                          Comment


                          • #58
                            Subscriu la ce s-a zis mai sus, daca ai deja bateria varza degeaba, condesatoru ajuta numa sa nu mai palapaie farurile , tare, ca de palapit umpic tot mai palpaie dar nu asa rau ca fara!
                            MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                            Comment


                            • #59
                              vad ca ne invirtim in juru cozi

                              deci ca fiecare sa stabileasca de ce are nevoie
                              ginditiva la baterii ca la un motor, cum vreti sa functioneze acesta in reprize scurte de accelerare si dezaccelerare ca un motor de curse , sau sa aiba un mers constrant
                              exact acelasi lucru se intimpla si cu bateria indiferent daca motorul merge sau nu ,primul mod duce la scurtarea vietii motorului . in celalalt caz poti lasa masina mostenire la nepotii
                              baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                              Comment


                              • #60
                                hai sa va spun si oful meu; am o statie pe masina si un sub de aproape 5 ani (30.10.2006) pe masina adica decand miam luat loganu nou. bateria ma tinut pana sambata 20.08.2011. mentionez ca bateria a fost de cand e masina din fabrica. dar mie nu imi palpaie farurile sau alte luminite de pe la masina nici daca dau vol mai tare. oare de ce??? pe statie scrie 600w dar nu este reali iar tubul e de 300w. instalatia am facuto la Dacia reprezentanta in Resita mau pus ei sa cumpar ce miau cerut si este totul ok. acu mias lua si eu un condensator dar nu stiu de care. am citit pe net de ceva vreme ca se pune 1farad la 300w acu nu stiu ce sa zic . astept pareri...salutare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google